Het is COS en als zij zich zo gedraagt en kleed en niemand van haar zogenaamde vriendinnen zegt haar er wat van, dan wordt ze hier zo omschreven. Jeff mag toch ook van alles genoemd worden, allerlei geestelijke ziekte heb ik hier voorbij zien komen. Ale mensen zich zo gedragen of kleden, wordt het zo benoemd. Dat is mijn mening. Leuk: nee, maar zo gaat hetquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die TT te ver gaan. Is mijn mening hoor. Ze is 21, mening user hier zou haar oma of opa kunnen zijn.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is COS en als zij zich zo gedraagt en kleed en niemand van haar zogenaamde vriendinnen zegt haar er wat van, dan wordt ze hier zo omschreven. Jeff mag toch ook van alles genoemd worden, allerlei geestelijke ziekte heb ik hier voorbij zien komen. Ale mensen zich zo gedragen of kleden, wordt het zo benoemd. Dat is mijn mening. Leuk: nee, maar zo gaat het
Wat een onzin , het ging er vandaag letterlijk over op de stream vanmorgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die TT te ver gaan. Is mijn mening hoor. Ze is 21, mening user hier zou haar oma of opa kunnen zijn.
Knap zegt hij netquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch ook aantrekkelijk vinden zonder dat het een heel knap iemand is?
Iemand kan een heel aantrekkelijke lach hebben, of stem, of aantrekkelijke ogen.
Ik vind hem er heel open in. Siert hemquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Gewoon snel dit topic volpompen met posts... Erik verteld zn datingervaringen
Dus Zoe is een net meisje die geen mannen lastig valt of zich opdringtquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:12 schreef chufi het volgende:
Gewoon snel dit topic volpompen met posts... Erik verteld zn datingervaringen
Dat zeg ik niet hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus Zoe is een net meisje die geen mannen lastig valt of zich opdringt
Okay
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Slettebak (1981 QE2,[2] 1981 RS, of 1988 OL[1]) is een planetoïde, die zich in het zonnestelsel in de planetoïdengordel bevindt.
Niks mis mee
--
Waar Erik en Babs op 2 praten over daten, lijken Eunice en JW op stream 1 bezig met een date
quote:Op woensdag 3 mei 2023 14:14 schreef KinKiJan het volgende:
Slettebak (1981 QE2,[2] 1981 RS, of 1988 OL[1]) is een planetoïde, die zich in het zonnestelsel in de planetoïdengordel bevindt.
Niks mis mee
--
Waar Erik en Babs op 2 praten over daten, lijken Eunice en JW op stream 1 bezig met een date
Nou ik kan je vertellen dat ik op mijn 22ste zo niet de deur uit had gemogen van mijn ouders en ze mij idd hadden gezegd dat ik er hoerig bij zou lopen. Ik zou mijn dochter ook zo de deur niet uit laten gaan en als ik zou zien en horen dat ze zich zo opdringt aan mannen en het het liefst over seks praat, zou ik een hartig woordje met haar spreken om haar te vertellen welke signalen zij afgeeft met haar kleding, make-up en gedragquote:Op woensdag 3 mei 2023 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus Zoe is een net meisje die geen mannen lastig valt of zich opdringt
Okay
Zoequote:Op woensdag 3 mei 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
Erik gaat voor iemand die jong is![]()
Totaal niet realistisch dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |