abonnement Unibet Coolblue
pi_209006908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Theodor ziet er, ondanks z'n harde werk, toch wel wat verloren uit zo alleen op dat grote podium. Bij Gustaph heb ik het idee dat er nog wat werk aan de winkel is qua timing en misschien wat meer cuts om het dynamischer te maken? Zit op zich wel potentie in zo :Y
Die kopstem van Reiley, zo klink ik ook ongeveer als de boel een beetje knel zit daar beneden :D

Op de foto's ziet de act van Mae er ook goed uit, maakt ook nieuwsgierig naar de bewegende beelden daarvan!
Misschien kan Marnix Kaart dat Hans Pannecoucke weer even vertellen, net zoals in 2021.

Maar inderdaad, wel wat chaotisch nog.
pi_209006934
die Belgische backings _O_
~The present is all there is~
pi_209007025
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 20:56 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Mercy was ook geen hoogstandje. Als je de boodschap erachter niet begreep kwam 'Je m'appelle Mercy' - oftewel 'Mijn naam is Dankjewel' - gewoon niet over. Helaas hadden de charisma ook niet mee. Dat heeft La Zarra juist wel.
Als Frankrijk wint, ben ik de eerste om de vlag uit te hangen (wel een kwartslag gedraaid). Maar Frankrijk heeft sinds 2011 vier keer op een bepaald punt op 1 bij de bookmakers gestaan. Met Amaury Vassily, Amir, Madame Monsieur en Babs. En toch wonnen ze nooit (en nu staan ze dus 3e).

Ik geloof zeker wel dat deze staging het potentieel omhoog brengt van onderste helft Top 10 naar bovenste helft, want naast Zweden en Finland is dit wel de enige die winner vibes geeft. Hiernaast is dat eigenlijk alleen het optreden van Isral, maar dat is een liedje van niets. Maar winnen betekent toch dat je Loreen bij zowel jury als publiek moet bijhouden (de verhouding lijkt me vergelijkbaar) en Finland op voldoende achterstand moet zetten bij de jurystemming. Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209007054
quote:
10s.gif Op donderdag 4 mei 2023 20:48 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Oehoe skies are black and blue had dat ook niet. (Wel een instrumentale break)
The Police staat een miljoenmiljard keer in de Top 2000. Dat vindt iedereen leuk :{w

En het is nog wel echt een beter liedje toch?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 4 mei 2023 @ 21:28:33 #55
2681 Dave
Aardig op drave
pi_209007137
De danser bij Gustaph heeft een ander staartje.

Het doet in ieder geval minder denken aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
pi_209007163
Die rehearsals van gisteren hebben nu 336K views, dat had normaal elk filmpje apart of veel meer zelfs. Die filmpjes met Rylan worden ook nog amper bekeken.

Goed bezig EBU ^O^
pi_209007198
Denemarken: Ik zie hierin niet zo veel bijzonders aan de staging, en zijn houding is ook wat gekunsteld en bedacht. Zal wel doorgaan.
Armeni: Zij kijkt echt vreselijk Instagram in de camera tijdens het zingen, heeft vast veel geoefend hierop. Ben benieuwd naar hoe het werkt met de schaduwen en de achtergrond op camera.
Roemeni: Arme jongen, ik gun hem het beste.
Estland: Prima en passende visuals, hopelijk haalt ze het verder ook qua noten en kracht.
Belgi: Gewoon een lekker liedje nog steeds, maar ik moet even wennen aan de staging. De klereuncombinatie roze en wit doet mij alleen denken aan roze dubbelvla de hele tijd.
pi_209007359
Ligt het aan mij of lijkt het alsof na Rotterdam de stagings er echt op zijn achteruit gegaan? Niet alleen qua originaliteit of creativiteit maar ook qua camerawerk, lichten en LED’s. Vraag me toch echt af waardoor dat komt, je zou denken dat het elk jaar beter is qua technologie. Als je dit vergelijkt met Rotterdam vind ik het verschil erg groot. Daar hadden zelfs afvallers als Macedoni en Kroati een gelikte staging waar alles uit is gehaald.

Kan toch niet alleen aan budget liggen? Heeft niet echt invloed op cameravoering :?

Maar misschien dat het zo lijkt, en alles met een volle zaal er anders uitziet…
pi_209007404
Kan me namelijk herinneren dat ik bij bijna elke rehearsalvideo in 2021 iets had van: wow :o
pi_209007562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:39 schreef aarontje112 het volgende:
Kan me namelijk herinneren dat ik bij bijna elke rehearsalvideo in 2021 iets had van: wow :o
Damn ja als je nu wat rondklikt in deze playlist :D

https://youtube.com/playl(...)fHXCft47dm-QEjA-cKwH

_O_
pi_209007620
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het alsof na Rotterdam de stagings er echt op zijn achteruit gegaan? Niet alleen qua originaliteit of creativiteit maar ook qua camerawerk, lichten en LED’s. Vraag me toch echt af waardoor dat komt, je zou denken dat het elk jaar beter is qua technologie. Als je dit vergelijkt met Rotterdam vind ik het verschil erg groot. Daar hadden zelfs afvallers als Macedoni en Kroati een gelikte staging waar alles uit is gehaald.

Kan toch niet alleen aan budget liggen? Heeft niet echt invloed op cameravoering :?

Maar misschien dat het zo lijkt, en alles met een volle zaal er anders uitziet…
Nou ja, in Rotterdam zag het er met de lege zaal bij IJsland er ook gewoon prachtig uit dus daar mag het eigenlijk niet aan liggen. Ik heb gisteren nog even wat repetitiebeelden van toen bekeken en alles zag er gewoon vanaf het begin al super gelikt uit.

Ik denk dat ze in Rotterdam gewoon echt goed wisten waar ze mee bezig waren. Je kon aan alles zien dat er in elk aspect nagedacht was over wat de delegaties nodig zouden hebben en hoe ze de optredens er zo goed mogelijk uit konden laten zien op tv. Ondanks de omstandigheden was alles gewoon professioneel en goed doordracht.

Vorig jaar was dat natuurlijk helemaal anders, daar zat alles wat RAI wilde doen eigenlijk in de weg van de delegaties. Het is dit jaar al een stuk beter, maar ik had eerlijk gezegd wel een beetje meer verwacht van de BBC.
  donderdag 4 mei 2023 @ 21:51:59 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_209007670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:39 schreef aarontje112 het volgende:
Kan me namelijk herinneren dat ik bij bijna elke rehearsalvideo in 2021 iets had van: wow :o
Zou het bij de artiesten nog verschil hebben gemaakt dat dat ook uitgezonden zou worden als ze positief zouden testen?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_209007739
Ook even die korte clipjes bekeken

En Denemarken ziet er op zich okay uit en valt me iig niet tegen qua stemgeluid
Armeni ze valt weg op dat scherm met die kleurtjes. Neem aan dat het niet zo blijft het hele nummer? Saai stukje ook
Roemeni: Kan niet meer gered worden
Estland: Waarom blijft ze zo rondlopen met van die random armgebaren? Niet echt heel erg sterk (behalve haar stem)
Belgi: Lelijke roze drollenvanger outfit. En er zit ook geen lijn in qua performance zo te zien met die danseres die wat om hem heen blijft draaien. Rommelig

Nou dat valt niet mee eigenlijk, bijna allemaal minder dan wat ik gister gezien heb
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 22:00:19 #64
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209007866
twitter
pi_209007881
De TikToks staan ondertussen ook online

tiktok

tiktok

tiktok

tiktok

tiktok

tiktok
pi_209007913
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:18 schreef Momo het volgende:

[..]
De organisatie dacht dat hij als eerste naar bed moest
_O-
pi_209008096
Nondeju France O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209008246
La Zarra is ook een echte diva he. Zo binnen gereden worden en al dramatische armgebaren maken voordat het begonnen is :P
pi_209008651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Als Frankrijk wint, ben ik de eerste om de vlag uit te hangen (wel een kwartslag gedraaid). Maar Frankrijk heeft sinds 2011 vier keer op een bepaald punt op 1 bij de bookmakers gestaan. Met Amaury Vassily, Amir, Madame Monsieur en Babs. En toch wonnen ze nooit (en nu staan ze dus 3e).

Ik geloof zeker wel dat deze staging het potentieel omhoog brengt van onderste helft Top 10 naar bovenste helft, want naast Zweden en Finland is dit wel de enige die winner vibes geeft. Hiernaast is dat eigenlijk alleen het optreden van Isral, maar dat is een liedje van niets. Maar winnen betekent toch dat je Loreen bij zowel jury als publiek moet bijhouden (de verhouding lijkt me vergelijkbaar) en Finland op voldoende achterstand moet zetten bij de jurystemming. Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Ach, time will tell. Volgens mij is behalve Barbara niemand daadwerkelijk in de buurt van de winst geweest. Voor La Zarra denk ik dat winst inderdaad te hoog gegrepen is maar ik zou het ze enorm gunnen. Voor het ESF is het denk ik ook beter als we niet weer naar Zweden gaan.
  ESF Reporter donderdag 4 mei 2023 @ 22:36:31 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_209008714
Ik wil niet zeggen 'ik heb het al vaker gezegd', maar ik heb het al vaker gezegd, La Zarra komt belangrijke jurypunten snatchen. _O_
  donderdag 4 mei 2023 @ 22:41:17 #71
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_209008826
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ach, time will tell. Volgens mij is behalve Barbara niemand daadwerkelijk in de buurt van de winst geweest. Voor La Zarra denk ik dat winst inderdaad te hoog gegrepen is maar ik zou het ze enorm gunnen. Voor het ESF is het denk ik ook beter als we niet weer naar Zweden gaan.
We gaan naar Finland volgend jaar.

Al is Frankrijk ook prima!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_209008891
Wel leuk dat er niet maar n grote kanshebber is :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209008917
Als Frankrijk niet met Voil won dan gaan ze hiermee ook niet winnen :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 22:51:36 #74
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_209009009
Vocals van Belgi wel echt on point hoor. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 4 mei 2023 @ 22:52:03 #75
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209009015
Boh Frankrijk ^O^

Die gaan weer tweede worden was mijn eerste gedachte :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')