De kwaliteit van beide opleidingen is prima, dus gaat het niet om.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:05 schreef koos_vriendloos het volgende:
Leiden is prestigieus voor zijn sterrenwacht, maar UVA staat hoger aangeschreven wat betreft de exacte wetenschap. Graag hoor ik de ervaringen van mensen die er hebben gestudeerd
Ik heb in Leiden gestudeerd, weliswaar geen sterrenkunde, maar wel iets soortgelijks. Volgde veel colleges Wiskunde en Practica met de Sterrenkundigen. Destijds eerste twee jaren plm. 50% wiskunde.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:05 schreef koos_vriendloos het volgende:
Leiden is prestigieus voor zijn sterrenwacht, maar UVA staat hoger aangeschreven wat betreft de exacte wetenschap. Graag hoor ik de ervaringen van mensen die er hebben gestudeerd
Dit is niet lastig. De meeste studies in Leiden zijn van die lachwekkende opleidingen als psychologie en sociologie, Culturele studies van Midden-Peru enzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:39 schreef DoubleDip het volgende:
pittige opleiding met veel keiharde wiskunde, denk wel de moeilijkste studie die er in Leiden is.
Ah, en de studies Wiskunde&Informatica, Natuurkunde, Scheikunde, Farmacie, Geneeskunde etc. vergeet je voor 't gemak even? Volg eens een College Quantumtheorie en wellicht denk je er dan anders overquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is niet lastig. De meeste studies in Leiden zijn van die lachwekkende opleidingen als psychologie en sociologie, Culturele studies van Midden-Peru enzo.
Nuttige bijdrage inderdaad. Die man is tenminste weggestuurd en niet, zoals bij andere instituten, gepromoveerd naar een plek waar ie weer z'n gang kon gaanquote:Op woensdag 24 mei 2023 05:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige relevante wat ik kan bijdragen aan de discussie is dat enkele jaren terug er op de opleiding in Leiden felle kritiek was op een van de professoren. Deze is uiteindelijk weggestuurd
https://www.mareonline.nl(...)aar-is-tim-de-zeeuw/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |