Da's niet geloofwaardig (meer)quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Eunice wil niets want er is niets, het is vriendschappelijk etc etc....
Elke keer wordt er naar gevraagd door o.a. Babette maar ze blijft voet bij stuk houden. Maar goed, Mexicaanse streken...je weet toch.quote:
Er hoeft toch geen label aan, misschien hebben ze het gewoon gezellig met elkaar, niet zo heel gek dat je behoefte hebt aan een knuffel enzo als je daar al zo lang zitquote:
Nee, ik weet niet..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Elke keer wordt er naar gevraagd door o.a. Babette maar ze blijft voet bij stuk houden. Maar goed, Mexicaanse streken...je weet toch.
Nee, hoeft niet, maar dat zegt niet dat ze het niet toch doenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er hoeft toch geen label aan, misschien hebben ze het gewoon gezellig met elkaar, niet zo heel gek dat je behoefte hebt aan een knuffel enzo als je daar al zo lang zit
Dan zullen de spelregels aangepast worden en dat is ook wat ik denk. Niets blijft hetzelfde de komende maanden....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:15 schreef Sociologica het volgende:
Evening cos
Interessant, Jappie mag over het contract praten. Staat in dat elimineren geschiedt door stemmingen. Reactie op dat Marciano denkt dat het in de volgende fase gelijke kansen individueel strijden etc is
En in het bed van Mirthe slapen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:17 schreef KinKiJan het volgende:
Attentie! Bern, Sas en Kruik beginnen aan hun welterusten loopje
Zal ook wel gebeuren, het zal toch enigszins spannend gemaakt worden in de laatste maanden. Denk als ze met 15 inwoners zijn, dat is het gebruikelijke aantal deelnemers in een RLS, het dan los gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:17 schreef Sociologica het volgende:
Oh maar in het contract stond ook alle regels mogen te allen tijde worden aangepast
Best een heftig contract dan. Zou ik toch heel achterdochtig van worden en twijfelen te tekenen. Boezemt angst en onzekerheid in ofzo haha
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hoorde Marciano eerder ook al tegen JW zeggen dat hij en Eunice daar ook kunnen slapen
Die gaat op Mora zegt ie.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:22 schreef Judiwi het volgende:
Las ik nou net dat Jasper volgende eliminatie weer zijn eigen ding doet.
Dacht ik bij BB ook.. viel toch flink tegen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren, het zal toch enigszins spannend gemaakt worden in de laatste maanden. Denk als ze met 15 inwoners zijn, dat is het gebruikelijke aantal deelnemers in een RLS, het dan los gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |