Vreten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:00 schreef ledn81 het volgende:
Morrie lekker te smikkelen in haar (nieuwe) bloemetjesjurk[ afbeelding ]
Dit is al een paar weken, er wordt niets mee van gezegd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het mag dus nog steeds niet.
Maf wel, mss achter weinig bezetting of zo.
Het blijft gewoon in beeld met geluid
Over Eunice...quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoorde nog net imi zeggen, ze praat altijd langzaam als ze dro.....
En hij deed het gelijk na dus zei het langzaam, over Babs he.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ziet er helemaal niet inhalig uit hoe Morrie zit te etenEn die krijgt zelfs nog extra vlees van Jeffie terwijl haar bordje nog niet leeg is
Jappie zal wel wat whiskey op hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Jappie doet een beetje vreemd.
"In het tegendeel is hij groot"
Bep snap het niet, maar hij legt het niet uit.
Ondanks dat ze het blijft vragen
Oh dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zal wel wat whiskey op hebben
zo klinkt ze wel jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat zou heel goed kunnen.
Maar Bep is volgens mij ook al weer op weg.
Hadden ze elkaar toch moeten begrijpen
Inderdaad, dat zwijgend roken is voor ons niets aan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh vandaar.
Gemist dus.
Vind het ook niet zo erg, kunnen de gesprekjes gewoon doorgaan
Oh echt, maar hij zei het nadat Babs net was weggelopen en het leek op dronken het laatste woord voor de wissel en Eunice drinkt toch niet.quote:
Inderdaad, ik ben benieuwd hoe dat er straks aan toe gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij staan er zo meteen een aantal aangeschoten voor het scherm. Valt me echt tegen van sommigen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |