Misschien rockt ze het wel gewoon en laat ze ons versteld staan...quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:15 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat het tegen zal vallen voor de kijker zoe al manager. Ik dacht dat bijv. Madeleine de boel compleet zou verneuken en er een hoop drama zou komen. Dat viel dus erg tegen.
Maar van Zoë weten we nu wel dat ze best heel dom is. Die is echt te dom om voor de duvel te dansen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:15 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat het tegen zal vallen voor de kijker zoe al manager. Ik dacht dat bijv. Madeleine de boel compleet zou verneuken en er een hoop drama zou komen. Dat viel dus erg tegen.
ze is ook heel dom , maar ook heel geslepen ,oa met stemmen vind ik dat ze vertrouw ik haar nietquote:Op woensdag 3 mei 2023 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar van Zoë weten we nu wel dat ze best heel dom is. Die is echt te dom om voor de duvel te dansen.
Dat dachten ze van Madeleine ook.. we gaan het zien en beleven al hoop ik nog steeds op een kink in de kabel... keep on dreaming Frum...quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar van Zoë weten we nu wel dat ze best heel dom is. Die is echt te dom om voor de duvel te dansen.
Goedemorgen..quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
zal saai worden vandaag , buiten de hele mangerschow wat ik 1 grote klucht noem
Vonden we mexx ook niet heel dom, die gaat HBO rechten doen las ik op haar insta.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Madeleine ook.. we gaan het zien en beleven al hoop ik nog steeds op een kink in de kabel... keep on dreaming Frum...
ja, beter dan het verhaallijntje jw/eunice of bern/sashaquote:Op woensdag 3 mei 2023 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ach er is weer een beetje reuring in de loods, vind ik wel gezellie..
Of Rupert en Imadiddinquote:Op woensdag 3 mei 2023 06:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, beter dan het verhaallijntje jw/eunice of bern/sasha
Goedemorgen..quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
zal saai worden vandaag , buiten de hele mangerschow wat ik 1 grote klucht noem
Tsja... daar komt de aap uit de mouw...quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vonden we mexx ook niet heel dom, die gaat HBO rechten doen las ik op haar insta.
Nou ik ben dat geglij van Eunice ook wel even zat... dus ik heb er zin in vandaag...quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, beter dan het verhaallijntje jw/eunice of bern/sasha
en de jef die regelmatig gaat banjeren omdat hij bern een lapzwans vindquote:Op woensdag 3 mei 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Rupert en Imadiddin
Ik vind JW en eunice wel leuk.
Jeff mag ik niet. Hou niet van dat soort mannen/mensen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
en de jef die regelmatig gaat banjeren omdat hij bern een lapzwans vind
quote:
Jaaaaaaaaaaa....quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:45 schreef engine het volgende:
Zoë wordt manager en vervolgens uren op kantoor..
"Dat is toch grappig!"
Is niet grappigquote:
Zoe 3 uur manager en dan een rode kaart, uur de tijd om haar koffer te pakkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Madeleine ook.. we gaan het zien en beleven al hoop ik nog steeds op een kink in de kabel... keep on dreaming Frum...
Ik denk het wel dan heeft hij weer de macht.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:57 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Isaac geen zin heeft om halve dagen bij Zoë op kantoor te zitten dus denk dat Wen een maandje mag babysitten.
en dat willen ze ook de komende maanden houden , bep , imma en morrie staat in de wacht om manager te wordenquote:Op woensdag 3 mei 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan heeft hij weer de macht.
Tuurlijk niet.... maar je moet wat hé... je moet zelf de slingers ophangen...quote:
Droomscenario Fritsie...quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe 3 uur manager en dan een rode kaart, uur de tijd om haar koffer te pakken
Dat zie ik ook niet gebeuren.. ik denk ook Wendy en Babette.quote:Op woensdag 3 mei 2023 06:57 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Isaac geen zin heeft om halve dagen bij Zoë op kantoor te zitten dus denk dat Wen een maandje mag babysitten.
Heeft hij toch wel. Ice bemoeit alleen als het voor hem zin heeft. Wen mag de problemen oplossen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan heeft hij weer de macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |