Het is vandaag heerlijk weer, morgen is het minder weer. Lekker genieten toch van beetje eten en muziek.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:15 schreef Verida het volgende:
Dan zal ik wel ouderwets zijn enzo, maar ik heb dus een beetje moeite met deze sfeer zo vlak voor de dodenherdenking.
had met dit feest en de drank tot morgen gewacht, was in mijn ogen wat netter geweest.
Precies, dodenherdenking is prima, om 8 uur is iedereen 2 minuten stil en de rest van de dag gaat het leven gewoon door.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is vandaag heerlijk weer, morgen is het minder weer. Lekker genieten toch van beetje eten en muziek.
Zometeen zijn ze braaf 2 min stil.
Je zal maar op 4 mei geboren zijn. Dan mag je nooit je verjaardag vieren?
neussprayquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:20 schreef engine het volgende:
Wen en Jappie gaan even naar de slaapkamer
wat was de uitspraakquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette is niet blij met de uitspraak van Jappie. Ze voelt zich bijna aangevallen.
Jappie: Het was niet aangevallen bedoeld.
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:20 schreef mangalie het volgende:
Jappie tegen Babette: jij lult zoals de wind staat...
Jij praat net hoe de wind waaitquote:
That escalated quicklyquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Zo das een hele wending gedraaid in 10 sec
quote:
Thnxquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jij praat net hoe de wind waait
Zoiets.
Er zijn mensen die verslaafd zijn aan neussprayquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok ik ga er maar niet over nadenken.
Vast verstopt neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |