Dat is echt respectvol zo vlak voor de dodenherdenking.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:01 schreef mootie het volgende:
Ah, Jeff zeikt weer. Sommige mensen moeten gewoon een nekschot hebben.
Ja, hij is al helemaal in de mood.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is echt respectvol zo vlak voor de dodenherdenking.
ja achtergehouden, gisteren had hij laat een volle bak in zijn handen naast Jw..quote:
Maar de anderen wilde niet meer want niet lekker.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:05 schreef Silves het volgende:
[..]
ja achtergehouden, gisteren had hij laat een volle bak in zijn handen naast Jw..echt terwijl de meeste 1 kommetje heeft gehad en hij zo als altijd al een 2de in korte tijd..en dus ook in de avond een volle..
Ja zo werkt dat met een buffet.. graaienquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:06 schreef humpty het volgende:
Ergernis over dat de bakjes allemaal leeg zijn en mensen niet even kunnen wachten
totdat het vlees klaar is....altijd bang dat ze te weinig krijgen zegt Jeff
Ze mogen meekijken (waarschijnlijk de Dam)quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:04 schreef humpty het volgende:
Om 8 uur worden ze voor het speelscherm verwacht
klok is toch ook een live uitzending?quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef Tascha071 het volgende:
Volgens mij krijgen ze straks geen live beelden. Enkel de klok. Dit las Zoë voor
Dat is wel wat anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef Tascha071 het volgende:
Volgens mij krijgen ze straks geen live beelden. Enkel de klok. Dit las Zoë voor
het gaat om ff vragen of er een ander ook iets wil eten..en niet als een vrek alles achter houden, ook zoals nu, als 1ste aan tafel en verwacht ook als laastste om weer de resten te verzamelen..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar de anderen wilde niet meer want niet lekker.
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen meekijken (waarschijnlijk de Dam)
Ik heb ook niet gehoord dat ze live beelden krijgen hoor. Ze krijgen daar in de loods een aftelklok om 19:30 zodat ze netjes op tijd voor het scherm staan om 20u. Ik heb niets gehoord over live beelden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet de klok die geluid wordt op de Waalsdorper Vlakte?
Waar maakt hij zich druk om, of ze 10 minuten of een halfuur over die salade doen, portie wordt niet groter of kleiner.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy en Jasper zijn verbaasd dat de salade zo snel op is.
Jeff uit zich op zijn tactloze manier over de inhaligheid van mensen.
Filmpje: https://streamable.com/37ppx1
Ze zijn iedergeval goed getraind om stil en zwijgend te staan voor het scherm bij de opdrachten..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gehoord dat ze live beelden krijgen hoor. Ze krijgen daar in de loods een aftelklok om 19:30 zodat ze netjes op tijd voor het scherm staan om 20u. Ik heb niets gehoord over live beelden.
ze zouden het ook als compliment op kunnen vattenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar maakt hij zich druk om, of ze 10 minuten of een halfuur over die salade doen, portie wordt niet groter of kleiner.
De bakjes salade stonden op de picknicktafel waar ze kunnen pakken als ze nog wat willen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar maakt hij zich druk om, of ze 10 minuten of een halfuur over die salade doen, portie wordt niet groter of kleiner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |