Nogal een cruciaal verschil en daarbij wil je geloofwaardig blijven mits je meerdere seizoenen wil gaan producerenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
net als met dat eiland, bleef ook niet veel van het miljoen over, maar die zitten er maar 30 dagen ofzo
Als ze zo blij wordt van het heen en weer rijden op een bureaustoel, hadden ze er haar ook 1 uit de pot kunnen kopen, met een kinderlaptopquote:
hoe lang loopt BB alquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nogal een cruciaal verschil en daarbij wil je geloofwaardig blijven mits je meerdere seizoenen wil gaan produceren
Als je zoiets nu al flikt dan rent iedereen meteen weg jaquote:
Maar je betaald voor een videoland abonnement voor onder andere deze streams. Iedereen volgt het op zijn/haar manier.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kijk/ luister streams en ondertussen doe ik mijn werk of een spelletje, maar echt de hele tijd kijken, echt niet. Ik zou er van in slaap vallen.
Haar vriend Icequote:
ik heb al heel lang een videoland abboquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je betaald voor een videoland abonnement voor onder andere deze streams. Iedereen volgt het op zijn/haar manier.
ik kijk wel meer op videoland dan alleen deze streams, maar idd iedereen volgt het op zijn eigen manierquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Maar je betaald voor een videoland abonnement voor onder andere deze streams. Iedereen volgt het op zijn/haar manier.
Gaat toch om fors lagere bedragen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang loopt BB al
wie is er nu werkelijk met het beloofde bedrag naar buiten gegaan?
En de villa van DGK was ook beloofd aan de winnaar.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang loopt BB al
wie is er nu werkelijk met het beloofde bedrag naar buiten gegaan?
Het is best triest als je dermate oppervlakkig bent als Zoequote:Op woensdag 3 mei 2023 19:54 schreef ledn81 het volgende:
Haar borsten zijn klaar om Ice te ontvangen.
Ze moet (na 3x vragen) wel even haar mic ergens vandaan vissen.
[ afbeelding ]
Daar werd vervolgens Koffietijd opgenomenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de villa van DGK was ook beloofd aan de winnaar.
Ik vind het eigenlijk ook gewoon zielig. Als zij dit over een paar jaar terug ziet, schaamt ze zich kapot, neem ik aanquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is best triest als je dermate oppervlakkig bent als Zoe
of zoals Mori zou zeggen
tis toch treuriggg
Onder andere zeg ik toch ookquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al heel lang een videoland abbo
echt niet alleen voor de streams
En nu Lang Leve de Liefde.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar werd vervolgens Koffietijd opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |