abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:16:20 #1
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8409543
Ok het zit dus als volgt
Ik heb nu al 9 maanden met mijn vriendin die ik al meer dan 1,5 jaar ken, en we zijn enorm verliefd op elkaar, we zijn ook verloofd en echt het gaat daarmee helemaal geweldig, maar dat is eigenlijk niet waar ik heen wil

Kijk voorheen was ik nogal een onbetrouwbare vriend, maar daar heeft mijn huidige vriendin verandering ingebracht, ik ben nu zo trouw als een hond dankzij haar

Maar voordat ik haar al leerde kennen vond ik een meisje leuk van mijn sporten, ze ziet er trouwens heel knap uit, en dat maakte ik haar toen ook duidelijk, nah het kon niet omdat we hele goede vrienden waren, best kon ik mee leven, maar in de tussentijd zijn wij steeds betere vrienden geworden, en afgelopen vrijdag werd ik door haar gevraagd of ik bij haar film kwam kijken want ze was alleen

Gezellig idee vond ik, dus zogezegd zo gedaan
Ik daar heen om een uur of 8 en we gingen een film kijken, maar na een tijdje leek de sfeer wat anders te worden, wat intiemer, ze kroop ook dicht tegen me aan en probeerde steeds mjn hand vast te pakken, om een uur of 24.30 ging ik naar huis en toen kuste ze mij, iets wat ze nog nooit gedaan heeft, ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet

Want ik hou van mijn vriendin met heel mijn hart maar ik wil die geweldige vriendschap ook niet kwijt

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_8409813
Als je huidige relatie echt zo goed is als jij zegt...........volgens mij heb jij je verstand dan in je l*l zitten.
pi_8409875
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:26 schreef Jominro het volgende:
Als je huidige relatie echt zo goed is als jij zegt...........volgens mij heb jij je verstand dan in je l*l zitten.
Waar slaat dan nou weer op?
Hij weet gewoon niet wat hij ermee aan moet,
als je niet normaal kunt reageren, blijf dan weg.
Ofzo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 13:28:14 #4
21636 Feestkabouter
pi_8409882
houd relatie en hechte vriendschappen voor jezelf goed uit elkaar, en laat ook die scheiding aan anderen duidelijk blijken
pi_8409939
dan denk ik dat je aan die vriendin moet vertellen dat je een vriendin hebt die je niet kwijt wil en dat je niet meer wil als gewoon goede vrienden blijven. Is denk ik de beste oplossing
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:30:56 #6
30109 ED-209
Enforcement Droid
pi_8409947
quote:
24.30
Op welke planeet woon jij?
hier houdt de dag op om 23:59 en wordt het daarna gewoon 0:00.

Maargoed afgezien daarvan. Als je een vrije relatie hebt met je vriendin zou ik het gewoon een vervolg geven met die sportschoolmeid, maar als je het risico loopt je huidige vriendin er veel pijn mee te doen, dan niet.

Denk dus niet zoveel aan jezelf, maar ook eens aan die twee meiden

[Dit bericht is gewijzigd door ED-209 op 11-02-2003 13:33]

You now have 5 seconds to comply!
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:32:10 #7
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8409984
Ze weet alles af van mijn huidige relatie, dat is juist het wazige
Ze weet echt alles van me en toch gebeurd het?
En nee ik denk niet met mijn lul want ik doe het toch niet met haar

Ik vind het gewoon shit want ik moet keuze's gaan maken en in dit opzicht is dat enorm moeilijk voor me

[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_8409987
Ik kan je 1 tip geven:

Neem geen risico en weer duidelijk tegen die goede vriendin van je dat je niets meer wil dan vriendschap! Als je dat niet doet gaat ze waarschijnlijk langzaam verder en laat je je erin meesleuren waardoor je het risico loopt je vriendschap en je huidige relatie kwijt te raken. Schiet je helemaal niets mee op. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar neem van mij aan dat het de beste oplossing is.

dinsdag 11 februari 2003 @ 13:33:17 #9
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_8410016
Maak haar gewoon duidelijk dat je dit niet eerlijk vind tov. je vriendin! En dat je wel goede vrienden wilt blijven, maar dat je het daar bij wilt houden.

Als ze een goede vriendin is zal ze dit best begrijpen...

succes ermee

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2003 @ 13:33:41 #10
21636 Feestkabouter
pi_8410027
oh en om voor jezelf die scheiding goed te kunnen maken, moet je jezelf ook kunnen neerleggen bij die keuze.

je verhaal nogmaals lezend denk ik dat je er niet zeker van bent of je de vriendschap met die 2de dame wel gewoon als goede vriendschap wil.

is het wel duidelijk voor jou, dan gewoon kiezen voor je relatie en voor een gewone vriendschap, laat dat duidelijk blijken, en als dat voor die 2de dame niet bevredigend is dan is dat heel jammer maar dan lukt die vriendschap niet. je kunt niet alles hebben, dat geldt dan voor jou en voor die griet. dat moet je gewoon accepteren, ook al is het niet leuk.

dinsdag 11 februari 2003 @ 13:33:54 #11
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_8410032
je moet denk ik wel kenbaar maken dat je "to hier wilt gaan"en niet verder. dit kun je haar rechtsreeks duidelijk maken door het haar recht in d'r gezicht te zeggen, of door niet meer met haar naar d'r huis te gaan behalve als je vriendin erbij is.

Maak het inderdaad kenbaar aan anderen dat je haar "niet wilt". En misschien dat je het tegen je vriendin/ verloofde moet zeggen... dat zij wat advies heeft? (of gewoon: eerlijk zijn tegenover elkaar)

[Dit bericht is gewijzigd door wouswous op 11-02-2003 13:38]

ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_8410046
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:28 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Waar slaat dan nou weer op?
Hij weet gewoon niet wat hij ermee aan moet,
als je niet normaal kunt reageren, blijf dan weg.
Ofzo.

sorry, reageerde een beetje te heftig.....ik heb een vriendin die in soortgelijke situatie zit.(al 18 jaar samen en 2e kindje op komst)
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:34:55 #13
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8410055
Klopt ik heb nu ook moeite met die scheiding te zien
En dat verbaast me dus enorm

Maar ik ben ook een type dat geen mensen teleur wil stellen en dat zal dus wel gaan gebeuren

pi_8410231
nodig die vriendin uit bij jullie voor eten of zo. om haar duidelijk te maken dat je van je verloofde houdt.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 13:44:18 #15
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8410308
Communicatie..
Communicatie is in dit geval het sleutelwoord. Als ze echt zo'n goede vriendin is dan kunnen jullie waarschijnlijk over alles praten. Het feit dat ze kuste zou inderdaad best kunnen betekenen dat ze meer voelt voor je. Dus.. praat met haar. Vraag haar wat er precies aan de hand is & wat ze voelt. Waarom ze je kuste etc.
Als ze inderdaad gevoelens voor je heeft, dan zal je haar duidelijk moeten maken dat het wat jou betreft vriendschap is en niet meer dan dat. Wacht hier niet te lang mee. Want hoe langer je zo'n gesprek uitstelt, hoe meer hoop ze misschien krijgt & hoe lastiger de situatie voor je wordt.

Succes!

(Un)masking for the greater good.
pi_8410326
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:34 schreef Jominro het volgende:

[..]

sorry, reageerde een beetje te heftig.....ik heb een vriendin die in soortgelijke situatie zit.(al 18 jaar samen en 2e kindje op komst)

Kee.

Het is gewoon een rotsituatie, omdat iemand zijn gevoelens in principe niet voor het uitkiezen heeft.
Zeker als je in een vaste relatie zit kunnen verleidingen, die overigens heel menselijk zijn, je erg in verwarring brengen.
Ik zou ook niet zo gauw weten wat je in zo'n geval het beste kunt doen, behalve je relatie goed onder de loep nemen en anders die ander zoveel mogelijk uit je leven bannen.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8412630
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
maar ik wil die geweldige vriendschap ook niet kwijt
Als zij echt zo'n goede vriendin is, dan had ze jou en je vriendin gerespecteerd .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:03:48 #18
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8412692
je geeft het antwoord zelf al.

je noemt het een geweldige vriendschap... al voordat ze je zoende, dus als je haar gewoon duidelijk maakt dat je het zo wilt houden en niet verder wilt gaan, omdat je een vriendin hebt waar je verliefd op bent, dan zal zij dat als geweldige vriendin heus wel accepteren en zoniet, dan is ze nog lang niet zo geweldig als dat je denkt.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:52:25 #19
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8414026
Ja het is waar dat ze het gewoon weg moet respecteren
En ik hoop maar dat zij dat ook zal doen want ik wil haar echt niet kwijt als vriendin
Maar wat men ook zegt, de verleiding speelt met mijn gedachtes
Want voorheen was het gewoon af en toe met elkaar mailen
Nu was het nog voordat ik thuis was, een smsje waarin ze vroeg of ze die zondag langs kon komen, dat kon niet want ik was met een project bezig, maar toen vroeg ze of ze deze week een keer in de avond langs kan komen daarin stemde ik toe, dat moet dus nog gebeuren en nu ben ik benieuwd hoe zij zich zal gedragen, want ze smst ook hele lieve dingen naar me wat ze eerder nooit deed

Beetje wazig allemaal

donderdag 13 februari 2003 @ 11:42:50 #20
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8453506
Ok we zijn weer een paar dagen verder en het lijkt wel alsof ze aan het flirten is met mij

Ze vroeg of ik nog een spannende date had met Valentijn, nou ik ga gewoon met mijn vriendin uit eten maar dat ter zijde, kort daarna kreeg ik een smsje waarin stond, als je dat niet hebt moeten wij maar is een spannenda date maken, en gister heeft ze mij ook gevraagd of ik mee ga naar de film, moet ik dit doen ja of nee?

In mijn ogen is het onschuldig gewoon gezellig een film kijken

donderdag 13 februari 2003 @ 12:03:44 #21
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_8453974
Iedereen wordt in het leven wel eens getest toch?! Nu is het jouw beurt, jij mag de volgende zet bepalen. Er is geen goed of fout, uiteindelijk zullen bijde opties je wat brengen en kosten.

Ik ken het verhaal maar al te goed. Mijn ex had me over 1.5 jaar tijd ook verandert, maar dat ging niet uit omdat ik met een ander wilde zijn... Iig na een hele tijd geen contact zit die ex weer achter me aan. Leuk voor haar, maar ze mag alles van me weten. Toegang tot mn hart krijgt ze niet!

Tijd voor een slimme zet, succes

don't you know my tears will cause an inferno
  donderdag 13 februari 2003 @ 13:00:43 #22
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8455083
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 12:03 schreef Wizard_of_life het volgende:
Iedereen wordt in het leven wel eens getest toch?! Nu is het jouw beurt, jij mag de volgende zet bepalen. Er is geen goed of fout, uiteindelijk zullen bijde opties je wat brengen en kosten.

Ik ken het verhaal maar al te goed. Mijn ex had me over 1.5 jaar tijd ook verandert, maar dat ging niet uit omdat ik met een ander wilde zijn... Iig na een hele tijd geen contact zit die ex weer achter me aan. Leuk voor haar, maar ze mag alles van me weten. Toegang tot mn hart krijgt ze niet!

Tijd voor een slimme zet, succes

Ja ik weet dat ik aan zet ben met de keuze's maar ik ken die vriendin al meer dan 3 jaar en dat is een hechte vriendschap, ik ben bang dat mijn keuze die vriendschap zal beinvloeden want natuurlijk kies ik voor mijn huidige vriendin, net zoals bij jouw is zij de enige die toegang heeft tot mijn hart
pi_8455299
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
Ok we zijn weer een paar dagen verder en het lijkt wel alsof ze aan het flirten is met mij

Ze vroeg of ik nog een spannende date had met Valentijn, nou ik ga gewoon met mijn vriendin uit eten maar dat ter zijde, kort daarna kreeg ik een smsje waarin stond, als je dat niet hebt moeten wij maar is een spannenda date maken, en gister heeft ze mij ook gevraagd of ik mee ga naar de film, moet ik dit doen ja of nee?

In mijn ogen is het onschuldig gewoon gezellig een film kijken

Ja, in jouw ogen in die van haar duidelijk niet, als ik jou was zou ik bijmezelf te raden gaan, wil je je huidige vriendin of wil je die goede vriendin.

Waarschijnlijk gaat jouw huidige vriendin dit ook niet echt waarderen als ze die sms-jes gaat lezen. Weet zij überhaubt wel iets van die situtie die nu aan de gang is tussen jou en die andere meid.

;)
  donderdag 13 februari 2003 @ 13:11:00 #24
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8455351
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:09 schreef Ms_Furious het volgende:

[..]

Ja, in jouw ogen in die van haar duidelijk niet, als ik jou was zou ik bijmezelf te raden gaan, wil je je huidige vriendin of wil je die goede vriendin.

Waarschijnlijk gaat jouw huidige vriendin dit ook niet echt waarderen als ze die sms-jes gaat lezen. Weet zij überhaubt wel iets van die situtie die nu aan de gang is tussen jou en die andere meid.

Nee die weet daar niks van, ik doe ook mijn best om het zoveel mogelijk af te schermen, want ik zie het als vriendschap, want in mijn ogen doe ik toch echt niks om het uit te lokken
pi_8455437
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:00 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ja ik weet dat ik aan zet ben met de keuze's maar ik ken die vriendin al meer dan 3 jaar en dat is een hechte vriendschap, ik ben bang dat mijn keuze die vriendschap zal beinvloeden want natuurlijk kies ik voor mijn huidige vriendin, net zoals bij jouw is zij de enige die toegang heeft tot mijn hart

Dan zou ik met haar gaan praten en vragen of dit gewoon onschuldig spelen is, of dat ze echt wat van je wilt en dat je haar in dat geval toch even duidelijk wilt maken dat ze ermee moet ophouden.
Voor haar is het moeilijk als ze verliefd op je is, laat haar ook merken dat je het rot voor dr vindt, maar dat de kans dat jij je vriendin gaat verlaten nihil is en dat ze maar beter een jongen kan zoeken die wel beschikbaar is.
;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')