80.000 euroquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen extra potjes, dus als ze leuke dingen willen doen moet het van de prijzenpot, maar de ton die er al uit is is vooral opgegaan aan boetes
Gelukkig is dat over.quote:
Ik denk 6-7 gele kaarten?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, dus zoveel geld uit de pot hebben ze ook niet uitgegeven, zeker niet vergeleken met de boetes.
Is ook niet erg. Maar ik moet gewoon. Lachen op de manier hoe ze het doet en hoe ze er dan bijzitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje onzeker is en daarom graag wat hulp krijgt.
Gezellig ! Ik sluit vaak alleen afquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Das geen grap hoor na het werk savonds altijd wel een drankje op de nazit met collega's op vrije dagen niet.🙃
-30k bij eerste opdracht, 3 deelnemers speelde vals (Quincy, Zoe en Gerry)quote:
Dit kan allemaal mooi in de SCquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Gezellig ! Ik sluit vaak alleen af
8quote:
Zoë ook 2x toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
8
Zoe
Gerry
Quincy
Mexx x2
Kim w
Djedi
Tiano
Geen boetequote:
Daar hadden ze zoveel leuke dingen van kunnen doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
-30k bij eerste opdracht, 3 deelnemers speelde vals (Quincy, Zoe en Gerry)
-10k Gele kaart Djedi: schreef op de muur
-10k Gele kaart Kim W: intimidatie Esther keukenruzie
-10k Gele kaart Mexx: ruzie Martin + zenderslingeren
-10k Gele kaart Mexx: zenderslingeren + camerameppen (= rood, Mexxit)
-10k Gele kaart Marciano: ruzie Jeff
80k totaal
Alles kan kapot! Naast zenders ook de prijzenpot!
quote:
Ook zoiets raar. Zou denken dat ze daar van te voren over nagedacht hebben maar blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alleen de eerste voor vals spelen koste haar geld, de 2e voor het aanvliegen van Martin niet. Die Boetes met geel is pas ingevoerd kort voordat Djedi op de muur schreef.
Maar als ze eten of drinken uit die pot kopen is de prijs van wat ze kopen x25quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sodeju dat is veel boetegeld!!!
wel goed dat ze dat doen hier.. boetegeld..
bedenk je je nog wel een keertje eer je wat doet wat niet oke is.
Inderdaad, helemaal met zo'n grote prijzenpot!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ook zoiets raar. Zou denken dat ze daar van te voren over nagedacht hebben maar blijkbaar niet.
is dat al eens gebeurd?? dat ze echt te weinig geld hadden om eten te kopen en het uit de prijzenpot moesten doen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als ze eten of drinken uit die pot kopen is de prijs van wat ze kopen x25
lolquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
Je zou denken dat Mori strakke buikspieren heeft met al dat gehoest.
Nopequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dat al eens gebeurd?? dat ze echt te weinig geld hadden om eten te kopen en het uit de prijzenpot moesten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |