Dat klopt, het gaat ook erom mocht het volgende keer weer gebeuren en Bern ligt wel in zijn eigen bed.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij lagen bern en sas samen in k2 in bed van myrte , myrthe ligt op bed van sas
nee die slaapt tegenwoordig bij sas in aangebouwd bed van myrthequote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff zei no ghet is maar goed dat Bern er niet was, dus hij sliep inderdaad niet daar
Dat is toch vreselijk dat je alles kwijt bent... echt slecht..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Jasper weet niet waar het overgaat, hi jheeft niets meegekregen gisteren zegt hij
Ga naar kamer 2 zegt Jeff,aan jou hebben we ook helemaal niks
Wat heb je gedronken dan vraagt Wendy alleen maar Whiskey
Ja dan kan die voorprikken zegt Jeff
OP mijn kalender is het 5 mei en geen april meerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
JW Had tegen Eunice gezegd in april ben je de mijne,
En dat is gelukt zegt Babette
Weten hun veelquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
OP mijn kalender is het 5 mei en geen april meer
och ja voor die paar dagen dat was eerst opwarmen en geil knedenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
OP mijn kalender is het 5 mei en geen april meer
1 uur voor de levering?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft twee bestelmomentjes voor vandaag vast gezet. Een om 12 uur en een om 22 uur.
Ze hoopt op een opdracht. Om 11 uur gooit ze die van 12 uur er uit want zo zegt ze weet je nooit of je een opdracht krijgt en we zitten altijd wel een half uur op de kamer te wchten
Nou zeg dat had nog niemand bedacht.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft twee bestelmomentjes voor vandaag vast gezet. Een om 12 uur en een om 22 uur.
Ze hoopt op een opdracht. Om 11 uur gooit ze die van 12 uur er uit want zo zegt ze weet je nooit of je een opdracht krijgt en we zitten altijd wel een half uur op de kamer te wchten
Jappie heeft altijd wel drank in voorraad.quote:
Nee, maar wel de gluurdersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen een paar dagen heeft hij 2 flessen gekregen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jappie heeft altijd wel drank in voorraad.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar wel de gluurdersZal wel tv momentje worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dan zal het voor morgen zijn, ze had het over twee bestelmomentjes in ieder gevalquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 uur voor de levering?
Zal dan bestelling voor morgen zijn, want meestal kan dat tot 24 uur voor levering.
Ik vind del eigenijk niet zo leuk... ik snap dat je Babette vreselijk vindt maar is del nou nodig?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Marciano niet zoveel van dronken dellen wil weten. Vind het niet zo bij hem passen zo dronken del eerlijk gezegd.
Volgens mij kan dat prima.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:32 schreef schizolientje het volgende:
overdrijven is ook een vak, Sas haar was heeft een nacht in de wasmachine gezeten, halve nacht en nu zou het stinken
kan ook, ik draai in de daluren s nachts en sta echt niet op om het er uit te halen. Maar zeuren om het zeuren doet Sas nu ( niet alleen nu)quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, maar wel de gluurdersThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een dom gedoe om te gaan kijken als ze denken dat er iets tussen twee mensen gebeurd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |