Die polls zeggen behoorlijk veel dus daar kunnen ze wel wat mee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm.... denk je echt?
De polls hebben waarschijnlijk best wel invloed gehad de afgelopen 8 maanden, ze zijn daar niet helemaal gek
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Sociologica het volgende:
Iemand postte iets van instagram van Esther en daar ziet ze er best goed uit, maar ja ze zei in de loods ook totaal verschillende dingen, zal nu misschien ook zo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me nu af of Erik er nog wel zo blij mee is ... of ok stiekem hoop Sasquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was nog omdat ze dan met Kenzy kon liggen
Dat had ze met Kenzy gemaakt alleen werd die de volgende dag eruit geknikkerd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat moet Mirthe opeens in deze laatste maanden met een groter bed?
Nee hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die liggen allebei bovenin het stapelbed volgens mij
Oh echt, me nog nooit opgevallen. En ik denk dat er inmiddels iets anders in zit, waarschijnlijk zout dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie altijd zo''n potje Grana Parrano strooikaas op tafel staan.. maar zit dat er nog steeds in ..
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft Kenzie op haar linkedIn pagina geschreven dat ze managerservaring heeft opgedaan in dit programma....
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
Zo zo ze krijgen allemaal een schaaltje vla met een halve perzik uit blik.
Zo gek is het niet want Victoria uit Utopia had het ook als werkervaring op haar LinkedIn geschreven. Blijkbaar zijn die types zo vol er van dat ze denken dat dit relevant is of zo....quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meer hoef je er eigenlijk niet over te zeggen
vlgs mij bedoeld voor ontbijt, lekker met de vliegen en de muizenquote:
Gadverdamme dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vlgs mij bedoeld voor ontbijt, lekker met de vliegen en de muizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |