Komen haar rollen mooi in uit. Het is Moraima, die mag datquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:26 schreef Ebinas het volgende:
Had een cap klaarstaan, maar ik vind het gewoon sneu om te posten, zo ziet ze er uit in die roze broek met alleen een bh
Die ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja dat is die transmuis die denkt dat hij een vogel is
Die man ligt gewoon op bed, wat is daar vreemd aan.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:31 schreef xsaskiax het volgende:
Gadverdamme, Erik ligt weer opgebaard, de camera zoemt zelfs op hem in
Ik denk dat je nog wel een half uur hebtquote:
Die trekt zich nergens iets van aan, hoe ze soms ook zit als ze een jurk aan heeft. Het is maar goed dat het vet zo tegen elkaar aandrukt anders kon je steeds in haar kruis kijkenquote:
Ik moest zo lachen toen Rupie dit zei...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja dat is die transmuis die denkt dat hij een vogel is
Dot.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die trekt zich nergens iets van aan, hoe ze soms ook zit als ze een jurk aan heeft. Het is maar goed dat het vet zo tegen elkaar aandrukt anders kon je steeds in haar kruis kijken
Dat is wel haar taak.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben heel benieuwd, dat diegene(Zoe), die altijd faalt tijdens opdrachten de rest gaat aansporen een opdracht goed te laten verlopen
Gaat ze uitbesteden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben heel benieuwd, dat diegene(Zoe), die altijd faalt tijdens opdrachten de rest gaat aansporen een opdracht goed te laten verlopen
Daarom geef ik dat ook aan in mijn postingquote:
Ze willen allemaal eten..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:42 schreef spapaars het volgende:
Maar Isaac neemt het ook vaak ongevraagd over van de manager op deze momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |