niet te laf om brn te nomineren en denk groot deel van team ice die daarin meegaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Is nu drie weken voor de eliminatie....als het zo ver is, is hij weer te laf
Net zoals dat schreeuwen voor de loods samen met Kim.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx heeft er een handje van om halve verhalen te vertellen waarmee ze van alles insinueert maar totaal geen verantwoordelijkheid neemt voor haar uitspraken. Of je bent transparant en staat voor hetgeen je predikt; zo niet muil dichthouden. Een totale nobody volledig ongeschikt voor een spelshow die enkel irritatie heeft opgewekt binnen die muren. Snap sowieso niet hoezo je geïnteresseerd kunt zijn in zo'n dsaandachtszoeker die bovendien dus vooral in de weg liep.
Ice komt zo bij haar op kantoor dingen uitzoeken bestellen. Hoop dat er een dweil op de managerstoel ligtquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze heeft nog steeds dat floddertje aan !
Tis echt niet meer warm
ja ik denk niet dat hij parels gaat zoekenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ice komt zo bij haar op kantoor dingen uitzoeken bestellen. Hoop dat er een dweil op de managerstoel ligt![]()
en dat wij andere beelden te zien krijgen.
😂😂😂😂quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ice komt zo bij haar op kantoor dingen uitzoeken bestellen. Hoop dat er een dweil op de managerstoel ligt![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze wéér staat te sponsen en te plamuren, ze denkt dat Ice haar dan aantrekkelijk vindtquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Grote kans dat er weinig overblijftquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Wat willen ze nou eigenlijk überhaupt met dit programma? Gaan ze straks 900k uitkeren terwijl je enkel hebt geklaverjast?
geen 900quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
Wat willen ze nou eigenlijk überhaupt met dit programma? Gaan ze straks 900k uitkeren terwijl je enkel hebt geklaverjast?
Dat is dus waar Jeff zich zo boos over maaktequote:Op woensdag 3 mei 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
net als met dat eiland, bleef ook niet veel van het miljoen over, maar die zitten er maar 30 dagen ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen 900
er komt wel een twist wees gerust
kan niet missen
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 3 mei 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen 900
er komt wel een twist wees gerust
kan niet missen
Ik kijk/ luister streams en ondertussen doe ik mijn werk of een spelletje, maar echt de hele tijd kijken, echt niet. Ik zou er van in slaap vallen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ze hebben tot nu toe gewoon 5 dagen per week een uitzending kunnen vullen en er zijn ook nog steeds mensen die streams kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |