erik verwachte nog eliminatie vandaag of morgenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal wel een verdienopdracht zijn. Zoe hoort al een boor
Echt niet. Eind volgende maand pas weer is hij de eerste.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik verwachte nog eliminatie vandaag of morgen
Altijd weer een verrassingquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik verwachte nog eliminatie vandaag of morgen
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zal wel weer verdien zijn .. Zie liever een eliminatie waarna ze moeten gaan stemmen om eten uit de prijzenpot te halen
Dit dus, dom aandacht geil meisje is het..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:30 schreef pingu66 het volgende:
Maar wie bedenkt zich om als je long covid hebt om een jaar lang je in een loods te laten opsluiten met alleen basis behoeften en fysieke spellen ( dus zonder arts/ consulten ziekenhuis/ gezonde levensstijl etc etc. Dat is toch geen plaats om te herstellen?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, dom aandacht geil meisje is het..
Ik bedoel maar. Zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ze zuipt heeft ze nergens last van...
Dat zijn perfecte mensen, how dear youquote:
heb ik schijt aanquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn perfecte mensen, how dear you
Laat maar komen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zonnen doen we thuis, we hebben onze handtekening niet gezet om vakantie te vieren. We moeten juichen als de zoemer gaat. We moeten strijden.![]()
In kamer 1 willen ze een eliminatie
Als ze aan de zuip is heeft ze nergens last van... ik zeg niet dat ze het niet heeft een ze zal heus soms best last hebben maar ik vind dat ze er af en toe misbruik van maakt...quote:
Dan kunnen we elkaar een hand geven...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het komt mij ook goed uit, dat mijn leven redelijk op mijn kop staat/stond.
Wendy heeft het meer dan prima gedaan, wat mij betreft de beste manager tot nu toe..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy is blij dat er in 'haar maand' niemand is weg gelopen, geen 24u, geen gele kaart, geen rode kaart, geen brief.
Moraima: "Geen feest!"
Wendy: "Geen feest, maar wel koffie!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |