Mensen zouden eens na moeten denken voordat ze dat soort dingen zeggen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heeft ook dat soort uitspraken. En JW ook maar die verkapt het beter.
Vind het zo raar dat ze daarvoor in de loods zijn bij zo verkiezingquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de eerste HoempaLoempa door beeld lopen
Ik vind, dat je die koe hier ernstig mee tekort doet tenopzichte van Zoequote:
Lekker natquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die bonen niet eens ff afgieten en afspoelen
Dat is ook de bedoeling lijkt mijquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
moet wel voldoende vocht bij om al die droge kruiden van de kruidenmix op te nemen
Sommige vinden dat echt zo en sommigen kuren niet nadenken (Zoé)quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen zouden eens na moeten denken voordat ze dat soort dingen zeggen.
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat wordenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
De ex managers bepalen de keuze weer, wie de volgende manager gaat worden
met bruine tieten en bruine benen wordt het er niet mooier op denk ik zoquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het pakje,/ dirndl achtige lsap stof, die Zoe aan heeft echt vreselijk en dan die witte tieten die er bijna uithangen en die witte benen eronder.
Daar ziet het idd wel naar uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat worden
Toch hoop ik nog op een andere wendingquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat worden
hoop nog op gekke plotwendingquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ben bang dat het ijdele hoop isquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op een andere wending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |