Onderhand wel ja, ik heb nog nooit zo'n verknipte gasten gezien zoals hun.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:01 schreef AgnesGru het volgende:
Verdienen de Smithjes een eigen topic?
Van mij mag je hoor. Ik ben hier de modquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:01 schreef AgnesGru het volgende:
Verdienen de Smithjes een eigen topic?
Ga er morgen mee aan de slagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Ik ben hier de mod
top!quote:
Sinds Saturday.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:21 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang weet Will dit al?
Langer dan een week?
Heb merge aangevraagdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:41 schreef vencodark het volgende:
Er was al een apart topic over hun.
Daar zal ik nog mijn hond van aftrappen, wat een walgelijk mens.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:26 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/ga(...)prioriteit~a381ecfd/
Oh nee, wat errug.
En wederom weer een kind met gescheiden ouders nog voordat ze uit de luiers is. Mensen maken er soms ook echt een potje van.
Ik ken dr alleen maar van die stoeipoesfoto's, ik vind het wel een geinige bimbo, normaal gezien. Maar daar wil je geen verkering mee, nee, dat klopt. En die kerel die dr zwanger heeft geschopt is ook alweer binnen 2 jaar weg, tokkievolk.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar zal ik nog mijn hond van aftrappen, wat een walgelijk mens.
Ik dacht dat hun al tijdens de zwangerschap niet meer samen waren??quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar zal ik nog mijn hond van aftrappen, wat een walgelijk mens.
Ach, misschien maar beter nu dan wanneer je als gezin al een paar jaar samenleeft en de peuter/kleuter ineens haar vader thuis moet missen ofzo.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:26 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/ga(...)prioriteit~a381ecfd/
Oh nee, wat errug.
En wederom weer een kind met gescheiden ouders nog voordat ze uit de luiers is. Mensen maken er soms ook echt een potje van.
Nee, dit was overduidelijk een gevalletje "jezus ik ben 37 en moet eens gaan opschieten" baby.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik geloof niet dat er ook maar iemand was die dacht dat dit lang stand zou houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |