ja maar ik ben isaac nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac don't care?
Die wil alles weten wat er speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee die zit daar prima. We waren bewoners aan het bevrijden.quote:
spoiler pleasequote:
Done.quote:
Zijn salades zijn muesli.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat samen met Bern de prijzenpot winnen zei ze gisteren![]()
Jeff daarentegen kan bevrijd worden van de staatsmongolen die zijn salades en muesli eten. Wordt ook zo raar programma als hij iedereen daar een nekschot gaat geven.
spoiler pleasequote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:55 schreef ledn81 het volgende:
Erik gaat weer een hoop fanmailtjes krijgen![]()
[ afbeelding ]
In dat gevalquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die zit daar prima. We waren bewoners aan het bevrijden.
liever den hartog bevrijden is hij verlost van die lapzwansen en 1 hotelgastquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die zit daar prima. We waren bewoners aan het bevrijden.
Die gaat nergens heenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
liever den hartog bevrijden is hij verlost van die lapzwansen en 1 hotelgast
Of veel minder dan gedacht. Eunice had nog gewoon haar kleren aan dus HET is denk ik niet gebeurd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Het is vandaag me and my Ipad... ik wil wel weten van de hoed en de rand... d'r is veel meer gebeurd dan ik dacht..
Nee, dat vermoeden heb ik ook Ze zijn goed los gegaan met de polsen gisterenavondquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dus toch vandaag... zal niet veel meer te drinken zijn denk ik..
Die gaat samen met Sas de prijzenpot winnen heb ik je net verteld. Hebben ze gisteravond afgesprokenquote:
Helaas pindakaasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat samen met Sas de prijzenpot winnen heb ik je net verteld. Hebben ze gisteravond afgesproken
Foto's van bewoners hoeven niet onder een spoiler hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zal wel wat opmerkingen krijgen vandaag..
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind die man altijd zo vies uitzien🤮SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |