Ongelofelijk want hij heeft nog flinke kale plekkenquote:
Hij spuit nu donker op zijn hoofdhuidquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ongelofelijk want hij heeft nog flinke kale plekken
ik denk dat dat frutten wat hij doet ook niet echt bevorderlijk is voor de aangroeiquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lees ik vaak hier maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als dat het geval was, was Eunice ondertussen kaal geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dat frutten wat hij doet ook niet echt bevorderlijk is voor de aangroei
Neequote:Op woensdag 3 mei 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dat frutten wat hij doet ook niet echt bevorderlijk is voor de aangroei
Maar het verbaast me nietsquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
eruit valt hij eigenlijk nog meer tegen
je moet eigenlijk even wat foto's van het begin erbij pakkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lees ik vaak hier maar ik zie het niet.
Echt niet??quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lees ik vaak hier maar ik zie het niet.
Maar dat valt toch niet uit? Het is dan toch juist gebieden die je (nog) niet hebt laten doen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet eigenlijk even wat foto's van het begin erbij pakken
als ik het goed heb had hij het toen nog niet zo heel lang geleden laten doen
eunice heeft geen geïmplanteerd haarquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Als dat het geval was, was Eunice ondertussen kaal geweest.
Tegen het einde van de maand weet Zoe precies hoeveel dagen iedere maand heeftquote:
Ja misschien heb ik daar geen oog voor maar zie hem nu zitten en probeer het te zien.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:03 schreef ledn81 het volgende:
Daar zit je dan met je borsten en je nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn heel veel caps te zien geweest waar je het goed op kon zienquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien heb ik daar geen oog voor maar zie hem nu zitten en probeer het te zien.
En dit is haar eerste dag nog maar.quote:
Dit was wat ze wilde, het is nog maar de eerste avond, dit gaat nog veel erger worden als straks iedereen lekker buiten in de zon zit of in het zwembad en zij op kantoor, Zalando uitzoeken met iedereenquote:
als ik het goed hebquote:Op woensdag 3 mei 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat valt toch niet uit? Het is dan toch juist gebieden die je (nog) niet hebt laten doen?
Ja dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het goed heb
heeft hij vooral voorin laten doen
maar dat zegt niks over de rest van je haar
het proces kan gewoon doorgaan ook al heb je laten implanteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |