Al smeert ze een hele pot op haar gezicht, ik kan mij daar niet druk om maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou het misschien aan de persoon liggen
Dat ze zichzelf helemaal geweldig vind
En haar obsessie naar ice
En make up
Ik zeg ook niet dat je je daar druk om moet makenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al smeert ze een hele pot op haar gezicht, ik kan mij daar niet druk om maken.
Als een ontmaagde puber.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:14 schreef Frummelie het volgende:
Kijk die Eunice nou schaapachtig doen....
Op tijd opstaan, zorgen dat iedereen nieuwe batterijen krijgt. Gezorgd dat iedereen er om 20 uur was gisteren avond.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe. = Ze heeft nog niets fout gedaan tot nu toe.
boodschappen waren al besteld, ze heeft de kratten uit de sluis gehaald en voor veel andere zaken Wendy of Isaac geroepen.
En Isaac en Marciano laten shoppen en zij heeft suggestieve opmerkingen gegeven
quote:
Als ze iets goed doet mag dat ook gezegd worden, altijd alleen maar afkraken is ook niet nodig. Dus zo raar vind ik dat niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
Als we nu plots gaan doen of zoe heilig
Zou ik erg raar vinden
ze is aandachtsgeilquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat Eunice enorm geniet van al die belangstelling naar haar toe
Johquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:19 schreef spapaars het volgende:
Heb het idee dat Eunice enorm geniet van al die belangstelling naar haar toe
Die den Hartogquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze iets goed doet mag dat ook gezegd worden, altijd alleen maar afkraken is ook niet nodig. Dus zo raar vind ik dat niet.
Zelfs als die Den Hartog iets goed doet zeg ik het ook
Het valt mij tot nu toe niet tegen. Ik kom er wel achter dat ze nog dommer is als dom. Maar ze doet meer dan haar best.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
voorlopig geef ik zoe voorzichtig van de twijfel
Ze was zeker goed bezig gisterenavond... had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt mij tot nu toe niet tegen. Ik kom er wel achter dat ze nog dommer is als dom. Maar ze doet meer dan haar best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |