Dat plan heb ik gemist?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of haar grote plan uit te leggen om een gele kaart te pakken tegen Jeff, in de hoop dat Jeff gaat omdat ie niet tegen fysiek geweld kan..
Zou een grote misrekening zijn, die gaat heus niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of haar grote plan uit te leggen om een gele kaart te pakken tegen Jeff, in de hoop dat Jeff gaat omdat ie niet tegen fysiek geweld kan..
quote:
Zijn reacties van volgersquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kijken zo op tegen de winnaar.
Dus nu al niet voor serieus te nemen die berichten
schijnt vaker black-outs te hebben door de vele hersenschuddingen die hij heeft gehad, ook als hij nuchter is, vertelde hijquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:53 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk die Jasper. Als hij niks meer weet van gisteren. Is dat met Wendy waarschijnlijk in zijn gedachte ook niet gebeurd .
Triest mannetje.
Damage control, Wanda kijkt misschien meequote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:53 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk die Jasper. Als hij niks meer weet van gisteren. Is dat met Wendy waarschijnlijk in zijn gedachte ook niet gebeurd .
Triest mannetje.
Dan nog, in principe hebben ze niets want toen ze wegging wisten ze pas dat haar relatie over was en hij weet natuurlijk niet of het ook echt over is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Damage control, Wanda kijkt misschien mee
Fysiek geweld met voorbedachte rade is toch directquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Staat ook een filmpje op waar Sasha tegen Bern dit plan verteld
lijkt mij welquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Fysiek geweld met voorbedachte rade is toch direct
Moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Fysiek geweld met voorbedachte rade is toch direct
Dat was al langer duidelijk, die is echt niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet verteld even aan Morrie wat Eunice haar allemaal heeft verteld. Echt die is niet te vertrouwen
Hij wil de sex niet zien maar nam zelf wel condooms mee de loods inquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat klopt, het gaat ook erom mocht het volgende keer weer gebeuren en Bern ligt wel in zijn eigen bed.
En Bern wil niet meegenieten van JW en Eunice of andere zaken.
Dan heeft Bern toestemming van Sas om naast Mirthe te gaan liggen.
en wel meer dan 2quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij wil de sex niet zien maar nam zelf wel condooms mee de loods in
Maar dat je daar als vrouw van 60 de aanvoerder van bent vind ik sneu. Geen probleem verder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moest er vreselijk om lachen en die groep ook, zie het probleem niet zo
Idd, je zou verwachten dat FEBO hun waarschuwd..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was al langer duidelijk, die is echt niet te vertrouwen
Ik versta ze niet dat zachte praten van die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |