Wat een hit was datquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om op deze plaatje de hele nacht door te dansen.
Tijdens corona keken @Coco en ik dat vaakquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb OP1 al minstens een jaar niet gezien en dit bevalt me prima.
Er was toen ook niks anders. Wat een tijd was dat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdens corona keken @:Coco en ik dat vaak
Klopt. Zelfs nog geen voetbal met lege stadions. Hooguit een herhaling.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was toen ook niks anders. Wat een tijd was dat.
Ik pak alles met een hartslag op, ik wil wel even komen kijken voor je.quote:
Grootgeneusd. Wat een mooi woord is dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en zie een grootgeneusde vrouw klagen dat ze in Amsterdam 5 euro voor een kop koffie moet betalen, want anders heeft ze haar koffie niet
Moest een beetje kotsen
Dat voetbal in lege stadions viel toch wel erg tegen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs nog geen voetbal met lege stadions. Hooguit een herhaling.
Denk je dat @Caland het over een (((jood))) heeft?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grootgeneusd. Wat een mooi woord is dat eigenlijk.
Ik wil niet meer denken aan m'n laatste tetanus prikquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pak alles met een hartslag op, ik wil wel even komen kijken voor je.
Even checken eerst wanneer m’n laatste tetanus injectie was.
Ik had vooraf niet eens gedacht dat het Zo Erg zou zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat voetbal in lege stadions viel toch wel erg tegen.
Zou je dit wel doen.quote:
Met nepgeluid was het te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk je dat @:Caland het over een (((jood))) heeft?
Daarom gewoon wit-russisch voetbal kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee ze komt uit Pakistanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ziekte van Weil maatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pak alles met een hartslag op, ik wil wel even komen kijken voor je.
Even checken eerst wanneer m’n laatste tetanus injectie was.
Van tolereren, carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef en damsie krijg je jeuk en grootgeneusd vind je weer een mooi woord. Ik kan hier totaal geen logica in ontdekken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grootgeneusd. Wat een mooi woord is dat eigenlijk.
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid haddenquote:
Ik denk gewoon een dame die kan roken onder de douche.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit was wel wat ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid hadden
Dat was wel een mooie, gewoon flink wat wodka drinken en je kan niks gebeuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarom gewoon wit-russisch voetbal kijken.
Een glaasje wodka en potje ijshockey werkt net zo goed tegen corona
Neem je tijd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van tolereren, carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef en damsie krijg je jeuk en grootgeneusd vind je weer een mooi woord. Ik kan hier totaal geen logica in ontdekken.
Mijn oma geloofde dit ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie, gewoon flink wat wodka drinken en je kan niks gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |