abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209015353
Vanavond Ziggo Dome (Arctic Monkeys :7 ) en normaal ga ik met de trein. Nu weer eens met de auto, en dan rij ik altijd een parkeergarage in (keus genoeg daar).
Maar ik snap het niet:

Parkeren tijdens evenementen in Johan Cruijff ArenA, Zig goDome, AFAS Live:
quote:
Inrijden: om gebruik te maken van het evenemententarief trekt u een inrijkaart. Als u inrijdt door uw pinpas te gebruiken kunt u geen gebruik maken van het evenemententarief. U betaalt dan het normale tarief.
Parkeergarage P3 Mikado:
quote:
Evenementen: ¤ 15,-
Per 20 minuten: ¤ 1,-
Voor die ¤ 15,- kan ik dus 5 uur parkeren met normaal tarief. Zolang duurt dat concert niet, dus waarom zou je in godsnaam voor het evenemententarief kiezen :? Enige voordeel wat je hebt is dat vooraf kunt betalen en dus 'meteen' weg kunt (uitrijden duurt sowieso lang bij drukte). Maar als je met je pinpas in- en uitrijdt hoef je ook niet naar de automaat.

Wat mis ik? Of is het inderdaad geldklopperij voor onwetenden die vanzelfsprekend voor evenemententarief kiezen omdat het goedkoper lijkt?
pi_209015752
Er zijn ook mensen die er al eerder heen gaan om te eten bijvoorbeeld. Gewoon rekenen wat voordeliger is dan.
pi_209015971
Volgens mij is dat evenementen tarief standaard bij concerten en kan je dus geen losse minuten kiezen
pi_209016029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef 111210 het volgende:
Volgens mij is dat evenementen tarief standaard bij concerten en kan je dus geen losse minuten kiezen
Ja dat dacht ik ook, maar dan snap ik dit niet:
quote:
Inrijden: om gebruik te maken van het evenemententarief trekt u een inrijkaart. Als u inrijdt door uw pinpas te gebruiken kunt u geen gebruik maken van het evenemententarief. U betaalt dan het normale tarief.
:P
pi_209016736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 15:36 schreef 111210 het volgende:
Alle keren dat ik er was ging dat wel...maar goed laatste keer is ook alweer 3j geleden.
pi_209017150
Hun muziek staat ook gewoon op Youtube toch, snap nooit dat mensen dan helemaal naar zo'n orkest afreizen. Wat is de meerwaarde?
pi_209093736
Helemaal vergeten te reageren, maar je kan gewoon los betalen dus. Uiteindelijk 10 euro betaald ipv evenemententarief van 15 euro. Dit was in P4/P5 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')