Mag alleen niet samen met de frituurpan. Dan vliegen de stoppen eruit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Zwembad verwarming wordt aangeschaft. Check
Zonnenpanelen in overvloed naast de loods...quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag alleen niet samen met de frituurpan. Dan vliegen de stoppen eruit.
Echt hoor, zo'n groot terrein met zoveel stroom en dan kan iets eruit klappen. Prutsers.
Dat ook nog. Daarom prutsers. Ik vind het maar raar iig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zonnenpanelen in overvloed naast de loods...
Zal wel 1 groep zijn die buitenstekkersquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mag alleen niet samen met de frituurpan. Dan vliegen de stoppen eruit.
Echt hoor, zo'n groot terrein met zoveel stroom en dan kan iets eruit klappen. Prutsers.
Ja maar is raar toch, kunnen ze toch wel iets maken dat dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel 1 groep zijn die buitenstekkers
Wie is dit dan die het schrijft.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en zo wordt Zoë enorm geholpen, ze wordt aan alle kanten 'beschermd tegen fouten'
Zo leert ze dus helemaal niets.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en zo wordt Zoë enorm geholpen, ze wordt aan alle kanten 'beschermd tegen fouten'
Ice wil zelfs een 'schaduwspaarpot' maken voor bepaalde boodschappen , volgens mij weet Zoe dat niet eensquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is en blijft een 'moedertje', altijd proberen om je kinderen niet gelijk op hun bek te laten gaan (denk ik)quote:
Het is toch niet zo raar dat ze haar in het begin wat helpen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat zei ik dus hierbovenquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ze haar in het begin wat helpen.
Wendy wist wat er moest worden besteld.
Ik vind die krullen ook heel mooiquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:13 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima vindt de krullen van Jeffrey zo mooi zegt ze
Jeffrey zegt netjes: dank u wel
Deze kleine dingen zie je aan dat hij goed opgevoed is (in mijn ogen)
In het begin prima , maar vijf weken lang ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar dat ze haar in het begin wat helpen.
Wendy wist wat er moest worden besteld.
Dat zou kunnen en is ook heel lief maar Zoë leert niet van lief heb ik ontdekt de afgelopen maanden. Maar goed, eerste dagen mag ze nog wel geholpen worden dan vind ik, daarna gewoon zelf laten klooien maar dat zal wel weer niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is en blijft een 'moedertje', altijd proberen om je kinderen niet gelijk op hun bek te laten gaan (denk ik)
Je loopt op de zaken vooruit, gewoon afwachten hoe ze het gaat doen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het begin prima , maar vijf weken lang ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |