Ik bedoelde het(mijn posting) cynischquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha: 'Heb long covid...'
Talpa: 'Dat zien we graag...'
(een gigantische spelshow)
Waarom geeft ze zich dan op voor een spellenshow, dat begrijp ik dan niet? Mssn ook maar naar huis dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Sas janken want die heeft zich ingespannen. Je kan mij niet vertellen dat wanneer je herstelt van welke ziekte dan ook dan je je dan zo min mogelijk in mag spannen. In het ziekenhuis zegt elke dokter na iedere operatie dat je zo snel mogelijk weer moet gaan bewegen/ lopen/ conditie opbouwen.
Die heeft het achter haar ellebogen, niet normaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef schizolientje het volgende:
Sasha heeft stemmings stoornissen, let maar op tegen de één lief glimlachen en de ander gromgrom of is dat actrice gedrag?
Vandaag nog.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom geeft ze zich dan op voor een spellenshow, dat begrijp ik dan niet? Mssn ook maar naar huis dan?
-knip- niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Sas janken want die heeft zich ingespannen. Je kan mij niet vertellen dat wanneer je herstelt van welke ziekte dan ook dan je je dan zo min mogelijk in mag spannen. In het ziekenhuis zegt elke dokter na iedere operatie dat je zo snel mogelijk weer moet gaan bewegen/ lopen/ conditie opbouwen.
Kun je wel zeggen ja, infantiel kind..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft het achter haar ellebogen, niet normaal.
Om juist een uitdaging te zoekenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom geeft ze zich dan op voor een spellenshow, dat begrijp ik dan niet? Mssn ook maar naar huis dan?
Die is ook 'anders'....quote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
Maar gelukkig is haar vriendje Bern er om haar te redden, kijk ze zitten dan..
Sas dacht dat ze ontzien zou wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is lachen, Sas is een aanstellerquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:47 schreef woxxel het volgende:
Sas heeft meer gedaan dan morri.
Bij morri zaten er steeds 6 voeten aan de bal
dat willen ze hier niet horen of zien , morrie kan niks misdoen hierquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:47 schreef woxxel het volgende:
Sas heeft meer gedaan dan morri.
Bij morri zaten er steeds 6 voeten aan de bal
Ach, beter dan die lach van haarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Sasha weer de hele dag the sad girl spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |