Wat heeft de leeftijd er mee te maken? Dat zie ik niet zo? Als ze 40 zou zijn geweest, had je er anders over gedacht?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat je daar als vrouw van 60 de aanvoerder van bent vind ik sneu. Geen probleem verder.
Maar het was wel gezellig, euhhhh als je niets meer weet hoe weet je dan dat het gezellig wasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:41 schreef schizolientje het volgende:
t is wel treurig dat je de dag na een feestje moet gaan horen en vragen wat er gebeurd is
Ik snap dat ook niet zoiets verwacht je van een 13/14 jarige even kijken of iemand het aan het doen is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat je daar als vrouw van 60 de aanvoerder van bent vind ik sneu. Geen probleem verder.
Klopt helemaal, dus rode kaart incoming!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:03 schreef chufi het volgende:
Is het beramen van een aanslag op iemand niet al direct een reden tot aanhouding?
Zoals mirthe ?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zoiets verwacht je van een 13/14 jarige even kijken of iemand het aan het doen is.
Maar een volwassen vrouw die steeds gaat kijken of iemand het aan het doen is
Mirthe ging er gewoon naast staan en als ze haar weg stuurden, zei ze, ga maar door hoor, stoor je niet aan mijquote:
Waarom altijd een ander erbij halen als het over iemand anders gaat?quote:
Omdat dat blijkbaar heel normaal is in de COSquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom altijd een ander erbij halen als het over iemand anders gaat?
Nee ook van Mirthe en ook van Babette vind ik dat niet normaal
Dat spreekt elkaar toch niet tegen? Hij wil het niet van anderen zien. En terecht.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij wil de sex niet zien maar nam zelf wel condooms mee de loods in
Ik versta de helft niet, ik versta mori sowieso al slecht. En dan nu dat zachtjes praten helemaal nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Fluisteren Babs/Mori weer niet te verstaan. Waar gaat het over?
Eunicequote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Fluisteren Babs/Mori weer niet te verstaan. Waar gaat het over?
Nee. Als ze twintig was geweest wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft de leeftijd er mee te maken? Dat zie ik niet zo? Als ze 40 zou zijn geweest, had je er anders over gedacht?
Ow ok Dacht Eunicequote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:14 schreef juul. het volgende:
Wendy gaat weer over de tong bij Moira en Babs
Hoef ik ook niet te zien, daarom snap ik dat gegluur van die vrouwen daar ook niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar toch niet tegen? Hij wil het niet van anderen zien. En terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |