Dat is haar karakter en is een bezig bijtjequote:Op donderdag 4 mei 2023 17:20 schreef humpty het volgende:
Wendy vraagt aan Jasper of hij een stokbroodje wil
valt mij op dat ze altijd zo zorgzaam is naar anderen
Tja zo vet zijn Jeff en Jappie nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
Alleen speklapjes vandaag?
[ afbeelding ]
Spareribs?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:23 schreef Clasientje het volgende:
Gaan ze alweer barbecuen paar dagen geleden toch ook al. Maar Barbecue is altijd wel lekker vooral heerlijke sprareribs en Speklappen jammie
ah wat jammer dat je de laatste tijd mijn positieve posts over Jasper gemist hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook mensen die alles negatief zien van alle andere deelnemers....Behalve fokking de Hartog![]()
Ik lees nooit wat positiefs over Jappie...Ja nu kom je er even mee aan...
Dat was het volgens mij ja. Tofu sparerib ofzoiets.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een heel blok, misschien ook nog vegetarisch.
Ik denk dat we elkaar een beetje verkeerd begrepen🙂 Ik bedoelde dat ik zelf spareribs heerlijk vind op de barbecue en Speklappen😁quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een heel blok, misschien ook nog vegetarisch.
Vind hem ook heel erg negatief met Sas nu, vooral over Jef, en ook een hele lange tijd over Babs en de rest..quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ah wat jammer dat je de laatste tijd mijn positieve posts over Jasper gemist hebt.
In de tijd met Wanda.... daar heb je groot gelijk in, was er in mijn ogen weinig positiefs over hem (en al helemaal over haar) te posten
Geduld niet alles tegelijkquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
Alleen speklapjes vandaag?
[ afbeelding ]
Die barbecue staat er altijd. Zitten wieltjes onder dus staat ook wel eens ergens anders. Tevens te gebruiken als waterbak (toch?quote:
Dan hebben we dezelfde smaak, ook mijn favorieten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:31 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaar een beetje verkeerd begrepen🙂 Ik bedoelde dat ik zelf spareribs heerlijk vind op de barbecue en Speklappen😁
Het zal wel die op de dam zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:39 schreef spapaars het volgende:
En volgens de brief krijgen ze live beelden te zien van een herdenking ergens in het land.
En geen vrijmibo meer maar gewoon spontaan een biertje bij een gezellige barbecue.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een kanjer hé, die nieuwe manager
De BBQ was toch nog door Wendy geregeld? Als afscheid van haar managerperiode?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
En geen vrijmibo meer maar gewoon spontaan een biertje bij een gezellige barbecue.
Voorlopig gaat het erg goed
Die bestelling heeft Jef en Wendy erin gegooid..De nieuwe manager alleen haar valse wimpers..quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een kanjer hé, die nieuwe manager
Ja dat welquote:Op donderdag 4 mei 2023 17:42 schreef Verida het volgende:
[..]
De BBQ was toch nog door Wendy geregeld? Als afscheid van haar managerperiode?
Wist ik.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Die bestelling heeft Jef en Wendy erin gegooid..De nieuwe manager alleen haar valse wimpers..
Ze hebben een brief binnen gehad dat ze om 20 uur 2 minuten stil moeten zijn. FOK! zal dan zoals altijd ook offline gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:26 schreef spapaars het volgende:
Toppunt van JAA cynisme.
Om 8 uur gaat het alarm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ima gisteren een rake opmerking..Eunice als ze met je praat, praat ze alleen tegen de camera..quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:50 schreef pingu66 het volgende:
Eunice dramatiseert het verhaal over het gebruik van een tandenborstel ipv een elektrische.
Ja die gaat weer zijn achtergehouden chili opwarmen, en dat weer een week lang, zoals zijn pasta..elke avond als bijna iedereen in bed is gaat hij bunkeren..alsof het zijn eigen eten is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:54 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft vast
Niet genoeg gegeten na de bbq.
Mag toch ook gewoon.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Vind hem ook heel erg negatief met Sas nu, vooral over Jef, en ook een hele lange tijd over Babs en de rest..
Bier, 2 minuten stil, bier.quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:50 schreef Silves het volgende:
Dodenherdenking, zou dit sober mogen deze dag of een feestje zoals daar..en alleen 2 min stil zijn? hoop dat ze iedergeval niet dronken zijn..
Is er nog veel chili over dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja die gaat weer zijn achtergehouden chili opwarmen, en dat weer een week lang, zoals zijn pasta..elke avond als bijna iedereen in bed is gaat hij bunkeren..alsof het zijn eigen eten is.
Was er nog chili dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 17:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja die gaat weer zijn achtergehouden chili opwarmen, en dat weer een week lang, zoals zijn pasta..elke avond als bijna iedereen in bed is gaat hij bunkeren..alsof het zijn eigen eten is.
Dat is echt respectvol zo vlak voor de dodenherdenking.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:01 schreef mootie het volgende:
Ah, Jeff zeikt weer. Sommige mensen moeten gewoon een nekschot hebben.
Ja, hij is al helemaal in de mood.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is echt respectvol zo vlak voor de dodenherdenking.
ja achtergehouden, gisteren had hij laat een volle bak in zijn handen naast Jw..quote:
Maar de anderen wilde niet meer want niet lekker.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:05 schreef Silves het volgende:
[..]
ja achtergehouden, gisteren had hij laat een volle bak in zijn handen naast Jw..echt terwijl de meeste 1 kommetje heeft gehad en hij zo als altijd al een 2de in korte tijd..en dus ook in de avond een volle..
Ja zo werkt dat met een buffet.. graaienquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:06 schreef humpty het volgende:
Ergernis over dat de bakjes allemaal leeg zijn en mensen niet even kunnen wachten
totdat het vlees klaar is....altijd bang dat ze te weinig krijgen zegt Jeff
Ze mogen meekijken (waarschijnlijk de Dam)quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:04 schreef humpty het volgende:
Om 8 uur worden ze voor het speelscherm verwacht
klok is toch ook een live uitzending?quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef Tascha071 het volgende:
Volgens mij krijgen ze straks geen live beelden. Enkel de klok. Dit las Zoë voor
Dat is wel wat anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef Tascha071 het volgende:
Volgens mij krijgen ze straks geen live beelden. Enkel de klok. Dit las Zoë voor
het gaat om ff vragen of er een ander ook iets wil eten..en niet als een vrek alles achter houden, ook zoals nu, als 1ste aan tafel en verwacht ook als laastste om weer de resten te verzamelen..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar de anderen wilde niet meer want niet lekker.
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen meekijken (waarschijnlijk de Dam)
Ik heb ook niet gehoord dat ze live beelden krijgen hoor. Ze krijgen daar in de loods een aftelklok om 19:30 zodat ze netjes op tijd voor het scherm staan om 20u. Ik heb niets gehoord over live beelden.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet de klok die geluid wordt op de Waalsdorper Vlakte?
Waar maakt hij zich druk om, of ze 10 minuten of een halfuur over die salade doen, portie wordt niet groter of kleiner.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy en Jasper zijn verbaasd dat de salade zo snel op is.
Jeff uit zich op zijn tactloze manier over de inhaligheid van mensen.
Filmpje: https://streamable.com/37ppx1
Ze zijn iedergeval goed getraind om stil en zwijgend te staan voor het scherm bij de opdrachten..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gehoord dat ze live beelden krijgen hoor. Ze krijgen daar in de loods een aftelklok om 19:30 zodat ze netjes op tijd voor het scherm staan om 20u. Ik heb niets gehoord over live beelden.
ze zouden het ook als compliment op kunnen vattenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar maakt hij zich druk om, of ze 10 minuten of een halfuur over die salade doen, portie wordt niet groter of kleiner.
De bakjes salade stonden op de picknicktafel waar ze kunnen pakken als ze nog wat willen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar maakt hij zich druk om, of ze 10 minuten of een halfuur over die salade doen, portie wordt niet groter of kleiner.
Er was geen geld. Wendy heeft dit tot op de cent na kunnen regelen nog vlak voor haar afscheidquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:20 schreef Verida het volgende:
Ook nu begrijp ik dat gemopper niet echt.
Als je erachter komt dat iets heel snel op is, kun je toch op zijn minst overwegen om de volgende keer wat meer klaar te maken? Zo zou ik erover denken.
En het is niet zo dat we het over duur vlees hebben wat snel op is, maar over een salade. Maak dan gewoon meer salade lijkt mij, dat is de duurte niet.
Misschien willen degene die bbq en koken ook iers van de salade eten.....quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De bakjes salade stonden op de picknicktafel waar ze kunnen pakken als ze nog wat willen.
Die bakjes waren naar de eettafel verplaatst en gingen daardoor super snel op zonder rekening te houden met anderen die nog niets op hadden.
Er waren 3 of 4 bakjes salade en die waren bijna allemaal leeg (en lag dus op borden bij mensen)quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:22 schreef spapaars het volgende:
En ik zie nog steeds mensen die salade eten, dus is er wel genoeg.
Jeff heeft gelijk over inhalige mensen, maar die nekschot.... Jeff dat kan echt nietquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy en Jasper zijn verbaasd dat de salade zo snel op is.
Jeff uit zich op zijn tactloze manier over de inhaligheid van mensen.
Filmpje: https://streamable.com/37ppx1
Of als onbeschoft.. Wendy Jeff en Jasper zijn de hele middag bezig geweest in de keuken en ze stouwen het in 10 minuten naar binnen omdat ze bang zijn dat ze wat minder hebben als de anderquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zouden het ook als compliment op kunnen vattenHet is zo lekker dat het binnen no time op is.
Juist degenen die het vlees staan te bakken voor de rest grijpen nu mis. Snap die verbazing over de inhaligheid van sommigen ook wel. Zijn ook altijd dezelfde, maar de manier waarop had uiteraard anders gekund.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er was geen geld. Wendy heeft dit tot op de cent na kunnen regelen nog vlak voor haar afscheid![]()
Dus er kon niet meer salade of ze moesten inleveren op een stukje vlees.
Houd gewoon rekening met elkaar zou ik denken.
Jasper was gaan kijken en alle bakjes waren leeg, dit ligt bij Eunice op het bord, die staat er bekend om traag te eten.quote:
Wendy hield even wijselijk haar mondquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft gelijk over inhalige mensen, maar die nekschot.... Jeff dat kan echt niet
Beste zou zijn iedereen een schaaltje te geven, lijkt kinderachtig, maar is in deze groep wel nodig. Wil je niet of niet meer, kan je je schaaltje aan een ander geven. Net als vroeger met chips, kreeg ook iedereen zijn eigen bakjequote:Op donderdag 4 mei 2023 18:28 schreef lojanda het volgende:
Sommigen en laat ik maar geen namen noemen.. zitten continu te laden. Ze hebben niet eens tijd om van hun bord weg te kijken. Bah ik vind het toch zo hebberig altijd.. ik kan daar echt niet tegen. Wat een stelletje gulzige vreters.
Natuurlijk alle saladequote:Op donderdag 4 mei 2023 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jasper was gaan kijken en alle bakjes waren leeg, dit ligt bij Eunice op het bord, die staat er bekend om traag te eten.
Nou dat zou ik toch echt niet meer opetenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Geef mij portie maar aan eh ..
Ze krijgen allemaal evenveel met een eigen tempo, eten ze als Euci dan zitten ze om middennacht nog te etenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:28 schreef lojanda het volgende:
Sommigen en laat ik maar geen namen noemen.. zitten continu te laden. Ze hebben niet eens tijd om van hun bord weg te kijken. Bah ik vind het toch zo hebberig altijd.. ik kan daar echt niet tegen. Wat een stelletje gulzige vreters.
Dat zou voor die kinders daar idd het beste zijnquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beste zou zijn iedereen een schaaltje te geven, lijkt kinderachtig, maar is in deze groep wel nodig. Wil je niet of niet meer, kan je je schaaltje aan een ander geven. Net als vroeger met chips, kreeg ook iedereen zijn eigen bakje
Waarbij sommigen zelfs weigeren om überhaupt ooit een pan aan te rakenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:28 schreef lojanda het volgende:
Zelfs dan weten ze het nog te verprutsen zoals vanmorgenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou voor die kinders daar idd het beste zijn
Er is altijd nog een middenweg. Ze hebben allemaal hetzelfde aan vlees maar het gaat om de rest zoals de aardappelsalades en stokbrood en de satésaus.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal evenveel met een eigen tempo, eten ze als Euci dan zitten ze om middennacht nog te eten
Dat ook nog eens idd..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarbij sommigen zelfs weigeren om überhaupt ooit een pan aan te raken
Ik vraag me echt af hoe ze dat buiten doen.. lijkt me dat ze toch wel iets van opvoeding hebben gehad.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs dan weten ze het nog te verprutsen zoals vanmorgen
Het lijkt er eerder op van niet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ze dat buiten doen.. lijkt me dat ze toch wel iets van opvoeding hebben gehad.
Van haarzelfquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van wie is die hoed die Sasha op heeft?
Die draagt ze wel meer, dus denk van haar, maar zou ook een Bern dingetje kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van wie is die hoed die Sasha op heeft?
Dat was wat Jeff en Wendy probeerden te zeggen met die teksten op de schaaltjesquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou voor die kinders daar idd het beste zijn
Babette is de verslaafde hierquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:37 schreef Silves het volgende:
sas volgevreten en hoppa daar komen de pillen weer recht in haar mond..sasgrijn is weer ziek..of verslaafd aan pillen en kruiken..
Zelfs dat hebben ze niet begrepen, vandaar ook gisteravond de schaaltjes yoghurt afgemeten voor iedereen in de koelkast gezet voor het ontbijt, muesli konden ze er zelf bij doen, maar toen Zoe (die als 4de uit bed was) was de muesli al opquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was wat Jeff en Wendy probeerden te zeggen met die teksten op de schaaltjes
Dan hadden ze sowieso te weinig muesliquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben ze niet begrepen, vandaar ook gisteravond de schaaltjes yoghurt afgemeten voor iedereen in de koelkast gezet voor het ontbijt, musli konden ze er zelf bij doen, maar toen Zoe (die als 4de uit bed was, was de musli al op)
Aan wat?? gezelligheid, praatjes, geinterseerd in de ander, of dat ze een echte bourgondiër is?quote:
cafeine pillenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Aan wat?? gezelligheid, praatjes, geinterseerd in de ander, of dat ze een echte bourgondiër is?
Ze houdt toch ook van country muziek en line dansen,?quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het niets voor haar, vandaar dat ik het vraag
Alcohol, tabak en cafeinepillenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Aan wat?? gezelligheid, praatjes, geinterseerd in de ander, of dat ze een echte bourgondiër is?
Geen ideequote:Op donderdag 4 mei 2023 18:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze houdt toch ook van country muziek en line dansen,?
of zoals ze gisteren zei toen ze weer had verzaakt bij het opruimen "ik ben nu eenmaal een flierefluiter"quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alcohol, tabak en cafeinepillen
Mensen die zeggen dat ze bourgondiër zijn
En dat moet alles goedpratenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
of zoals ze gisteren zei toen ze weer had verzaakt bij het opruimen "ik ben nu eenmaal een flierefluiter"
Wendy had beter op moeten letten met de bestellingen, ze heeft voor 54 euro verprutst aan koffiebestelling...Maarja Wendy he.....quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er was geen geld. Wendy heeft dit tot op de cent na kunnen regelen nog vlak voor haar afscheid![]()
Dus er kon niet meer salade of ze moesten inleveren op een stukje vlees.
Houd gewoon rekening met elkaar zou ik denken.
Aardappelschillenquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn die zwarte schillen die op dat bordje liggen?
Het is wel ff wennen ja.. Maar hij is er blij mee..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Is Erik blij met zijn overhemd? Het past totaal niet bij hem
Gepofte aardappel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat zijn die zwarte schillen die op dat bordje liggen?
Dus moeten ze een nekschotquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:06 schreef humpty het volgende:
Ergernis over dat de bakjes allemaal leeg zijn en mensen niet even kunnen wachten
totdat het vlees klaar is....altijd bang dat ze te weinig krijgen zegt Jeff
Dat is mooi, want daar gaat het om.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is wel ff wennen ja.. Maar hij is er blij mee..
Het was geweldig om te zien.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:19 schreef humpty het volgende:
Janet bemoeit zich weer ergens mee Janet moet haar mond ophouden zegt Wendy
Ze weet niks...ze heeft geen boodschappen gedaan
Of ze moet haar medicatie tijdens de maaltijd nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:37 schreef Silves het volgende:
sas volgevreten en hoppa daar komen de pillen weer recht in haar mond..sasgrijn is weer ziek..of verslaafd aan pillen en kruiken..
Wat doet ze overdreven dan? Ik zit naar stream 1 te kijken, maar zie het niet hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:54 schreef Judiwi het volgende:
Wat doet de Eunice overdreven. Wat een nagemaakte. Denkt dat ze super geweldig is. Nou puh puh.
JW houdt er wel van ja.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
Die JW tankt wel goed door met zijn biertjes.
Ging over de worstjesquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was geweldig om te zien.
Janet had tegen Eunice gezegd dat de sate van varken was gemaakt, het was kip.
De uitval van Wendy was geweldig!!
Wendy had er dingen op geschreven zoals ‘have a nice day’.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was wat Jeff en Wendy probeerden te zeggen met die teksten op de schaaltjes
Ze zijn dan ook perfect koud vandaagquote:Op donderdag 4 mei 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
Die JW tankt wel goed door met zijn biertjes.
Geweldig ja om niet gewoon even uit te leggen dat het anders is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
En best ongepast.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Haar stembanden?quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:57 schreef mootie het volgende:
Eunice haalt netjes achter haar hand iets uit haar mond.
Ja, geweldig toch..Lekker uitvallen naar janet. Wendy verdiend een lintje..quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig ja om niet gewoon even uit te leggen dat het anders is.
Eunice deed het beschaafd, Jw ranzig.quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
En weer tussen de tanden peuren aan tafel
quote:Op donderdag 4 mei 2023 18:57 schreef pingu66 het volgende:
En weer tussen de tanden peuren aan tafel
Bep wel, want het zijn superdiepe gesprekken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Roken en praten tegelijk, mag dat ook al tegenwoordig?
Dat ziet er helemaal niet inhalig uit hoe Morrie zit te etenquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:00 schreef ledn81 het volgende:
Morrie lekker te smikkelen in haar (nieuwe) bloemetjesjurk[ afbeelding ]
Het wordt om de één of andere reden ineens weer toegestaanquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Raar, dacht dat niet mocht.
Zal het wel gemist hebben dan
Het mag dus nog steeds niet.quote:
Oh die vrouw… wat plaatst ze zich boven anderen..quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Babette zou de camera's ook kunnen gebruiken, maar ze kan het gewoon niet, ze zit dan zo in het moment dat ze het niet kan.
Oh vandaar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt om de één of andere reden ineens weer toegestaan
Vreten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:00 schreef ledn81 het volgende:
Morrie lekker te smikkelen in haar (nieuwe) bloemetjesjurk[ afbeelding ]
Dit is al een paar weken, er wordt niets mee van gezegd.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het mag dus nog steeds niet.
Maf wel, mss achter weinig bezetting of zo.
Het blijft gewoon in beeld met geluid
Over Eunice...quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoorde nog net imi zeggen, ze praat altijd langzaam als ze dro.....
En hij deed het gelijk na dus zei het langzaam, over Babs he.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ziet er helemaal niet inhalig uit hoe Morrie zit te etenEn die krijgt zelfs nog extra vlees van Jeffie terwijl haar bordje nog niet leeg is
Jappie zal wel wat whiskey op hebbenquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Jappie doet een beetje vreemd.
"In het tegendeel is hij groot"
Bep snap het niet, maar hij legt het niet uit.
Ondanks dat ze het blijft vragen
Oh dat zou heel goed kunnen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zal wel wat whiskey op hebben
zo klinkt ze wel jaquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat zou heel goed kunnen.
Maar Bep is volgens mij ook al weer op weg.
Hadden ze elkaar toch moeten begrijpen
Inderdaad, dat zwijgend roken is voor ons niets aan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh vandaar.
Gemist dus.
Vind het ook niet zo erg, kunnen de gesprekjes gewoon doorgaan
Oh echt, maar hij zei het nadat Babs net was weggelopen en het leek op dronken het laatste woord voor de wissel en Eunice drinkt toch niet.quote:
Inderdaad, ik ben benieuwd hoe dat er straks aan toe gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:04 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij staan er zo meteen een aantal aangeschoten voor het scherm. Valt me echt tegen van sommigen..
Het is vandaag heerlijk weer, morgen is het minder weer. Lekker genieten toch van beetje eten en muziek.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:15 schreef Verida het volgende:
Dan zal ik wel ouderwets zijn enzo, maar ik heb dus een beetje moeite met deze sfeer zo vlak voor de dodenherdenking.
had met dit feest en de drank tot morgen gewacht, was in mijn ogen wat netter geweest.
Precies, dodenherdenking is prima, om 8 uur is iedereen 2 minuten stil en de rest van de dag gaat het leven gewoon door.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is vandaag heerlijk weer, morgen is het minder weer. Lekker genieten toch van beetje eten en muziek.
Zometeen zijn ze braaf 2 min stil.
Je zal maar op 4 mei geboren zijn. Dan mag je nooit je verjaardag vieren?
neussprayquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:20 schreef engine het volgende:
Wen en Jappie gaan even naar de slaapkamer
wat was de uitspraakquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Babette is niet blij met de uitspraak van Jappie. Ze voelt zich bijna aangevallen.
Jappie: Het was niet aangevallen bedoeld.
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:20 schreef mangalie het volgende:
Jappie tegen Babette: jij lult zoals de wind staat...
Jij praat net hoe de wind waaitquote:
That escalated quicklyquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Zo das een hele wending gedraaid in 10 sec
quote:
Thnxquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jij praat net hoe de wind waait
Zoiets.
Er zijn mensen die verslaafd zijn aan neussprayquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok ik ga er maar niet over nadenken.
Vast verstopt neus
Wat net ook al door Verida werd gezegd, ze hadden het beter morgen kunnen doen. Ik vind het ook echt niet kunnen en dan zijn er sommigen waaronder Babette niet meer aangeschoten maar gewoon al dronken. Had ik van Babette niet verwacht.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben benieuwd hoe dat er straks aan toe gaat.
ja denk omdat bijna half 8 is en de klok zo gaat lopen op het schermquote:
En hij zei het niet achter haar rug om..quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Jappie zucht er maar eens van.
Hij heeft wel gelijk, dus lekker laten stampen en janken.
Nooit geweten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die verslaafd zijn aan neusspray
Wat een onzin alsof heel Nederland op 4 mei de hele dag in rouw is.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is vandaag heerlijk weer, morgen is het minder weer. Lekker genieten toch van beetje eten en muziek.
Zometeen zijn ze braaf 2 min stil.
Je zal maar op 4 mei geboren zijn. Dan mag je nooit je verjaardag vieren?
Babette heeft gewoon geen rem, eerst had ze GJ nog die het een beetje in de toom hield. Die bbq is niet handig gepland, omdat het altijd hetzelfde afloopt als er alcohol is. Maar als ze die 2 minuten stil kunnen zijn zou er geen probleem zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat net ook al door Verida werd gezegd, ze hadden het beter morgen kunnen doen. Ik vind het ook echt niet kunnen en dan zijn er sommigen waaronder Babette niet meer aangeschoten maar gewoon al dronken. Had ik van Babette niet verwacht.
Jappie is ook wel een schijtlijsterquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:26 schreef engine het volgende:
Jappie geen zin in ruzie en maakt er een compliment van
Babs is vooral aangeschoten vind ikquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babs echt gekwetst zegt ze tegen Jappie
Ze maakt er een veel te groot drama van, maar ja alcohol he.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
En hij zei het niet achter haar rug om..
Over het algemeen raak je niet snel aangeschoten/ dronken als je tijdens het eten drinktquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs is vooral aangeschoten vind ik
zeg dat maar tegen Babsquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over het algemeen raak je niet snel aangeschoten/ dronken als je tijdens het eten drinkt
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze maakt er een veel te groot drama van, maar ja alcohol he.
Ze is behoorlijk ver weg al, ze ging net een biertje pakken uit de ijskast en je zag dat ze bijma niet meer op haar benen kom staan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt welquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over het algemeen raak je niet snel aangeschoten/ dronken als je tijdens het eten drinkt
Volgens mij zijn zowel Jasper als Babette gewoon dronken, die zijn 'aangeschoten' voorbij aan hun praten en reacties te horenquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt idd geen rem.. ik ken dat van mezelfquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette heeft gewoon geen rem, eerst had ze GJ nog die het een beetje in de toom hield. Die bbq is niet handig gepland, omdat het altijd hetzelfde afloopt als er alcohol is. Maar als ze die 2 minuten stil kunnen zijn zou er geen probleem zijn.
Babette zei dat ze het meeste van haar eten weggegeven heeftquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En nu gaat Jappie draaien omdat hij die confrontatie niet aan durft te gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:29 schreef mangalie het volgende:
[..]En nu voelt jappie zich schuldig....
Ik vind Jappie helder klinken maar hij weegt zijn woorden heel erg af nu.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zowel Jasper als Babette gewoon dronken, die zijn 'aangeschoten' voorbij aan hun praten en reacties te horen
story of his lifequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu gaat Jappie draaien omdat hij die confrontatie niet aan durft te gaan.
Ondanks dat ze zo groot is kan ze maar weinig verdragen en is ze zo dronken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Alleen maar omdat ze op tv zijn moeten ze extra braaf zijn? Het leven gaat gewoon door hoor. Mensen drinken gewoon biertjes in de kroeg, eten en drinken hun drankjes in een restaurant. Het is netjes om om 20u 2 min stil te staan bij de mensen die gevallen zijn voor onze vrijheid. Maar ook niet iedereen doet dat. En na die 2 minuten gaat het leven voor iedereen die er wel bij stil staat ook gewoon weer door.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat net ook al door Verida werd gezegd, ze hadden het beter morgen kunnen doen. Ik vind het ook echt niet kunnen en dan zijn er sommigen waaronder Babette niet meer aangeschoten maar gewoon al dronken. Had ik van Babette niet verwacht.
Slappe zakquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu gaat Jappie draaien omdat hij die confrontatie niet aan durft te gaan.
Vind Babs echt leukquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo groot is kan ze maar weinig verdragen en is ze zo dronken.
Een Bourgondiër en een flierefluiterquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd geen rem.. ik ken dat van mezelfBabette houdt van gezelligheid en is een echte Bourgondiër
Zij wil eigenlijk overal een feestje van maken en uiteindelijk als laatste het licht uitdoen. Ik houd ervan maar niet op zo’n dag als deze..
Met drank op moet je ook geen serieuze gesprekken voeren want meestal gebruik je verkeerde woorden..quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Jappie zegt dat hij niet gezegd heeft dat ze met alle winden mee waait.
Als het wel zo is neemt hij het terug
Niet te doen luisteren naar mensen onder invloed
Jappie loopt inderdaad op eieren nu en klinkt redelijk nuchter.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Jappie helder klinken maar hij weegt zijn woorden heel erg af nu.
Precies, misschien kan Bern er een vioolmuziekje onder zetten dat maakt het drama compleet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Bourgondiër en een flierefluiter![]()
![]()
ik hou ook wel van een feestje en een glaasje wijn, maar get a grip als mensen iets tegen je zeggen wat je niet zo leuk vindt en maak niet meteen zo'n drama.
kijk eens naar dat hoofd van Japquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jappie loopt inderdaad op eieren nu en klinkt redelijk nuchter.
Babette is ondertussen overmand door verdriet en komt niet meer uit haar worden.
Ze zuipt gewoon veel.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ondanks dat ze zo groot is kan ze maar weinig verdragen en is ze zo dronken.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Precies, misschien kan Bern er een vioolmuziekje onder zetten dat maakt het drama compleet.
De waarheid is moeilijk voor Babs.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babs echt gekwetst zegt ze tegen Jappie
Dat doet ze al 8 maanden maar nu begint het steeds meer op te vallen omdat er steeds minder bewonders zijn ..quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Jij praat net hoe de wind waait
Zoiets.
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Precies, misschien kan Bern er een vioolmuziekje onder zetten dat maakt het drama compleet.
Zeker omdat ze op tv zijn hadden ze daar beter over na moeten denken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Alleen maar omdat ze op tv zijn moeten ze extra braaf zijn? Het leven gaat gewoon door hoor. Mensen drinken gewoon biertjes in de kroeg, eten en drinken hun drankjes in een restaurant. Het is netjes om om 20u 2 min stil te staan bij de mensen die gevallen zijn voor onze vrijheid. Maar ook niet iedereen doet dat. En na die 2 minuten gaat het leven voor iedereen die er wel bij stil staat ook gewoon weer door.
Klink redelijk, zeg ik, in vergelijking met Babettequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk eens naar dat hoofd van Jap![]()
![]()
als die nuchter is ben ik dronken![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Klopt maar ze begint na twee wijntjes of biertjes al aardig met dubbele tong te pratenquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Babs echt leuk
maar die kan hem aardig raken
die tikt ze best snel weg hoor
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ik heb misschien nieuws voor je. Ze zijn niet vandaag live op tv met dodenherdenking.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker omdat ze op tv zijn hadden ze daar beter over na moeten denken.
Maar ja als je dronken bent dan komen woorden vaak anders en heftiger aanquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Bourgondiër en een flierefluiter![]()
![]()
ik hou ook wel van een feestje en een glaasje wijn, maar get a grip als mensen iets tegen je zeggen wat je niet zo leuk vindt en maak niet meteen zo'n drama.
Ze is lief naar iedereen met een reden, dat is allemaal voor eigen gewin, ze heeft een dubbele agenda.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:35 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel jammer voor Babs want ze is iemand die juist wel sfeer brengt in een groep. Lief naar iedereen. Ze waait wel met alle winden mee maar het was wel een gezellig feestje.
Je ziet wat je wil zien....quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:37 schreef engine het volgende:
Benieuwd of ze die twee minuten precies om 8 uur weten te timen want er zit vertraging op de livestream.
quote:
Dus als je regelmatig teveel drinkt (als Bourgondiër zijndequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ja als je dronken bent dan komen woorden vaak anders en heftiger aan
Strontlazerus bedoel jequote:Op donderdag 4 mei 2023 19:37 schreef Monique___ het volgende:
zet stream aan en zie een ietwat aangeschoten babbel
in emotie
kan niet
hij is weg
misschien wilde hij wel weg
jawelquote:Op donderdag 4 mei 2023 19:39 schreef ledn81 het volgende:
is de aftelklok nog niet begonnen?![]()
Is nog niet in beeld gebracht volgens mij?
Dat klopt idd maar het wordt dan nog steeds uitgezonden dat het dodenherdenking was.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb misschien nieuws voor je. Ze zijn niet vandaag live op tv met dodenherdenking.![]()
Dat zijn ze pas over een week ofzo
Tis geen nieuwjaar !quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:39 schreef ledn81 het volgende:
is de aftelklok nog niet begonnen?![]()
Is nog niet in beeld gebracht volgens mij?
Tja kan. Ik geloof wel in haar oprechtheid. Ik denk dat ze het liefst door iedereen leuk gevonden wordt en daardoor ook met alle winden meewaait.quote:Op donderdag 4 mei 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is lief naar iedereen met een reden, dat is allemaal voor eigen gewin, ze heeft een dubbele agenda.
Ze is inderdaad gezellig, maar ik vind haar één van de minst oprechte mensen in die loods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |