Jip, slettebak is manager nu. Ik hoop op drama met haar maar kan het niet inschatten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:39 schreef Sociologica het volgende:
Eveninggg
So it happened. Een maand lang Zoë. Moet ik me ff op voorbereiden. Wel minder kans op extreem saaie dagen maar toch
quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef Sociologica het volgende:
Haha snap niet hoe jij dat openen altijd in 30 sec kan incl relevante titel terwijl je 10 sec weet dat je lapo hebt. Credits :p
Ervaring.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef Sociologica het volgende:
Haha snap niet hoe jij dat openen altijd in 30 sec kan incl relevante titel terwijl je 10 sec weet dat je lapo hebt. Credits :p
Oh ik denk sowieso wel drama alleen onvoorspelbaar van welke aard of met welke aanleiding.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, slettebak is manager nu. Ik hoop op drama met haar maar kan het niet inschatten.
Wat zei Babs?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpakte
toen ze begon te zeuren dat Babs niet eens even op kantoor was geweest
zit net een uurtje op kantoor en heeft nu al een grote mondquote:
Wat was dat en wrom zijn er geen filmpjes vanquote:Op woensdag 3 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was wel mooi dat Babs haar vanmiddag meteen aanpakte
toen ze begon te zeuren dat Babs niet eens even op kantoor was geweest
owo nicequote:Op woensdag 3 mei 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit net een uurtje op kantoor en heeft nu al een grote mond
iets van die strekking
Ik had vandaag al wel een scenario in mijn hoofd waar slettebakkie een rode kaart zou krijgen en of ze dan weggestuurd wordt ook al is ze manager.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oh ik denk sowieso wel drama alleen onvoorspelbaar van welke aard of met welke aanleiding.
Ice wil me niet, Babette/Wendy sluit me buiten, teveel drinken met random explosies of per ongeluk geel pakken of zich in de schulden werken uit onvermogen. Het kan alle kanten op
Ze liep er zowaar nog voor naar boven.quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Doe die ding dat ik die andere ding kan bestellen
Ja dat.quote:
Dat boeit niet, vindt de meeste muziek wel mooi van ze, vooral het oude werk.quote:
Monsanto aanhangerquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat boeit niet, vindt de meeste muziek wel mooi van ze, vooral het oude werk.
Elvis die ze daarvoor draaide vond ik ook leuk.
Zodra ze maar even denkt aandacht te krijgen (door een of andere opmerking) gaat die jas 'open' en komt alles in volle glorie tevoorschijn..... dan gaat ze sjorren en als ze merkt dat ze toch alleen maar naar het scherm kijken, valt de jas weer dichterquote:
Scherp opgemerkt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zodra ze maar even denkt aandacht te krijgen (door een of andere opmerking) gaat die jas 'open' en komt alles in volle glorie tevoorschijn..... dan gaat ze sjorren en als ze merkt dat ze toch alleen maar naar het scherm kijken, valt de jas weer dichter
Alleen balen voor haar dat Marciano daar nog zitquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zodra ze maar even denkt aandacht te krijgen (door een of andere opmerking) gaat die jas 'open' en komt alles in volle glorie tevoorschijn..... dan gaat ze sjorren en als ze merkt dat ze toch alleen maar naar het scherm kijken, valt de jas weer dichter
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
Nou vooruit, kriebel die voet dan, geef terug wat je ook voor jezelf wil
[ afbeelding ]
Die zit er echt niet voor Jan Doedel denk ik zomaarquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen balen voor haar dat Marciano daar nog zit
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vond het vanmiddag trouwens héél fout van Isaac
Zoë met dubbelzinnige opmerkingen in de badkamer toen hij in zijn blote bast stond.. of hij zo ook naar boven in kantoor zou komen.
Isaac zei dat hij dat doen, dat zij dan wat moest laten zakken (en hij gebaarde erbij), en lachen joh
Toen Zoë de badkamer uit was trok Isaac een misprijzend gezicht....
Doe dan ook niet zo tegen haar dacht ik gelijk, hij brengt haar keer op keer op nog vreemdere ideeën en dan achter haar rug om dergelijke bekken trekken
Isaac is 40 jaar , ik snap dat ook niet en ik vind het echt storend hoe hij haar gestalk sekspraatjes in stand houdtquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vond het vanmiddag trouwens héél fout van Isaac
Zoë met dubbelzinnige opmerkingen in de badkamer toen hij in zijn blote bast stond.. of hij zo ook naar boven in kantoor zou komen.
Isaac zei dat hij dat doen, dat zij dan wat moest laten zakken (en hij gebaarde erbij), en lachen joh
Toen Zoë de badkamer uit was trok Isaac een misprijzend gezicht....
Doe dan ook niet zo tegen haar dacht ik gelijk, hij brengt haar keer op keer op nog vreemdere ideeën en dan achter haar rug om dergelijke bekken trekken
Ohw, jij omschrijft het veel netter dan ik, volledig eens met jouw post dus ook.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Isaac is 40 jaar , ik snap dat ook niet en ik vind het echt storend hoe hij haar gestalk sekspraatjes in stand houdt
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
oh Zoë zegt even nadrukkelijk dat zij ook een 'druk printje' aan heeft...... zo subtiel die Zoë
ik ben heel bang dat als puntje bij paaltje komt hij de vermoorde onschuld uit gaat hangen en Zoë het commentaar en/of de rottigheid over zich heen krijgt....... en dat gun ik haar niet (oke, een beetje, maar een volwassen ventmoet echt beter weten)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Isaac is 40 jaar , ik snap dat ook niet en ik vind het echt storend hoe hij haar gestalk sekspraatjes in stand houdt
schijnbaar wel, ze doen in ieder geval wel of ze nog geld zat hebben (en misschien gaan ze er vanuit dat Zoë toch niet kan rekenen)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom moet Isaak weer kleding zien/zoeken/kopen, heeft hij nog wel geld?
ik ook niet .. beetje misbruik maken van zie ik ze wel toe in staat ..quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die 2 niet bij Zoe, 2 ratten...
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waarom moet Isaak weer kleding zien/zoeken/kopen, heeft hij nog wel geld?
* ChocoFan mompelt iets als lijken wel loverboys met hun sletje erbijquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die 2 niet bij Zoe, 2 ratten...
gelukkig doet een kruikje wonderen bij haarquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft net een ziek spiertje verrekt. Dat we het weten he.
Dat is wel fijn voor haar, soort wonderspons bij het voetballen, haar kruikje.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
gelukkig doet een kruikje wonderen bij haar
een post covidpeesjequote:Op woensdag 3 mei 2023 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft net een ziek spiertje verrekt. Dat we het weten he.
Sorry dat ik het zeg, maar verdorie.... zoals ze zich naar haar toe gedragen en zoals zij erbij zit... menigeen zal de wenkbrauwen fronsen (om het even netjes te zeggen)quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
* ChocoFan mompelt iets als lijken wel loverboys met hun sletje erbij
* ChocoFan duikt onder
Zal vast wel, dat ze niet uit elkaar pleurt is ook een wonder hoor, komt vast door haar kruikje.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor haar, soort wonderspons bij het voetballen, haar kruikje.
Hoe was de rest er over te spreken ? Wederom lovende kritieken ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
Erik zit nog een bakje chili te knagen. Hoorde ik hem eerder al over dat ie lekker nog een bakje had voor zichzelf.
Ja toch. Kijk, liever zeg ik dat soort dingen niet maar dat gedrag van Isaac en Marciano laat het wel zo lijken, in mijn ogen dan. Niet dat Zoë het erg vind schijnbaar, alles voor de aandacht en daar maken ze dus flink misbruik van in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar verdorie.... zoals ze zich naar haar toe gedragen en zoals zij erbij zit... menigeen zal de wenkbrauwen fronsen (om het even netjes te zeggen)
Ze deden er héélllllllllll veel zout e.d. bijquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe was de rest er over te spreken ? Wederom lovende kritieken ?
Dat terwijl er al zakken vol van die zakjes in zatenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze deden er héélllllllllll veel zout e.d. bij
Sommige vonden het minder scherp dan vorige keer en Mirthe heb ik er goed over gehoord en die zei dat ze het vorige keer lekkerder vond en dat dat waarschijnlijk kwam omdat er nu geen stroop in zat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe was de rest er over te spreken ? Wederom lovende kritieken ?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze deden er héélllllllllll veel zout e.d. bij
Ja echt..... vaak zonder te proeven zie je ze die grote zoutpot leegschudden, dan ff een paar happen en daar gaan ze weer....... zouden ze door een dialysecentrum gesponsord worden ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat terwijl er al zakken vol van die zakjes in zaten
't is dat je ze niet kan mailen, anders had Zoe denk wel vragen gehad wat ze per uur vraagtquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar verdorie.... zoals ze zich naar haar toe gedragen en zoals zij erbij zit... menigeen zal de wenkbrauwen fronsen (om het even netjes te zeggen)
Aandachtshoerrrrr, kijk mij nog balletten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Die balletoefenigen tijdens het tandenpoetsen slaan ook nergens op
[ afbeelding ]
Puur aandacht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Die balletoefenigen tijdens het tandenpoetsen slaan ook nergens op
[ afbeelding ]
En Sasha....en Bern...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een spelshow met allemaal gladiatoren toch?
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh gelukkig, kan ze weer door Bern naar bedje worden gebracht
Tis toch triest....quote:
Ja echt he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zo houd ze Bern al 8 maanden bij de ballen, en andersom ook
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???quote:
Maar neuken ho maar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zo houd ze Bern al 8 maanden bij de ballen, en andersom ook
Maar hebben ze ook zout in strooikaas potjes zitten ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ook gezien, blijft bizar die zoutinname daar bij de deelnemers, daar verbazen wij ons hier ook bijna dagelijks over.
Vast onderwerp in de COS.
kruikje tusseninquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ze gaan naast elkaar slapen. Bern en Sas.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???
Ik begrijp er ook geen reet van.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vraag me toch iedere keer weer af hoe het mogelijk is dat zij er al 8 maanden in zitten terwijl lui die actiever waren, voor betere tv zorgden (ik weet zo snel niet wie, maar toch) er al lang/kort uit zijn...... wat is hun meerwaarde voor het programma???
Weet ik het, zou me niets verbazen. Ik heb iig een gewoon potje gezien met een wit goedje erin wat ze scheutig over hun eten deden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook zout in strooikaas potjes zitten ?
Afstoten en aanhalen FF, aan het lijntje houden. Mannen moet je paaien en hongerig houden.quote:
oh dat hebben ze volgens Bern in zijn cabaretdingessie ook niet nodigquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Veel privacy hebben ze niet, Eunice en Janet gaan ook naar bed
Het format is niet "wie maakt de leukste en meeste tv beelden"quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat denk jij maar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het format is niet "wie maakt de leukste en meeste tv beelden"
en ook voor het eerst hebben kijkers/streamers geen invloed, kunnen niet iemand eruit stemmen. Dus het is wat dat betreft helemaal anders dan anders.
Klopt Verida, en dat kijkers/streamers geen invloed hebben vind ik helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook voor het eerst hebben kijkers/streamers geen invloed, kunnen niet iemand eruit stemmen. Dus het is wat dat betreft helemaal anders dan anders.
Sluit niet uit dat dit nog gaat gebeuren in de laatste fase.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Klopt Verida, en dat kijkers/streamers geen invloed hebben vind ik helemaal niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat moet Mirthe opeens in deze laatste maanden met een groter bed?quote:
Klopt en dat laatste vind ik wel leuk aan dit programma.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was nog omdat ze dan met Kenzy kon liggenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat moet Mirthe opeens in deze laatste maanden met een groter bed?
Ik zie altijd zo''n potje Grana Parrano strooikaas op tafel staan.. maar zit dat er nog steeds in ..quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik het, zou me niets verbazen. Ik heb iig een gewoon potje gezien met een wit goedje erin wat ze scheutig over hun eten deden.
hm.... denk je echt?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat dit nog gaat gebeuren in de laatste fase.
Niet eraan gedacht om het aan een ander koppel te schenken?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was nog omdat ze dan met Kenzy kon liggen
Die liggen allebei bovenin het stapelbed volgens mijquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kun je het toch aan een ander koppel schenken?
Die polls zeggen behoorlijk veel dus daar kunnen ze wel wat mee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm.... denk je echt?
De polls hebben waarschijnlijk best wel invloed gehad de afgelopen 8 maanden, ze zijn daar niet helemaal gek
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Sociologica het volgende:
Iemand postte iets van instagram van Esther en daar ziet ze er best goed uit, maar ja ze zei in de loods ook totaal verschillende dingen, zal nu misschien ook zo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me nu af of Erik er nog wel zo blij mee is ... of ok stiekem hoop Sasquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was nog omdat ze dan met Kenzy kon liggen
Dat had ze met Kenzy gemaakt alleen werd die de volgende dag eruit geknikkerd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat moet Mirthe opeens in deze laatste maanden met een groter bed?
Nee hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die liggen allebei bovenin het stapelbed volgens mij
Oh echt, me nog nooit opgevallen. En ik denk dat er inmiddels iets anders in zit, waarschijnlijk zout dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie altijd zo''n potje Grana Parrano strooikaas op tafel staan.. maar zit dat er nog steeds in ..
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft Kenzie op haar linkedIn pagina geschreven dat ze managerservaring heeft opgedaan in dit programma....
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
Zo zo ze krijgen allemaal een schaaltje vla met een halve perzik uit blik.
Zo gek is het niet want Victoria uit Utopia had het ook als werkervaring op haar LinkedIn geschreven. Blijkbaar zijn die types zo vol er van dat ze denken dat dit relevant is of zo....quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Meer hoef je er eigenlijk niet over te zeggen
vlgs mij bedoeld voor ontbijt, lekker met de vliegen en de muizenquote:
Gadverdamme dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vlgs mij bedoeld voor ontbijt, lekker met de vliegen en de muizen
Het is rupie zijn fout hoorde ik al en verder geen idee.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
Of Wendy een rekenfout heeft gemaakt bij ICE's geld .... ja maak het nog even onduidelijker ... 14 zou ie nog hebben of is dat zn 300¤ extra te besteden ....
Niet van Kenzy of Tiano ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is rupie zijn fout hoorde ik al en verder geen idee.
Misschien de koeling in?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dan.
Dat is toch goor als dat een hele nacht in een bakje staat met een perzik erin.
dat is ook een oplossing, maar dan nog de koeling in ,,,quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ik tel 17 bakjes dus ik denk dat het inderdaad voor morgen is dan.
Het perzik sap wordt bewaard voor Eunice.
Oh en wendy legt bordjes op de bakjes.
Het gaat de koelkast in.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
sws een beetje laat wel idd ... maar ja Zoe
Dan gaat het gisten en ja wat dat ?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat de koelkast in.
Maar die perzik is toch veel te vochtig en dat mengt zich dan in die vla de hele nacht.
Ja dus.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe met 2 biertjes in dr hand naar haar kluisje
why??
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Verstopte Zoë nou weer bierflesjes in haar kast?
Geen idee... ik eet nooit toetjes , laat staan dat ik ze bewaarquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch en dan, dan is het niet meer te vreten volgens mij.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... ik eet nooit toetjes , laat staan dat ik ze bewaar
Laat de toeter meer lekker vroeg gaan .....quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
We lezen of horen het morgen wel hoe het ontbijt was dan.
Dat mag ook van mij....quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat de toeter meer lekker vroeg gaan .....
Echt dat geld van ICE komt tot een eind en daar wil ICE niet aan ... FEBO kunnen jullie de juiste papier leveren of wordt er hier gewoon wit gewassen ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat volgens mij over dat geld en rupie ontkent, Zoë gaat het hem morgen laten zien.
Maar ik wil liever vlaquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
Oh het is yoghurt ipv vla, dan is een perzik erin de hele nacht niet erg.
Ze wisten niet eens om welk geld het nou precies ging omdat er zoveel verschillende geld situaties waren. Zakgeld of win geld of weet ik het wat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt dat geld van ICE komt tot een eind en daar wil ICE niet aan ... FEBO kunnen jullie de juiste papier leveren of wordt er hier gewoon wit gewassen ?
Jij eet geen toetjes zeg je net, oh wacht is ook geen toetje, is ontbijt, ik wil ook liever vla dan yoghurt. Wel zonder perzik erin, die wil ik er dan naast.quote:
Dat bedoel ik ... er is al vanaf het begin mee gesjoemeld ....quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wisten niet eens om welk geld het nou precies ging omdat er zoveel verschillende geld situaties waren. Zakgeld of win geld of weet ik het wat.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ... er is al vanaf het begin mee gesjoemeld ....
Echt van de hack op de tagquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik loopt buiten een rondje en laat een boer.
En toen een wissel naar Mirthe met de muziek. DOOF nu.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik loopt buiten een rondje en laat een boer.
En toen een wissel naar Mirthe met de muziek. DOOF nu.
Echt he.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Stream 2 was precies andersom, van Mirthe en Jeff op K4 met muziek naar een slapert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze krijgen volgens mij ook steeds meer en meer muziek in hun mapjes ... ik zou een externe disk aanschaffenquote:
Misschien is het wel een hele grote waar het nu op staat en is een externe disk niet nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze krijgen volgens mij ook steeds meer en meer muziek in hun mapjes ... ik zou een externe disk aanschaffen
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, busted .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoë jat weer bier - 3 mei 2023.Maar sws dan is het lauwe Pitt of Piss... verwonderlijk dat ze ziek wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee ... ik zie dr ook pas.. net volgens mij want daarvoor was ze met Zoe bezigquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas Wendy zitten! Zit die daar al lang?!
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, busted .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoë jat weer bier - 3 mei 2023.dat waren 3 flesjes die 'de groep' babette had geleend van marciano. Zoe wilde gelijk de schuld aflossen zodat ze zonder schuld kan beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas Wendy zitten! Zit die daar al lang?!
Maar maar maar, dat is positief van Zoë, dat wil ik niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:17 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat waren 3 flesjes die 'de groep' babette had geleend van marciano. Zoe wilde gelijk de schuld aflossen zodat ze zonder schuld kan beginnen
Dank je, dan haal ik het filmpje weer weg ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:17 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
dat waren 3 flesjes die 'de groep' babette had geleend van marciano. Zoe wilde gelijk de schuld aflossen zodat ze zonder schuld kan beginnen
Kun je niet de naam veranderen in Zoë geeft bier terug.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, dan haal ik het filmpje weer weg ...
Ik geloof er niks van.. Morgen BBQ + borrel .... lang leve dodenherdenking ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kun je niet de naam veranderen in Zoë geeft bier terug.
De loods-conciërge.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
Erik weer aan het kloten met een hondje want de bank staat niet goed.
Ik weet het echt niet chuf maar als het iets positiefs is dan mag dat ook gemeld worden. Ja, zelfs ik met mijn negativiteit vind dat dat moet kunnen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.. Morgen BBQ + borrel .... lang leve dodenherdenking ?
quote:
Die was goed ja, kapotte microfoon/zender erna.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:26 schreef Hoempah het volgende:
[ link | afbeelding ]
03-05-23 | #2 | Babette krijgt een emmer water over zich heen [04 min 53 sec]
-
Myrthe houdt van Country .... is dit country dan ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:27 schreef KinKiJan het volgende:
People Are Strange
Toepasselijk voor die loods
Ik had pas weer streams vanaf een uur of 1300quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh filmpjes makers, nu jullie er toch zijn, vanmiddag heeft Zoë een uitbrander van Babs gehad, geen idee hoe laat maar als jullie niets te doen hebben.....
OK.. zullen we morgen gewoon afwachten ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet chuf maar als het iets positiefs is dan mag dat ook gemeld worden. Ja, zelfs ik met mijn negativiteit vind dat dat moet kunnen.
Oh jee, gelukkig opgelost dan voor je als je ze later weer had en ik heb echt geen idee van de tijd dus niet gaan zoeken hoor, waarom ik het dan vraag, ja dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik had pas weer streams vanaf een uur of 1300
Goed plan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. zullen we morgen gewoon afwachten ?
Heb stream 1 vanaf 7 uur tot nu, maar heb geen idee hoe laat het was .... en geen tijd nu ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh filmpjes makers, nu jullie er toch zijn, vanmiddag heeft Zoë een uitbrander van Babs gehad, geen idee hoe laat maar als jullie niets te doen hebben.....
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
Ah nog zo'n lekker country nummer.... Ik heb het vermoeden dat Myrtje van het platteland komt
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
The Doors en Golden Earring zijn country, noted
vragen mag altijd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, gelukkig opgelost dan voor je als je ze later weer had en ik heb echt geen idee van de tijd dus niet gaan zoeken hoor, waarom ik het dan vraag, ja dat weet ik eigenlijk ook niet.
oeh ik hoor golden earing nu
Ahw geeft ook niet, had het hier ook niet moeten vragen, sorry. Zeker omdat ik ook geen tijd van het moment heb. Mijn vingers waren sneller dan mijn verstand toen ik jullie zag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb stream 1 vanaf 7 uur tot nu, maar heb geen idee hoe laat het was .... en geen tijd nu ...
Myrthes family is nogal streng dus alles dat niet Nederlandstalig en stichtelijk is . is gelijk Country, om haar maar te behoeden voor de R&R en de Pop... zoiets vermoed ik als een vage aannamequote:Op woensdag 3 mei 2023 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook al wtf heb ik nou weer gemist.
Ik wist dat ze gelovig is opgevoed en die aanname van jou zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthes family is nogal streng dus alles dat niet Nederlandstalig en stichtelijk is . is gelijk Country, om haar maar te behoeden voor de R&R en de Pop... zoiets vermoed ik als een vage aanname
Ben nu veel tijd kwijt aan mijn andere hobby, dus kan even geen uurfilmpjes doen de komende dagen helaas ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ahw geeft ook niet, had het hier ook niet moeten vragen, sorry. Zeker omdat ik ook geen tijd van het moment heb. Mijn vingers waren sneller dan mijn verstand toen ik jullie zag.
Vaak komen mn aannames uit ... maar deze denk ik niet of we dat ooit zullen weten .. Misschien ff opletten op het Country-genre dat Myrthe leuk vindt .,... als dat te volgen is ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist dat ze gelovig is opgevoed en die aanname van jou zou zomaar kunnen.
Geeft toch niet en wel nieuwsgierig naar je andere hobby nu maar dat is natuurlijk off topic dan.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nu veel tijd kwijt aan mijn andere hobby, dus kan even geen uurfilmpjes doen de komende dagen helaas ...
Je bent een orakelquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak komen mn aannames uit ... maar deze denk ik niet of we dat ooit zullen weten .. Misschien ff opletten op het Country-genre dat Myrthe leuk vindt .,... als dat te volgen is ...
Misschien is het wel muziek en dan is het weer ontopic ... en COS kan natuurlijk ook iets uit het afgelopen verleden zijn hier ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft toch niet en wel nieuwsgierig naar je andere hobby nu maar dat is natuurlijk off topic dan.
Nou... ik weet niet of de modjes daar ook zo over denken....quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is het wel muziek en dan is het weer ontopic ... en COS kan natuurlijk ook iets uit het afgelopen verleden zijn hier ...
OT: Heeft te maken met Alaska, maar ga er nu vandoor, welterusten ...quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
Geeft toch niet en wel nieuwsgierig naar je andere hobby nu maar dat is natuurlijk off topic dan.
Ja das een ander verhaal ... maar Jeff eet stofquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou... ik weet niet of de modjes daar ook zo over denken....
Cliffhanger...... slaap lekker.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
OT: Heeft te maken met Alaska, maar ga er nu vandoor, welterusten ...
Nee, niet in mijn wereld, is rock, Queen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das een ander verhaal ... maar Jeff eet stof
Eens kijken of dat op een country-lijst staat
Ik zag je tweet.quote:Op donderdag 4 mei 2023 00:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Mirthe deden hierboven trouwens een stukje trap scene van The Joker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
People are..in original van The Doorsquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe houdt van Country .... is dit country dan ?
Tot nu toe mogen we kijken naar de meditatie/yoga/aandachtshoer-sessie van Eunice.quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:44 schreef Frummelie het volgende:
Ben benieuwd hoelaat de manager haar bed uit komt... krijgen natuurlijk de make-up sessie op kantoor... die koffers zijn gisteren al boven gebracht.. we gaan het zien en beleven..
Ik hoop het ook, nog leuker als ze gaat sjoemelen oid en de regie grijpt in met 'n rode kaartquote:Op donderdag 4 mei 2023 06:54 schreef Frummelie het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Zoe een eventuele opdracht gaat delegeren.. niet denk ik...... ik denk dat het 1 grote puinhoop wordt...
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 4 mei 2023 06:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot nu toe mogen we kijken naar de meditatie/yoga/aandachtshoer-sessie van Eunice.
Goedemorgen @:Frummelie
quote:Op donderdag 4 mei 2023 06:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, nog leuker als ze gaat sjoemelen oid en de regie grijpt in met 'n rode kaart
Mirthe is een eo-jongeren dag fanquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak komen mn aannames uit ... maar deze denk ik niet of we dat ooit zullen weten .. Misschien ff opletten op het Country-genre dat Myrthe leuk vindt .,... als dat te volgen is ...
Ze doet er 2 uur over sowiesoquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Zou mooi zijn als Zoe om 08.00 al in werking zou zijn maar dan zou poederloeder nu al druk aant smeren moeten zijn...neej gaat um niet worden..
Wat moet ze gaan doen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Zou mooi zijn als Zoe om 08.00 al in werking zou zijn maar dan zou poederloeder nu al druk aant smeren moeten zijn...neej gaat um niet worden..
quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon aanwezig zijn... voor het geval dat...gewoon omdat het kan..
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:11 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vandaag de 1 ste dag van zoe als manager , laat het drama maar beginnen
ook nog bbq van wendy kijk er al naar uit
Ze hebben prachtig weer ervoorquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja ik ben ook wel benieuwd...de bbq kan heel gezellig zijn... dat hoop ik voor Wendy in ieder geval...
Zoiets denk ik ook... een blijmakertje vandaag en dan....quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Denk dat ze vandaag nog wel beetje op tijd aanwezig is maar we gaan het zien.
Zorgen dat er ontbijt is voor degene die wel vroeg op staan maar dat kun je ook in de avond klaar zetten.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:18 schreef spapaars het volgende:
Zie het nut niet van vroeg opstaan voor een manager, en de meesten hebben dat nooit gedaan.
Sterker nog, Jef was voor 11en zelden uit bed.
Hoeven ze zelf niet te betalen, en met al die lampen zal de energierekening toch al gigantisch zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:19 schreef greysbones het volgende:
Kacheltje aan in de kas
Het geld klotst er tegen de plinten
Brood, beleg en koffie is er, alleen als er een tekort is wordt de manager erbij gehaald op wat aan te vullen vanuit de manager kamer.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zorgen dat er ontbijt is voor degene die wel vroeg op staan maar dat kun je ook in de avond klaar zetten.
Martin was altijd vroeg, Madeleine ook maar dat was nog in de tijd dat ze niet zelf het ontbijt mochten maken.... geloof ik.. ik vind dat een manager redelijk op tijd uit z'n bed moet zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:18 schreef spapaars het volgende:
Zie het nut niet van vroeg opstaan voor een manager, en de meesten hebben dat nooit gedaan.
Sterker nog, Jef was voor 11en zelden uit bed.
Wat je schrijft, Martin was altijd vroeg, manager of niet (En als eerste ook in bed)quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Martin was altijd vroeg, Madeleine ook naar dat was nog in de tijd dat ze niet zelf het ontbijt mochten maken.... geloof ik.. ik vind dat een manager redelijk op tijd uit z'n bed moet zijn.
Ja die was veel te bang ook maar 1 minuut airtime te missenquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat je schrijft, Martin was altijd vroeg, manager of niet (En als eerste ook in bed)
Ooh dan kan ze voorlopig nog blijven liggen...quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:23 schreef greysbones het volgende:
Ontbijt hebben ze gisteravond al klaar gezet
Yoghurt met perzik
Denk dat alles klaar ligt in de koelkast om dat te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo zet je yoghurt al klaar, dat is zo gedaan s'ochtends..
Is allemaal led-verlichtingquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoeven ze zelf niet te betalen, en met al die lampen zal de energierekening toch al gigantisch zijn.
Dan nog.quote:
Omdat er anders niet genoeg isquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:27 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo zet je yoghurt al klaar, dat is zo gedaan s'ochtends..
Nee de schaaltjes staan klaar gevuld en welquote:Op donderdag 4 mei 2023 07:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat alles klaar ligt in de koelkast om dat te maken.
Vrijwel nooit.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de schaaltjes staan klaar gevuld en wel
Lezen jullie nooit terug?
Er staan zelfs caps
Nou dat bedoel ik..mooie taak voor de manager om er als een kemphaan bovenop te zitten.... triest maar waar.quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat er anders niet genoeg is
Bepaalde mensen hebben nogal moeite met eerlijk delen
Ik ben nu maar geswitchtquote:
Say what!quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo hejj Erik wordt goed kaal, was me niet zo opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |