Dank je, dan haal ik het filmpje weer weg ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:17 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
dat waren 3 flesjes die 'de groep' babette had geleend van marciano. Zoe wilde gelijk de schuld aflossen zodat ze zonder schuld kan beginnen
Kun je niet de naam veranderen in Zoë geeft bier terug.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dan haal ik het filmpje weer weg ...
Ik geloof er niks van.. Morgen BBQ + borrel .... lang leve dodenherdenking ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je niet de naam veranderen in Zoë geeft bier terug.
De loods-conciërge.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
Erik weer aan het kloten met een hondje want de bank staat niet goed.
Ik weet het echt niet chuf maar als het iets positiefs is dan mag dat ook gemeld worden. Ja, zelfs ik met mijn negativiteit vind dat dat moet kunnen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.. Morgen BBQ + borrel .... lang leve dodenherdenking ?
quote:
Die was goed ja, kapotte microfoon/zender erna.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
03-05-23 | #2 | Babette krijgt een emmer water over zich heen [04 min 53 sec]
-
Myrthe houdt van Country .... is dit country dan ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:27 schreef KinKiJan het volgende:
People Are Strange
Toepasselijk voor die loods
Ik had pas weer streams vanaf een uur of 1300quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh filmpjes makers, nu jullie er toch zijn, vanmiddag heeft Zoë een uitbrander van Babs gehad, geen idee hoe laat maar als jullie niets te doen hebben.....
OK.. zullen we morgen gewoon afwachten ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet chuf maar als het iets positiefs is dan mag dat ook gemeld worden. Ja, zelfs ik met mijn negativiteit vind dat dat moet kunnen.
Oh jee, gelukkig opgelost dan voor je als je ze later weer had en ik heb echt geen idee van de tijd dus niet gaan zoeken hoor, waarom ik het dan vraag, ja dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik had pas weer streams vanaf een uur of 1300
Goed plan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. zullen we morgen gewoon afwachten ?
Heb stream 1 vanaf 7 uur tot nu, maar heb geen idee hoe laat het was .... en geen tijd nu ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh filmpjes makers, nu jullie er toch zijn, vanmiddag heeft Zoë een uitbrander van Babs gehad, geen idee hoe laat maar als jullie niets te doen hebben.....
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
Ah nog zo'n lekker country nummer.... Ik heb het vermoeden dat Myrtje van het platteland komt
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
The Doors en Golden Earring zijn country, noted
vragen mag altijd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, gelukkig opgelost dan voor je als je ze later weer had en ik heb echt geen idee van de tijd dus niet gaan zoeken hoor, waarom ik het dan vraag, ja dat weet ik eigenlijk ook niet.
oeh ik hoor golden earing nu
Ahw geeft ook niet, had het hier ook niet moeten vragen, sorry. Zeker omdat ik ook geen tijd van het moment heb. Mijn vingers waren sneller dan mijn verstand toen ik jullie zag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb stream 1 vanaf 7 uur tot nu, maar heb geen idee hoe laat het was .... en geen tijd nu ...
Myrthes family is nogal streng dus alles dat niet Nederlandstalig en stichtelijk is . is gelijk Country, om haar maar te behoeden voor de R&R en de Pop... zoiets vermoed ik als een vage aannamequote:Op woensdag 3 mei 2023 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook al wtf heb ik nou weer gemist.
Ik wist dat ze gelovig is opgevoed en die aanname van jou zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthes family is nogal streng dus alles dat niet Nederlandstalig en stichtelijk is . is gelijk Country, om haar maar te behoeden voor de R&R en de Pop... zoiets vermoed ik als een vage aanname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |