abonnement Unibet Coolblue
pi_209004830
Daar is de zure bitch weer:



En deze was er ook nog:



Dan zijn er nog Johan Derksen en Richard Molendijk met hun rants.
https://www.mediacourant.(...)ce-van-drugsgebruik/


Deze mensen :')

Zoveel negativiteit, zuurheid, jaloezie. Drie middelbaren en een bejaarde man die een talentvolle jonge zanger maar blijven afzeiken.

Waarom krijgen deze mensen hier een podium voor? Ook die Aran Bade en nog een hele reeks.
Is het niet grensoverschrijdend wat zij zoal beweren; aan de drugs, van het padje af, sukkeltje achter z'n pianootje, enge ogen, divagedrag, faalhaas, raar lachje om z'n mond, walgelijk, f*cked up, songfestivalknul etc., en daarmee ook anderen aanzetten soortgelijke zaken te gaan roepen, waardoor iemand door hun toedoen op social media helemaal afgefakkeld wordt?

En dat terwijl hij mentale problemen heeft al jaren.

Is dit geen grensoverschrijdend gedrag?
Ik vroeg het me af.
  donderdag 4 mei 2023 @ 21:08:35 #2
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_209006668
Ach welnee, het wordt uitvergroot door de MC. Mensen mogen een mening hebben, ook een negatieve. Ga dan niet met je kop op Insta en kom dan niet in de publiciteit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_209006922
Ik heb zelf de proef op de som genomen en de beelden uit 2019 teruggekeken dat hij bij DWDD is en dergelijke, en dat accentje heeft hij dan ook al min of meer. Maar omdat we hem toen nog cute en ontwapenend en onze held vonden stoorden we ons daar blijkbaar minder aan.

Los daarvan vind ik hem nu ook wel minder geworden qua hoe hij zich gedraagt en presenteert, maar goed, iemand ontwikkelt zich, zoekt een identiteit als artiest en heb het idee dat hij nog steeds wel met zichzelf worstelt en zoekende is (en beinvloed wordt door zijn omgeving?). Al dat gezeik in de media kunnen ze wat dat betreft ook voor zich houden ja, gaat wat ver.
Koel en donker bewaren
pi_209007360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb zelf de proef op de som genomen en de beelden uit 2019 teruggekeken dat hij bij DWDD is en dergelijke, en dat accentje heeft hij dan ook al min of meer. Maar omdat we hem toen nog cute en ontwapenend en onze held vonden stoorden we ons daar blijkbaar minder aan.

Los daarvan vind ik hem nu ook wel minder geworden qua hoe hij zich gedraagt en presenteert, maar goed, iemand ontwikkelt zich, zoekt een identiteit als artiest en heb het idee dat hij nog steeds wel met zichzelf worstelt en zoekende is (en beinvloed wordt door zijn omgeving?). Al dat gezeik in de media kunnen ze wat dat betreft ook voor zich houden ja, gaat wat ver.
Ik vind hem nog steeds cute en ontwapenend.

Qua accent hoor ik niets bijzonders, hij heeft wel al ruim 2 jaar een Amerikaanse vriend dat kan invloed hebben, en kun je misschien soms terughoren. Waarom iemand zich hierover opwindt en dat zelfs denkt in de media te moeten delen ontgaat me iig.
pi_209007440
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:08 schreef Andromache het volgende:
Ach welnee, het wordt uitvergroot door de MC. Mensen mogen een mening hebben, ook een negatieve. Ga dan niet met je kop op Insta en kom dan niet in de publiciteit.
Je kunt veel van hem zeggen. Maar publiciteitsgeil is hij beslist niet, hij heeft zelfs media angst.

Waarom zou hij niet op Insta mogen, zonder dat een hele reeks figuren daar wat over te zeggen hebben? Hij is zanger, ook buiten Nederland, helemaal wegblijven van alle media is bijna onmogelijk.
  donderdag 4 mei 2023 @ 21:48:41 #6
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_209007595
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2023 21:41 schreef Za het volgende:

[..]
Je kunt veel van hem zeggen. Maar publiciteitsgeil is hij beslist niet, hij heeft zelfs media angst.

Waarom zou hij niet op Insta mogen, zonder dat een hele reeks figuren daar wat over te zeggen hebben? Hij is zanger, ook buiten Nederland, helemaal wegblijven van alle media is bijna onmogelijk.
Zo werkt het niet. Als je naar buiten treedt, roep je reacties op. You can't have your cake and eat it too. Hij kan ook leuke filmpjes privé sturen naar vrienden en familie. En het is een keuze om je daar wat van aan te trekken. Niemand heeft hem zitten belasteren ofzo.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 21:49:12 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209007605
ESF / [2023] Nederland: Mia Nicolai & Dion Cooper - Burning Daylight #27

We hebben al een eigen topicreeks voor Mia en Dion en hun inzending, laten we vooral geen extra aandacht geven aan de rioolpers door ze een speciaal topic te geven. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')