Zitten we in een eliminatiespel of niet? Dan gooi je zo iemand in die waterbak! Of zeg ik iets raars?quote:
Goede gesprekken altijd tussen die 2quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Maar gelukkig is haar vriendje Bern er om haar te redden, kijk ze zitten dan..
Ook spraakzaam. Mijn oren doen er zeer vanquote:
Bern sowieso nietquote:
Die behandeld ze echt als een stuk stront...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Maar gelukkig is haar vriendje Bern er om haar te redden, kijk ze zitten dan..
Van mij mag hij maar dat is zeker geen verplichting. Doen waar je je prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Deed hij het maar een keer en dan ook goed
Echt hoor, ik kan er werkelijk niet bij hoe iemand zich zo laat kleineren...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die behandeld ze echt als een stuk stront...
Tis net een revalidatiecentrum met dito ,spelletjes/oefeni genquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zitten we in een eliminatiespel of niet? Dan gooi je zo iemand in die waterbak! Of zeg ik iets raars?
Bij alles wat Bern doet denkt ie aan die prijzenpot want die is klaarblijkelijk van hemquote:
Dat.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis net een revalidatiecentrum met dito ,spelletjes/oefeni gen
Jasper en Babs deden het Zoe ging het steeds mis.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe en Jeffrey hebben het volgens mij het beste gedaan, daar zag ik niet 1 bal mis gaan
Dit soort dingen doet ze continuquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh nu Wendy afzeiken, volgens Zoe was ze demotiverend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |