Isaac is 40 jaar , ik snap dat ook niet en ik vind het echt storend hoe hij haar gestalk sekspraatjes in stand houdtquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vond het vanmiddag trouwens héél fout van Isaac
Zoë met dubbelzinnige opmerkingen in de badkamer toen hij in zijn blote bast stond.. of hij zo ook naar boven in kantoor zou komen.
Isaac zei dat hij dat doen, dat zij dan wat moest laten zakken (en hij gebaarde erbij), en lachen joh
Toen Zoë de badkamer uit was trok Isaac een misprijzend gezicht....
Doe dan ook niet zo tegen haar dacht ik gelijk, hij brengt haar keer op keer op nog vreemdere ideeën en dan achter haar rug om dergelijke bekken trekken
Ohw, jij omschrijft het veel netter dan ik, volledig eens met jouw post dus ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Isaac is 40 jaar , ik snap dat ook niet en ik vind het echt storend hoe hij haar gestalk sekspraatjes in stand houdt
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
oh Zoë zegt even nadrukkelijk dat zij ook een 'druk printje' aan heeft...... zo subtiel die Zoë
ik ben heel bang dat als puntje bij paaltje komt hij de vermoorde onschuld uit gaat hangen en Zoë het commentaar en/of de rottigheid over zich heen krijgt....... en dat gun ik haar niet (oke, een beetje, maar een volwassen ventmoet echt beter weten)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Isaac is 40 jaar , ik snap dat ook niet en ik vind het echt storend hoe hij haar gestalk sekspraatjes in stand houdt
schijnbaar wel, ze doen in ieder geval wel of ze nog geld zat hebben (en misschien gaan ze er vanuit dat Zoë toch niet kan rekenen)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom moet Isaak weer kleding zien/zoeken/kopen, heeft hij nog wel geld?
ik ook niet .. beetje misbruik maken van zie ik ze wel toe in staat ..quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die 2 niet bij Zoe, 2 ratten...
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom moet Isaak weer kleding zien/zoeken/kopen, heeft hij nog wel geld?
* ChocoFan mompelt iets als lijken wel loverboys met hun sletje erbijquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die 2 niet bij Zoe, 2 ratten...
gelukkig doet een kruikje wonderen bij haarquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft net een ziek spiertje verrekt. Dat we het weten he.
Dat is wel fijn voor haar, soort wonderspons bij het voetballen, haar kruikje.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
gelukkig doet een kruikje wonderen bij haar
een post covidpeesjequote:Op woensdag 3 mei 2023 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft net een ziek spiertje verrekt. Dat we het weten he.
Sorry dat ik het zeg, maar verdorie.... zoals ze zich naar haar toe gedragen en zoals zij erbij zit... menigeen zal de wenkbrauwen fronsen (om het even netjes te zeggen)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
* ChocoFan mompelt iets als lijken wel loverboys met hun sletje erbij
* ChocoFan duikt onder
Zal vast wel, dat ze niet uit elkaar pleurt is ook een wonder hoor, komt vast door haar kruikje.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor haar, soort wonderspons bij het voetballen, haar kruikje.
Hoe was de rest er over te spreken ? Wederom lovende kritieken ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Erik zit nog een bakje chili te knagen. Hoorde ik hem eerder al over dat ie lekker nog een bakje had voor zichzelf.
Ja toch. Kijk, liever zeg ik dat soort dingen niet maar dat gedrag van Isaac en Marciano laat het wel zo lijken, in mijn ogen dan. Niet dat Zoë het erg vind schijnbaar, alles voor de aandacht en daar maken ze dus flink misbruik van in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar verdorie.... zoals ze zich naar haar toe gedragen en zoals zij erbij zit... menigeen zal de wenkbrauwen fronsen (om het even netjes te zeggen)
Ze deden er héélllllllllll veel zout e.d. bijquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe was de rest er over te spreken ? Wederom lovende kritieken ?
Dat terwijl er al zakken vol van die zakjes in zatenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze deden er héélllllllllll veel zout e.d. bij
Sommige vonden het minder scherp dan vorige keer en Mirthe heb ik er goed over gehoord en die zei dat ze het vorige keer lekkerder vond en dat dat waarschijnlijk kwam omdat er nu geen stroop in zat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe was de rest er over te spreken ? Wederom lovende kritieken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |