Goedemorgenquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☀️☕️
Wat jammer dat Babette en Jef weer weg zijn.
Was gezellig
Ik denk het wel, ze moeten in ieder geval om 11 uur klaar staan.quote:
Meende Jeff te horen zeggen dat ie niet kon wachten op de BS die ze nu weer gaan uitkramen om geen manager te worden ..quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ze moeten in ieder geval om 11 uur klaar staan.
Het zou toch wel fantastisch zijn als het onverwacht iemand anders wordt dan Zoe.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende Jeff te horen zeggen dat ie niet kon wachten op de BS die ze nu weer gaan uitkramen om geen manager te worden ..
Nu bijna een half uur later nog steedsquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
Poederloeder staat weer voor de spiegel, hoe verrassend...
Hebben ze die door Babs en Jeff 'aangescherpte' sambal niet meer ?quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Zo er staan al boodschappen in de sluis.... dat zijn de boodschappen voor Erik z'n kookkunsten.. alleen zit er geen sambal bij...
Heerlijk relaxed.. ik zou alleen Marciano z'n maffe lach missen..quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe zou het zijn als je een dagje de bro’s niet zie en hoor ? 😁
Bern bv.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou toch wel fantastisch zijn als het onverwacht iemand anders wordt dan Zoe.
Haha nee die is opgegaan bij een ander gerecht... toen dacht ik nog oe dat wordt fucking heet maar niks over gehoord...quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hebben ze die door Babs en Jeff 'aangescherpte' sambal niet meer ?
Na Martin een goede 2equote:Op woensdag 3 mei 2023 09:44 schreef spapaars het volgende:
No-nonsense Wendy was de beste manager tot nu toe.
Ook zo vreemd...ze hebben al gespeecht en dat moet dan nog een keerquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Meende Jeff te horen zeggen dat ie niet kon wachten op de BS die ze nu weer gaan uitkramen om geen manager te worden ..
Dat duurt nog wel effies hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nu bijna een half uur later nog steeds
Ah jammer!quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha nee die is opgegaan bij een ander gerecht... toen dacht ik nog oe dat wordt fucking heet maar niks over gehoord...
GENOTquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe zou het zijn als je een dagje de bro’s niet zie en hoor ? 😁
Ja want er is niets blijven hangen ..quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ook zo vreemd...ze hebben al gespeecht en dat moet dan nog een keer
Denk dat weinig beelden van de vorige keer niet echt te gebruiken zijnquote:Op woensdag 3 mei 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ook zo vreemd...ze hebben al gespeecht en dat moet dan nog een keer
Hoop dat Bern weer zwijgt. Dom gedoequote:Op woensdag 3 mei 2023 10:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat weinig beelden van de vorige keer niet echt te gebruiken zijn
Mwah, Max Verstappen reed ook eerder in F1 dan hij z'n rijbewijs had, had dan wel meer met z'n leeftijd te maken maar tochquote:Op woensdag 3 mei 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Ja dat is ook maf eigenijk dat Jappie geen motorrijbewijs heeft, dat verwacht je niet bij een motorcrosser
Dat is ook iets om zwaar geīrriteerd over te zijn ! Ik zou ook mijn klep niet kunnen houden.quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat jef sws uit zijn plaat gaat of bern zwijgt of iets over manger worden
waarom gek? Het is toch een kleine moeite om het netjes achter te laten voor de volgende?quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:12 schreef chufi het volgende:
Wendy is ook gek om nu dat kantoor nog helemaal schoon te maken..
Dat is Wendy..quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:12 schreef chufi het volgende:
Wendy is ook gek om nu dat kantoor nog helemaal schoon te maken..
Voor de verkiezing?quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:36 schreef Deisyy het volgende:
Geen circuit vandaag, ze moeten om 11 uur klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |