Het is rupie zijn fout hoorde ik al en verder geen idee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
Of Wendy een rekenfout heeft gemaakt bij ICE's geld .... ja maak het nog even onduidelijker ... 14 zou ie nog hebben of is dat zn 300¤ extra te besteden ....
Niet van Kenzy of Tiano ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is rupie zijn fout hoorde ik al en verder geen idee.
Misschien de koeling in?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dan.
Dat is toch goor als dat een hele nacht in een bakje staat met een perzik erin.
dat is ook een oplossing, maar dan nog de koeling in ,,,quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik tel 17 bakjes dus ik denk dat het inderdaad voor morgen is dan.
Het perzik sap wordt bewaard voor Eunice.
Oh en wendy legt bordjes op de bakjes.
Het gaat de koelkast in.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
sws een beetje laat wel idd ... maar ja Zoe
Dan gaat het gisten en ja wat dat ?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat de koelkast in.
Maar die perzik is toch veel te vochtig en dat mengt zich dan in die vla de hele nacht.
Ja dus.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe met 2 biertjes in dr hand naar haar kluisje
why??
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Verstopte Zoë nou weer bierflesjes in haar kast?
Geen idee... ik eet nooit toetjes , laat staan dat ik ze bewaarquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en dan, dan is het niet meer te vreten volgens mij.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... ik eet nooit toetjes , laat staan dat ik ze bewaar
Laat de toeter meer lekker vroeg gaan .....quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
We lezen of horen het morgen wel hoe het ontbijt was dan.
Dat mag ook van mij....quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat de toeter meer lekker vroeg gaan .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |