je kunt het sowieso zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch?
Naja ik ga niet zoeken naar die foto's. Hij zal wel kaal worden
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel caps te zien geweest waar je het goed op kon zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Die o.a jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daar is ze al langer mee bezigquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zoe is wel aan het zeiken hoor
naar ding
gooit Wendy dik onder de bus
Lat ze eerst zelf maar eens laten zien wat zij ervan bakt, ipv commentaar op Wendy te hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zoe is wel aan het zeiken hoor
naar ding
gooit Wendy dik onder de bus
Echt idioot gewoonquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
@:engine
komt toch weer een stelling aan voor tabak, zegt Zoe net.
Tiano rookt van iedereenquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Marciano heeft nog tabak, ja duhhhh hij rookt van Wendy mee
Oh nee die stelling komt er sowieso. Er is weer schaarste.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt nu nog uit de mond van Zoe.
Maar dat zal niet uit de lucht vallen denk ik
"ik moet nog klikken, heb jij al gedaan?" zegt ie regelmatig iddquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Marciano heeft nog tabak, ja duhhhh hij rookt van Wendy mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |