De jury omkopenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:37 schreef chufi het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met dat ESF evenement ?!?
2 aandachtshoeren igg thats 4 surequote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:36 schreef Kakadylo het volgende:
Je krijgt echt een goed beeld van mensen hoor als je heel gericht naar die livestreams kijkt dus dat verschilt niet veel van als ze eenmaal 'buiten' zijn. In het begin kun je je nog een bepaalde rol aanmeten maar de ware aard komt daar al heel snel naar boven. Met name de externe factoren zijn verschillend maar 80% van de persoon die jij in de kern bent blijft immer zichtbaar.
Mirthe is in haar gedragingen geregeld een onwetend kind dat loopt te stampen en vloeken terwijl ze op ontdekking gaatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
Ondertussen wordt de inhoud van wat kastjes onderzocht door Myrthje
Luistern we nu haar koptelefoon ?? Of staat dat te hard ?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe is in haar gedragingen geregeld een kind dat loopt te stampen en vloeken terwijl ze op ontdekking gaat
Heb geen idee want kijk niet naar de streamquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Luistern we nu haar koptelefoon ?? Of staat dat te hard ?
Zit ik nu alleen te kijken dan ?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb geen idee want kijk niet naar de stream
DJ Myrthe wandelt niet veel hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Maar als ik dit zo lees dan is Mirthe (ipv Erik) de wandelende SL
Die lijst is ook pas net ingeleverd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:51 schreef chufi het volgende:
Ze hebben echt gewoon onbeperkte lijst met van alles en nog wat , maar weinig ESF voorbij horen komen
Herken nog weinig ESF maar nu vergeet ik altijd die meuk ... van vroeger hangt me nog wel wat bij .. en tegenwoordig een paar nummers misschienquote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die lijst is ook pas net ingeleverd.
'Sha-la-lie Sha-la-la'quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:51 schreef chufi het volgende:
Ze hebben echt gewoon onbeperkte lijst met van alles en nog wat , maar weinig ESF voorbij horen komen
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Herken nog weinig ESF maar nu vergeet ik altijd die meuk ... van vroeger hangt me nog wel wat bij .. en tegenwoordig een paar nummers misschien
quote:
Misschien heeft deze lijst er wel niets mee te maken ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |