Dat nummer wat nog maar moet zien of het naar het songfestival gaat bedoel jequote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor degenen die vals zingen heb ik nog wel een leuke tip qua songkeuze
Gewoon verder geen probleem mee maken en gun het Zoë dat je de eerste 24 uurs aanvraag bentquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Sas is wat aan het freubelen met een Jewelry Starter Kit. Ze fluistert tegen Bern:
Sas: "Ik heb er geen zin meer in"
Bern: "Hmm, dan stop je er toch mee?"
Sas: "Ik heb het niet daarover, ik heb het over hier. Ik heb er geen zin meer in. Denk dat het ook echt vreselijk is voor m'n ouders om dit te zien. En ook voor jouw ouders"
Streamwissel naar keiharde muziek, rip oren
Ja dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. In het begin was het strelen strelen strelen....
Ciano? Zag hem net dat ding bijna opvouwen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet nu ook wie die headphones sloopt.
oeiiiiiiii hoe ze dat nog goed moeten gaan krijgen..... wat een ramp!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nummer wat nog maar moet zien of het naar het songfestival gaat bedoel je
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ciano? Zag hem net dat ding bijna opvouwen.
Veel keuze is er niet meer, van alle jonge stelletjes zijn partners weggespeeld, of spontaan vetrokken.quote:
Ze hebben de toonsoort aangepast het klinkt nu een stuk beterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oeiiiiiiii hoe ze dat nog goed moeten gaan krijgen..... wat een ramp!!!
hoewel... dat zullen ze waarschijnlijk niet krijgen (je kunt niet alles hebben)
Ja het is dat, of zijn haarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hij sloopt gewoon die headphone zo. Deze kunnen dit niet hebben.
Skerp.as always.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat zegt Mirthe nou, stukken schedel in een kroket... die heeft ook het goed wies niet voor elkaar....
Dat is mijn tekst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |