Waar dacht je dan van?quote:
Ja balen voor hem......en vele anderen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit nog geld genoeg in, iets van 8,9 ton.
Voor sommigen daar al te weinig.
Zo moet Erik nu tot z'n tachtigste doorwerken voor hij met pensioen kan met dat geld.
De helft gaat naar de belastingdienst, denk ik. Dat was bij de gouden kooi zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vergeet soms hoe waanzinnig veel geld hier te winnen valt..
geen idee.. wellicht was er miraculeus nog een potje geld ergens voor deze klapperquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar dacht je dan van?
Er is maar beetje bij beetje geld om boodschappen van te doen.
Ik kan mij zo voorstellen dat ze niet precies weet hoe het in JAA werkt mbt prijzenpotquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar dacht je dan van?
Er is maar beetje bij beetje geld om boodschappen van te doen.
33% gaat naar de belastingenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De helft gaat naar de belastingdienst, denk ik. Dat was bij de gouden kooi zo.
En dat geldt niet voor dege e die geen vergoeding krijgen want dan zijn ze niet in loondienst.
zal hier net zo zijn als in BB 100 euro per dag ongeveer wat ze krijgenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De helft gaat naar de belastingdienst, denk ik. Dat was bij de gouden kooi zo.
En dat geldt niet voor dege e die geen vergoeding krijgen want dan zijn ze niet in loondienst.
Helaas zijn er geen extra potjes, dus als ze leuke dingen willen doen moet het van de prijzenpot, maar de ton die er al uit is is vooral opgegaan aan boetesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee.. wellicht was er miraculeus nog een potje geld ergens voor deze klapper
sodeju dat is veel boetegeld!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen extra potjes, dus als ze leuke dingen willen doen moet het van de prijzenpot, maar de ton die er al uit is is vooral opgegaan aan boetes
Het is alweer een paar weken rustig wat dat betreft ja, Zoe smeet vorige week nog een schaaltje kapot, maar blijkbaar was een boete daarvoor niet nodig.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sodeju dat is veel boetegeld!!!
wel goed dat ze dat doen hier.. boetegeld..
bedenk je je nog wel een keertje eer je wat doet wat niet oke is.
Die activiteiten (exclusief eten&drinken) kunnen door de manager uit de prijzenpot besteld worden met meerderheid van de stemmen, die meerderheid is verplicht. Zonder meerderheid kan een manager activiteiten ook uit de huishoudpot kopen, maar ja .. daar zit meestal net genoeg in voor eten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee.. wellicht was er miraculeus nog een potje geld ergens voor deze klapper
Klopt, dus zoveel geld uit de pot hebben ze ook niet uitgegeven, zeker niet vergeleken met de boetes.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas zijn er geen extra potjes, dus als ze leuke dingen willen doen moet het van de prijzenpot, maar de ton die er al uit is is vooral opgegaan aan boetes
Als ze echt volgens de regels boetes hadden uitgedeeld, was de pot leeg geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sodeju dat is veel boetegeld!!!
wel goed dat ze dat doen hier.. boetegeld..
bedenk je je nog wel een keertje eer je wat doet wat niet oke is.
ah bedankt voor de uitleg!! was me niet bekend dat het zo in elkaar zat..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die activiteiten (exclusief eten&drinken) kunnen door de manager uit de prijzenpot besteld worden met meerderheid van de stemmen, die meerderheid is verplicht. Zonder meerderheid kan een manager activiteiten ook uit de huishoudpot kopen, maar ja .. daar zit meestal net genoeg in voor eten.
Mochten ze nou echt geen geld meer in de huishoudpot hebben voor eten&drinken, kunnen ze na stemming eten&drinken kopen uit de prijzenpot, maar dan gaat elke uitgegeven euro x25 eraf..
praten tijdens roken mocht nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Als ze echt alle
[..]
Als ze echt volgens de regels boetes hadden uitgedeeld, was de pot leeg geweest.
Bij wijze van dan.
Praten tijdens roken (mocht eerst niet)
Stil zijn bij een opdracht/eliminatie
Voorzeggen is volgens mij ook al gebeurd (maar ben ik niet zeker van)
Ze hebben nog mazzel dat ze niet streng zijn.
Das geen grap hoor na het werk savonds altijd wel een drankje op de nazit met collega's op vrije dagen niet.🙃quote:
Als je iedere dag alcohol drinkt ben je een alcoholist.quote:
Bijna iedere opdracht is er voorgezegdquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Als ze echt alle
[..]
Als ze echt volgens de regels boetes hadden uitgedeeld, was de pot leeg geweest.
Bij wijze van dan.
Praten tijdens roken (mocht eerst niet)
Stil zijn bij een opdracht/eliminatie
Voorzeggen is volgens mij ook al gebeurd (maar ben ik niet zeker van)
Ze hebben nog mazzel dat ze niet streng zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |