Gelukkig is hij niet star ( "ik ben ern man van principes")quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
Erik is toevalligerwijs afgeknapt op Eunie der starheid
gelukkig maarquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Erik zou geen seks hebben op tv , kussen wel
Daar zou hij ook steeds van afvallen sex op je tv, zeker met die flats reeds van tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Erik zou geen seks hebben op tv , kussen wel
Erik wil een veel jongere vrouw , zijn ondergrens ligt op 25quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Erik heel onrealistisch qua daten
Type vrouw
Nee gek he?quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Interessant gesprek tussen Babet en Erik, maar Erik leeft in een droomwereld dat hij een jonge meid zoekt en denkt er jong uit te zien en aantrekkelijk is. Smaken verschillen natuurlijk en gelukkig maar, maar ik heb hier nog niemand gelezen die Erik aantrekkelijk vindt.
En zo is dat!quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een onzin , het ging er vandaag letterlijk over op de stream vanmorgen
Dit slaat werkelijk nergens op , en daarnaast is Zoe gewoon een slettebak met haar gestalk op mannen
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
Deze shit niet aan anderen lopen verkopen hè
Tiano tegen mirthe
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Slettebak (1981 QE2,[2] 1981 RS, of 1988 OL[1]) is een planetoïde, die zich in het zonnestelsel in de planetoïdengordel bevindt.
Niks mis mee
Maar je ziet het wel bij haar , dat bedoelt zequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe kan niet liegen zegt ze... mmm
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe kan niet liegen zegt ze... mmm
Nou dat weer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
Mirthes voorkeur gaat toch uit naar JW eerst weg en Jeff op twee of drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |