Echt dat geld van ICE komt tot een eind en daar wil ICE niet aan ... FEBO kunnen jullie de juiste papier leveren of wordt er hier gewoon wit gewassen ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat volgens mij over dat geld en rupie ontkent, Zoë gaat het hem morgen laten zien.
Maar ik wil liever vlaquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
Oh het is yoghurt ipv vla, dan is een perzik erin de hele nacht niet erg.
Ze wisten niet eens om welk geld het nou precies ging omdat er zoveel verschillende geld situaties waren. Zakgeld of win geld of weet ik het wat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt dat geld van ICE komt tot een eind en daar wil ICE niet aan ... FEBO kunnen jullie de juiste papier leveren of wordt er hier gewoon wit gewassen ?
Jij eet geen toetjes zeg je net, oh wacht is ook geen toetje, is ontbijt, ik wil ook liever vla dan yoghurt. Wel zonder perzik erin, die wil ik er dan naast.quote:
Dat bedoel ik ... er is al vanaf het begin mee gesjoemeld ....quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wisten niet eens om welk geld het nou precies ging omdat er zoveel verschillende geld situaties waren. Zakgeld of win geld of weet ik het wat.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ... er is al vanaf het begin mee gesjoemeld ....
Echt van de hack op de tagquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik loopt buiten een rondje en laat een boer.
En toen een wissel naar Mirthe met de muziek. DOOF nu.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik loopt buiten een rondje en laat een boer.
En toen een wissel naar Mirthe met de muziek. DOOF nu.
Echt he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Stream 2 was precies andersom, van Mirthe en Jeff op K4 met muziek naar een slapert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze krijgen volgens mij ook steeds meer en meer muziek in hun mapjes ... ik zou een externe disk aanschaffenquote:
Misschien is het wel een hele grote waar het nu op staat en is een externe disk niet nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze krijgen volgens mij ook steeds meer en meer muziek in hun mapjes ... ik zou een externe disk aanschaffen
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, busted .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoë jat weer bier - 3 mei 2023.Maar sws dan is het lauwe Pitt of Piss... verwonderlijk dat ze ziek wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee ... ik zie dr ook pas.. net volgens mij want daarvoor was ze met Zoe bezigquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas Wendy zitten! Zit die daar al lang?!
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, busted .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoë jat weer bier - 3 mei 2023.dat waren 3 flesjes die 'de groep' babette had geleend van marciano. Zoe wilde gelijk de schuld aflossen zodat ze zonder schuld kan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas Wendy zitten! Zit die daar al lang?!
Maar maar maar, dat is positief van Zoë, dat wil ik niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:17 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat waren 3 flesjes die 'de groep' babette had geleend van marciano. Zoe wilde gelijk de schuld aflossen zodat ze zonder schuld kan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |