Voor de gezzelquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:50 schreef Frummelie het volgende:
Ah lief JW en Eunice... haha Erik ligt er lekker dichtbij... gezellie...
Aard en vega stukjes voor Eunice?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat wat Janet naast die aardappels legt?
Straks is ze bruiner geworden behalve op de plek waar JW zijn hand ligtquote:
Benieuwd hoe ze dat gaat opscheppen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
Volgens mij past er nog wel een aardappel bij
[ afbeelding ]
IK heb het haar nog niet zien doen, die bovenste zijn zo koudquote:
Beetje folie er overquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het haar nog niet zien doen, die bovenste zijn zo koud
Ja en die onderste staan misschien wel te verfikken...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb het haar nog niet zien doen, die bovenste zijn zo koud
ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en die onderste staan misschien wel te verfikken...
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Bro's nemen Erik vreselijk in de maling, was een beetje sneu maar kon er wel om lachen ....![]()
[ afbeelding ]
Erik wordt in de maling genomen - 1 mei 2023.Stoer hoor, ik vind het een beetje om te kotsen. Laat ze elkaar of Jeff eens in de zeik nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan meer fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #5Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan worden ze ook niet lekkerder van zo sloffigquote:
De gebakken aardappelen zien er wel lekker uitquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:00 schreef engine het volgende:
Volgens mij past er nog wel een aardappel bij
[ afbeelding ]
Dat gaat niet lekker worden, niet al het vlees kan je in folie doen, zeker niet iets wat krokant moet blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
de nu nog krokante schnitzel gaat ook in een laagje alu folie
lekker zompig laten worden![]()
en nog een kwak boter erbij
komen ze zo achterquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat niet lekker worden, niet al het vlees kan je in folie doen, zeker niet iets wat krokant moet blijven
Leuk hoor, iemand met een beperking in de zeik nemen, echt hilarischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
apart figuur..
verbaasd dat hij 'pas' 47 is![]()
![]()
' ik weet niet of ik het Erik vind'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |