echt bizar,quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Babette over dat Wendy pissed was omdat ze niet hielp met schoonmaken: Wow je kent me nu toch al 8 maanden, ik ben gewoon een flierefluiter.
Zo kan je alles goed praten
Had dan zelf een TT bedachtquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Over smaak valt te twisten maar waarom slettebak??
ik kan hem voor je aanpassen, jij had de laatste.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Ja dit slaat nergens opquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan hem voor je aanpassen, jij had de laatste.
Helemaal mee eens, dit gaat te ver.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef schizolientje het volgende:
Zo doen we het al 8 maanden, degene met de laatste post heeft 2 minuten de tijd.quote:
e had twee min ik heb gewacht , wat een bullshitquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo doen we het al 8 maanden, degene met de laatste post heeft 2 minuten de tijd.
Hahaha en iedereen moet wel naar Bep toe komen en verantwoording geven over de podcast aan flierefluiter Babbet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
Babette over dat Wendy pissed was omdat ze niet hielp met schoonmaken: Wow je kent me nu toch al 8 maanden, ik ben gewoon een flierefluiter.
Zo kan je alles goed praten
Doe nou niet zo, dat slaat nergens op, je weet hoe het werkt in de COS.quote:
Er waren nog geen 2 min voorbij.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
e had twee min ik heb gewacht , wat een bullshit
Hou toch op ik heb netjes twee minuten gewachtquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe nou niet zo, dat slaat nergens op, je weet hoe het werkt in de COS.
Het ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Het is een rok en een los topje, nu komt er stuk vet tussendoor
Idiote trol, letterlijk. Waarom maakt dat kind zich niet eens beter op, of helemaal niet. Denk dat het er niet slechter van wordt...maar echt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze dan, mevrouw de mennesjur
Ze kan zo mee doen aan zo tirolerfilm :quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Babette is het zomer en het is Zoe, niet echt een compliment dusquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
Dat nou niemand zegt dat ze er niet uit ziet... in een andere bewoording dan... ik vind het vreselijk. Echt ordinair.
Misschien wel goed voor haar zelfvertrouwen mocht ze manager worden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
oke, dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan hem voor je aanpassen, jij had de laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Neej inderdaad....quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Babette is het zomer en het is Zoe, niet echt een compliment dus
Zoe ziet dat anders, ze heeft zelf gezegd dat ze ordinair is en dat haar ‘look’ bij haar pastquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Babette is het zomer en het is Zoe, niet echt een compliment dus
En dit gaat ze straks de hele dag door vragen als ze boven naar kantoor moet om dingetjes te regelen achter de computerquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:01 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Jeffrey kom je even bij me zitten
Zoe: Morrie kom je even bij me zitten
Ze weten allebei een smoes te verzinnen.
Ik hoop dat iedereen dan ook een smoes verzintquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En dit gaat ze straks de hele dag door vragen als ze boven naar kantoor moet om dingetjes te regelen achter de computer
ik denk dat ze dat speciaal voor haar op 1234 instellen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe is binnen 30 minuten de pincode kwijt van de pc en de cijfercode van de deur van het kantoor
'Babeheeett!? Wat komt er ook al weer na de 3?'quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat speciaal voor haar op 1234 instellen.
Ojee, misschien beter 1111 doenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat speciaal voor haar op 1234 instellen.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Babeheeett!? Wat komt er ook al weer na de 3?'
Dat is al op tijd, is toch voor t avond eten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
Erik bezig aan zijn prijswinnende chili con carne.
Ze zit klaar voor haar komende klanten?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Met zakjes kruidenmixquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
ook ff met de handen de mais beter over de pannen verdelen. Wat is dat toch dat iedereen maar met die vieze handen aan het eten zit?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
Dan kan het goed door pruttelen om de smaken goed in te laten trekken denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is al op tijd, is toch voor t avond eten?
Zijn handen zijn schoon hoor, heeft hij afgeveegd aan zijn bamboo-onderbroek die alle vuil opneemtquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook ff met de handen de mais beter over de pannen verdelen. Wat is dat toch dat iedereen maar met die vieze handen aan het eten zit?
Wanneer je je handen hebt gewassen en ze zijn schoon, zie ik geen probleem.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ook ff met de handen de mais beter over de pannen verdelen. Wat is dat toch dat iedereen maar met die vieze handen aan het eten zit?
Ah klinkt logisch, maar het is geen zelf gemaakt maar uit een pakjequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan het goed door pruttelen om de smaken goed in te laten trekken denk ik.
Bacteriën gaan wel dood door de hoge tempratuur denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je je handen hebt gewassen en ze zijn schoon, zie ik geen probleem.
Dit, ik vind de zakjes kruidenmix smerigerquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer je je handen hebt gewassen en ze zijn schoon, zie ik geen probleem.
Prikkelvrije chili con Carne?!quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
Zoe heeft echt de opvoeding gehad van een Amoebequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
Zoe neem een klodder vaseline uit de pot, smeert haar lippen in en doet het restant weer terug in de pot
Tis een semi gesloten gemeenschap.. alle bacteriën zijn al vermengd en maken inmiddels deel uit van de groepquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bacteriën gaan wel dood door de hoge tempratuur denk ik
Vieze handen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hebben de weg naar buiten inmiddels ook al gevondenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een semi gesloten gemeenschap.. alle bacteriën zijn al vermengd en maken inmiddels deel uit van de groep
Denk dat ze ook wel immuun zijn geworden als om hygiëne gaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een semi gesloten gemeenschap.. alle bacteriën zijn al vermengd en maken inmiddels deel uit van de groep
Die standaard kruidenmixjes heb ik ook niets meequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, ik vind de zakjes kruidenmix smeriger
Ook datquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bacteriën gaan wel dood door de hoge tempratuur denk ik
Tja meid, nadenken voor je iets zegtquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vertelt tegen Babette dat Isaac not pleased was over haar eerdere uitspraak dat blank staat voor rijkdom.
Nu kijkt hij niet meer naar d'r.
Vind het ook geen handige uitspraakquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:15 schreef Deisyy het volgende:
Zoe vertelt tegen Babette dat Isaac not pleased was over haar eerdere uitspraak dat blank staat voor rijkdom.
Nu kijkt hij niet meer naar d'r.
Ja heerlijk... dat doet Erik goed... ik maak m'n saus voor spaghetti/macaroni enz ook s'ochtends.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan het goed door pruttelen om de smaken goed in te laten trekken denk ik.
Past ook wel bij de domheid van Zoe.quote:
Fixedquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Past ook wel bij de domheid van een Zoe. koe
Het is maar goed dat wij niet mee kunnen kijken in de keuken van een restaurantquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En potjequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
Alles uit een pakje of zakje
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste hoeft Isaac dus niet te pikken. Omdat het Zoe is? Kind kan niet meteen zeggen hoeveel 4x8 is, maar zo'n uitspraak komt er wel opeens uit. Dom kindquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje gelijk, en ook een beetje ongelukkig gebracht.
🤮quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die bonen niet eens ff afgieten en afspoelen
Mensen zouden eens na moeten denken voordat ze dat soort dingen zeggen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heeft ook dat soort uitspraken. En JW ook maar die verkapt het beter.
Vind het zo raar dat ze daarvoor in de loods zijn bij zo verkiezingquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de eerste HoempaLoempa door beeld lopen
Ik vind, dat je die koe hier ernstig mee tekort doet tenopzichte van Zoequote:
Lekker natquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die bonen niet eens ff afgieten en afspoelen
Dat is ook de bedoeling lijkt mijquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
moet wel voldoende vocht bij om al die droge kruiden van de kruidenmix op te nemen
Sommige vinden dat echt zo en sommigen kuren niet nadenken (Zoé)quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen zouden eens na moeten denken voordat ze dat soort dingen zeggen.
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat wordenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
De ex managers bepalen de keuze weer, wie de volgende manager gaat worden
met bruine tieten en bruine benen wordt het er niet mooier op denk ik zoquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het pakje,/ dirndl achtige lsap stof, die Zoe aan heeft echt vreselijk en dan die witte tieten die er bijna uithangen en die witte benen eronder.
Daar ziet het idd wel naar uitquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat worden
Toch hoop ik nog op een andere wendingquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dit theater stukje gaan doen het is al zo duidelijk als wat dat het Zoë gaat worden
hoop nog op gekke plotwendingquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maar ben bang dat het ijdele hoop isquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op een andere wending
ik spoel ze nooit af, maar giet wel al het vocht erafquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Veel eiwitten, dus extra voeding
Al spoel ik ze zelf ook altijd af
Ik ook, dat is ook de enige reden dat ik nu al een half uur zit te wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijv. Mirthe wel beter zou staan. Maar het is niet mijn smaakquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met bruine tieten en bruine benen wordt het er niet mooier op denk ik zo
Ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ja dan had de andere groep maar een kandidaat moeten leveren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daarop zit te wachten dan denk ik zo maar dat je voor niets zit te wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, dat is ook de enige reden dat ik nu al een half uur zit te wachten.
Daarnaast, we hebben ze allemaal al gehoordquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gepitch mogen ze van mij ook achterwege laten, helemaal als ze daarna ook weer een uur overlegtijd krijgen voor het stemmen.
Nouhouquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daarop zit te wachten dan denk ik zo maar dat je voor niets zit te wachten.
ander koppie/figuur.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het bijv. Mirthe wel beter zou staan. Maar het is niet mijn smaak
Oja, dat kan ook, ik neem het in overweging de volgende keerquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik spoel ze nooit af, maar giet wel al het vocht eraf
Nog snel zieltjes winnenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ice, moet er van jou nog wat gestreken worden, vraagt Zoë
Maar dat is niet nodig Ice is al klaar
ik denk dat zo'n cursus bij Zoe weinig nut heet, want Zoe houdt van ordinair en opzichtig.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ander koppie/figuur.
vind zowie wat ordinair uitzien nu.Snap niet goed dat ze haar geen cursus opmaken geven daar... zou ze er ook leuker uitzien.
Zoë houdt hier zelf van. En hoe vaker mensen zeggen dat het er niet uitziet hoe ordinairder het wordt.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ander koppie/figuur.
vind zowie wat ordinair uitzien nu.Snap niet goed dat ze haar geen cursus opmaken geven daar... zou ze er ook leuker uitzien.
Het is inderdaad een trol.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë houdt hier zelf van. En hoe vaker mensen zeggen dat het er niet uitziet hoe ordinairder het wordt.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n cursus bij Zoe weinig nut heet, want Zoe houdt van ordinair en opzichtig.
Moet zeggen dat ik ook nooit een duik in het water neem met 10 graden buiten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad is ook een miskoop, dat staat er maar.
Ze zouden er warm(er) water in doen voor een deel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook nooit een duik in het water neem met 10 graden buiten.
Wel onzeker over hoe ze uitziet en her en der vragen om bevestiging maar blijkbaar niet doorhebben hoe ze er nu met al die plamuur uitziet.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n cursus bij Zoe weinig nut heet, want Zoe houdt van ordinair en opzichtig.
tot het 40 graden wordt buitenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad is ook een miskoop, dat staat er maar.
Alle niet-exmanagers zijn kandidaatquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
Snap het niet.
Als er werkelijk maar 1 kandidaat is, is er weinig te kiezen voor de groep of ex-managers.
Dus zal er wel een verrassing zijn bedacht.
ja dat wist ik dus niet.. dacht ze ziet het zelf niet...quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë houdt hier zelf van. En hoe vaker mensen zeggen dat het er niet uitziet hoe ordinairder het wordt.
Dat is in juli weer een dagje staat in de planning, net als vorig jaar....quote:
Zo zinloos, koelt meteen weer af.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zouden er warm(er) water in doen voor een deel.
Kan niet lang meer duren, Febo is er al.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:38 schreef Monique___ het volgende:
maar uh.. dacht dat om 11 uur HET zou gaan gebeuren?
Een beetje zoals Jeff hoe harder je tegen hem ingaat hoe groter zijn "banjer act".quote:
Neuh, Britt is niet zo ordinair.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Jeff hoe harder je tegen hem ingaat hoe groter zijn "banjer act".
Zoë is ern soort van Britt Dekker of die andere " sloerie" die bij Britt Dekker in de jungle zat. Die nj ineens weer op de tv is. ( naam vergeten)
Zenuwtrekje voor haar afscheidsspeech(je)quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:42 schreef Monique___ het volgende:
wendy staat gekke bekken te trekken met haar mond
edit en ogen
Fixed.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:43 schreef spapaars het volgende:
Nou start maar het verkeerde bandje.
Gefeliciteerd Isaac Jeff, jij hebt EJVJL gewonnen.
bern word niet gekozenquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kom op Bern !
Als je manager wordt heb je geen tijd voor Sasha en kan je zijn wie je echt bent!!
Ja in het begin al volgens mij als tweedequote:Op woensdag 3 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
is jeff al eens manager geweest?
de overige deelnemers mogen aangeven waarom ze denken dat ze de beste manager van de maand denken te zijn
babette mag beginnen...
ze wil gebruik maken van het moment dat ze super trots op haar is (op wendy)
ze heeft een hele leuke maand gehad..
experiment
dingen doen die ze ook niet zo leuk vond of niet goed kunnen
bla bla dingen leren , rijker naar buiten
stem op mij![]()
ze wil manager worden
![]()
als zoe het niet wordt dan stem op mij volgende maand
ja in november , alles was toen goed , kon niet beter , mogen we nog tot in den treure horen van jefquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
de overige deelnemers mogen aangeven waarom ze denken dat ze de beste manager van de maand denken te zijn
babette mag beginnen...
experiment
stem op mij![]()
ze wil manager worden
![]()
JAAA! FANTASTISCHE MAAND WAS DAT, MEMORABEL, DAAR KONDEN DE VOLGENDE MANAGERS ALLEMAAL EEN GROOT VOORBEELD AAN NEMEN.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
babette mag beginnen...
experiment
stem op mij![]()
ze wil manager worden
![]()
Alles voor tv daar lijkt het nog een beetje echtquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JAAA! FANTASTISCHE MAAND WAS DAT, MEMORABEL, DAAR KONDEN DE VOLGENDE MANAGERS ALLEMAAL EEN GROOT VOORBEELD AAN NEMEN.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
z
[..]
zat veel op kantoor aan de rode wijn
Niet zo moeilijk dat te omzeilen, zeg gewoon dat je al het geld dat wordt verdient weer terug in de pot gaat, Op naar de miljoen is de leuze.quote:
Ja dat is duidelijkquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten het nu iets oprechter overkomen. Hier heeft achter 100% een vinger in de pap.
Toch doen ze het niet ze geven nog genoeg aan dat ze niet willen,quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten het nu iets oprechter overkomen. Hier heeft achter 100% een vinger in de pap.
Dat is toch al zo klaar als een klontje dat die het wordtquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe gaat er dus al vanuit dat Zoe het wordt...
Ik hoop een twist.quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch al zo klaar als een klontje dat die het wordt
Nou daar reken ik al helemaal niet op ,dit is zo voorspelbaar allemaal.quote:
Waarom kijk ik nogquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:57 schreef Harry het volgende:
Wat een vervelende poppenkast is dit toch!!!!
quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Jeezzzzz zoe
Kan het nog goedkoper lijken
Op stream 1 hoorde ik hem zeggen: "Teleurstellend ook weer"quote:Op woensdag 3 mei 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Om manager te zijn is niet voor mij, dus stem niet voor mij.
Jeff schudt zijn hoofd, maar houdt zijn mond deze keer.
Slaat idd nergens opquote:Op woensdag 3 mei 2023 11:57 schreef Harry het volgende:
Wat een vervelende poppenkast is dit toch!!!!
bullschit wendyquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De mannen willen Zoe niet, Wendy zegt, ik kan het niet maken om niet op haar te stemmen
scriptjequote:Op woensdag 3 mei 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
Dit is de FEBO poppenkast
De ex managers die nu overleggen
staat ze toch alquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:01 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Straks wordt het iemand anders en sta ik echt voor lul.
Ze staat nu voor lulquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:01 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Straks wordt het iemand anders en sta ik echt voor lul.
grote kans...quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Isaac maakt er weer een toneel stukje van.
Maar Moraima staat achter Isaac
Jeff zeg dat ze het moeten doorbreken anders blijft het zo doorgaan.
Ze moeten even doen alsof ze echt overwegen om Zoë niet te doen
Eind van het liedjes wordt het..................Zoë
FEBO moetjequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO moetje
Kan niet missen
Ergens moet er wat spanning in zitten
Wat een slappe hap weer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staat nu voor lul
Jeff die net zei dat ze dit moeten doorbreken, zegt nu al dat ze beter op Zoë kunnen
verwacht ik welquote:Op woensdag 3 mei 2023 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ze is al zoveel in beeld met haar domme hoofd.
Als het dan maar flinke chaos wordt.
Die poppenkast was toch al duidelijk, geen verrassing meer.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Het gaat dus Zoe worden. Goh wat verrassend
Het lijkt wel familie van Trump zo oranje is zequote:Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel veel Zoë in beeld.quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
verwacht ik wel![]()
![]()
veel geklaag
dommigheden
chaos
Ik zei het toch, dat hebben ze bij Wendy ook gedaanquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt wel familie van Trump zo oranje is ze
Forum Opties | |
---|---|