ik spoel ze nooit af, maar giet wel al het vocht erafquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Veel eiwitten, dus extra voeding
Al spoel ik ze zelf ook altijd af
Ik ook, dat is ook de enige reden dat ik nu al een half uur zit te wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op een andere wending
Ik denk dat het bijv. Mirthe wel beter zou staan. Maar het is niet mijn smaakquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met bruine tieten en bruine benen wordt het er niet mooier op denk ik zo
Ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op een andere wending
Nou ja dan had de andere groep maar een kandidaat moeten leveren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat worden
Als je daarop zit te wachten dan denk ik zo maar dat je voor niets zit te wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, dat is ook de enige reden dat ik nu al een half uur zit te wachten.
Daarnaast, we hebben ze allemaal al gehoordquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gepitch mogen ze van mij ook achterwege laten, helemaal als ze daarna ook weer een uur overlegtijd krijgen voor het stemmen.
Nouhouquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daarop zit te wachten dan denk ik zo maar dat je voor niets zit te wachten.
ander koppie/figuur.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijv. Mirthe wel beter zou staan. Maar het is niet mijn smaak
Oja, dat kan ook, ik neem het in overweging de volgende keerquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik spoel ze nooit af, maar giet wel al het vocht eraf
Nog snel zieltjes winnenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ice, moet er van jou nog wat gestreken worden, vraagt Zoë
Maar dat is niet nodig Ice is al klaar
ik denk dat zo'n cursus bij Zoe weinig nut heet, want Zoe houdt van ordinair en opzichtig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ander koppie/figuur.
vind zowie wat ordinair uitzien nu.Snap niet goed dat ze haar geen cursus opmaken geven daar... zou ze er ook leuker uitzien.
Zoë houdt hier zelf van. En hoe vaker mensen zeggen dat het er niet uitziet hoe ordinairder het wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ander koppie/figuur.
vind zowie wat ordinair uitzien nu.Snap niet goed dat ze haar geen cursus opmaken geven daar... zou ze er ook leuker uitzien.
Het is inderdaad een trol.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë houdt hier zelf van. En hoe vaker mensen zeggen dat het er niet uitziet hoe ordinairder het wordt.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n cursus bij Zoe weinig nut heet, want Zoe houdt van ordinair en opzichtig.
Moet zeggen dat ik ook nooit een duik in het water neem met 10 graden buiten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad is ook een miskoop, dat staat er maar.
Ze zouden er warm(er) water in doen voor een deel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook nooit een duik in het water neem met 10 graden buiten.
Wel onzeker over hoe ze uitziet en her en der vragen om bevestiging maar blijkbaar niet doorhebben hoe ze er nu met al die plamuur uitziet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n cursus bij Zoe weinig nut heet, want Zoe houdt van ordinair en opzichtig.
tot het 40 graden wordt buitenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad is ook een miskoop, dat staat er maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |