Snap ik,quote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik houd niet van dronken mensen , komt door dat mijn moeder alcoliste was genoeg mee meegemaakt
hoorde er paar zeggen dat ze hoopten op eliminatie op bevrijdingsdag
Ik vind het leuk als er een beetje reuring komt maar niet als ze, als een stel lamzakken zo kinderachtig lopen te doen..quote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk nooit zo lachen om dat dronken gespuis.
En dat kinderachtig gedoe om naar een vrijend stelletje al helemaal niet.Meestal kijk ik daarom ook niet als er een feestjes is.
En vanavond hebben ze weer een feestje omdat het bevrijdingsdag is
Ik vind het best triest, geen geld hebben om te eten is alleen nog ontbijt, maar dan wel zo losgaan met drank gisteren. Echt een goed voorbeeld zijn ze daar.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe hoopt op verdienopdracht vandaag , geen geld meer
Oh zeker wel en ook af en toe gemutequote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij gelachen om Babette...neej, ik geloof je niet...
Reuring vind ik ook leuk, maar geen reuring door drankquote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er een beetje reuring komt maar niet als ze, als een stel lamzakken zo kinderachtig lopen te doen..
Er is toch geen vrijmibo vandaag.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tot de avond en de drank en muziek weer komen
Dan gaan ze weer los
Volgens mij ook niet.quote:
Als je als koppel besluitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er een beetje reuring komt maar niet als ze, als een stel lamzakken zo kinderachtig lopen te doen..
Nopequote:
Zoe wilde dat niet omdat ze gisteren die bbq hadden.. en buiten dat, er is geen reet aan...Goedemorgen btw...quote:
De zon schijnt hierquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe wilde dat niet omdat ze gisteren die bbq hadden.. en buiten dat, er is geen reet aan...Goedemorgen btw...
Alleen het kopje volgens Wendy.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:05 schreef greysbones het volgende:
En als het dan zoals gisteravond echt gezellig is
Heb je geen vrimibo nodig
Want het was echt leuk
Met de drumsessie van JW
Het banjerlied van Jeff
En wat hebben wendy en Jappie nu uitgespookt
Tuurlijk kan je opmerkingen verwachten... maar dan een beetje volwassen opmerkingen.. waar echt humor inzit... niet zoiets als: Eunice kan geen antwoord geven want die ligt met de lul van JW in haar mond... nou nou wat een humor...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je als koppel besluit
Om half12 op de slaapkamer bezig te gaan
Kun je verwachten dat anderen er iets van zeggen cq reageren
En dat ze dat met humor deden die niet iedereen kan waarderen
Soit
De waarheid is soms hardquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je opmerkingen verwachten... maar dan een beetje volwassen opmerkingen.. waar echt humor inzit... niet zoiets als: Eunice kan geen antwoord geven want die ligt met de lul van JW in haar mond... nou nou wat een humor...
Rupie...quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard
Want dat schijnt wel zo te zijn geweest
Aldus Rupie
Ja die zou ik meteen gelovenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:10 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Mori spierpijn in haar buik heeft vandaag
Die rolde over de grond van het lachen toen ze Jw en Eunice de eerste keer zag
Vast wel.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Nou misschien krijgen we de verhalen nog te horen vandaag.. ben benieuwd...
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Nou misschien krijgen we de verhalen nog te horen vandaag.. ben benieuwd...
quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Rupie : Eunice lag zuurstok te happen ?
Ze was verbaasd dat ie zo groot was ?
wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |