quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou iemand vanaf 25 vind ik in deze situatie behoorlijk pervers
kom op zeg. Hij is zelf een volwassen man, en wil graag iemand die jonger is, maar niet piepjong, geen kindvrouwtje ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maatje te klein ook nog eens.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:32 schreef schizolientje het volgende:
alle make up spullen gaan nu mee naar kantoor, en maar sjorren aan haar kleding
Hij is 47quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
kom op zeg. Hij is zelf een volwassen man, en wil graag iemand die jonger is, maar niet piepjong, geen kindvrouwtje ofzo.
Is meerderjarig, wat is het probleem? Kijk eens om je heen en zie de leeftijdsverschillen. Patricia Paay is een goed voorbeeldquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou kom op zeg 25 is behoorlijk jong en zeker in verhouding met Erikquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
kom op zeg. Hij is zelf een volwassen man, en wil graag iemand die jonger is, maar niet piepjong, geen kindvrouwtje ofzo.
Toch nog even omkijken naar ice.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
De make-up gaat mee naar boven.
Morgen vast wat kleertjes en over een paar weken ligt al haar zooi boven![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hangt er een spiegel op kantoor😎quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
De make-up gaat mee naar boven.
Morgen vast wat kleertjes en over een paar weken ligt al haar zooi boven![]()
[ afbeelding ]
Slettebak is geen probleemquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en maakt hem dat pervers?
Ik vind dat nogal een uitspraak.
Lees je wel goed? ik heb het niet over minderjarigquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is meerderjarig, wat is het probleem? Kijk eens om je heen en zie de leeftijdsverschillen. Patricia Paay is een goed voorbeeld
Zo komt je posting wel over.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lees je wel goed? ik heb het niet over minderjarig
Je begint zelf over perversquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het niet over perversquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat laat de spiegel, waar ze de hele dag in zit te staren, haar toch óók al zien?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ze zouden nu een screenshot naar Zoe moeten sturen, kan ze zelf zien hoe ze er uit ziet
Ik zou inderdaad ook haar oma kunnen zijn en zou me kapot schamen als mijn kleindochter zo op tv zou verschijnen, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die TT te ver gaan. Is mijn mening hoor. Ze is 21, mening user hier zou haar oma of opa kunnen zijn.
Dit , daarnaast heb ik zelf het woord pervers niet eens in de mond genomen , pas in reactiequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had het niet over pervers
Maar vind het niet passen
Als je toevallig verliefd wordt vind ik het wat anders
Maar Erik zoekt actief naar iemand rond die leeftijd
Totaal onrealistisch
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen graag een lelijke partner willenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Erik wil dus echt wel een knappe vrouw zei hij net
zo vanaf de zijkant helemaal? In spiegel kijkt ze alleen naar de wimpersquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laat de spiegel, waar ze de hele dag in zit te staren, haar toch óók al zien?
Knap of mooi, ik heb meer met mooiquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit dat mensen graag een lelijke partner willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |