oke, dank je wel!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ligt er roem op tafel (extra punten)
Als je dit niet meldt, hoeft het niet geteld te worden.
Daarbinnen in die setting zijn het fascinerende characters om te volgen maar eenmaal ze weeral daarbuiten zijn dan valt die hele factor meteen weg. Het kan natuurlijk zo zijn dat een individu jou 'geraakt' heeft maar zelfs dan koop je er vrij weinig voor.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 15:26 schreef Seattle het volgende:
Er zijn nu meer mensen buiten dan binnen. Ik volg KimD een beetje (nog steeds dol op haar) en Martin en Mexx.
Ik probeer elke keer weer aan te sluiten op de live stream, maar het lukt me niet meer. Ik wíl het wel. Lees hier regelmatig bij.
Ja, het leuke lijkt er wel van af. Het gaat hem vervelen lijkt het wel. Geen grapjes meer...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Dit is toch niet meer leuk, zegt Moraima tegen JEff
De bocht doen we al niet meer, zegt hij, we hebben betere dagen gekend.
Deze ronde in ieder geval niet, wel jammer was best leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, het leuke lijkt er wel van af. Het gaat hem vervelen lijkt het wel. Geen grapjes meer...
Ik ben (gelukkig) nog nooit een type als Eunice in mijn leven tegen gekomenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
eunice heeft nog nooit een type als jeffrey meegemaakt in haar leven
Dat is wel fijn voor haar...Ik heb gelukkig zo'n type ook niet in mijn omgeving..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
eunice heeft nog nooit een type als jeffrey meegemaakt in haar leven
hoorde toch wat anders ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
Jw is een kat uit de boom kijker wat vrouwen betreft.
Ik gelukkig ook niet en hoop dat ook nooit te krijgen ookquote:Op dinsdag 2 mei 2023 16:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn voor haar...Ik heb gelukkig zo'n type ook niet in mijn omgeving..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |