Ja maar zo kan ze laten zien dat ze aan de groep denkt door haar geld terug te geven.🤮quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..
Hoezo opheffen, omdat iemand een andere mening heeft. Welkom op een forum zou ik zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker is het hun leven, zullen we het forum dan maar opheffen?
Sure, mijn dag kan niet meer stuk..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben je je frustratie kwijt?
Denk wel dat er vandaag nog wel iets staat te gebeuren.
iedereen maakt long covid op andere manier doorquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, post covid noemt ze het toch!
Ik ken een aantal mensen die dit hebben en die lopen geen tig rondjes en ondertussen praten.
Die komen adem te kort en zijn uitgeput, ik vind haar een aansteller.
Je hebt geen idee wat post covid inhoudt, en hoe het revalidatieproces van post covid in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die dit hebben en die lopen geen tig rondjes en ondertussen praten.
-knip- hou hier eens mee opquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo opheffen, omdat iemand een andere mening heeft. Welkom op een forum zou ik zeggen
Dit was mijn reactie op iemand die zei dat ik die 2 maar moet laten gaan, dat het hun leven is...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo opheffen, omdat iemand een andere mening heeft. Welkom op een forum zou ik zeggen
En dat van één posting. Ben blij dat ik eraan bij heb kunnen dragen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Sure, mijn dag kan niet meer stuk..
Nou zeker wel, heb het zelf namelijk, waardoor ik al dik 2 jaar thuis zit!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat post covid inhoudt, en hoe het revalidatieproces van post covid in elkaar steekt.
_knip- doe eens even normaalquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:22 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie op iemand die zei dat ik die 2 maar moet laten gaan, dat het hun leven is...
Met andere woorden, beter geef je geen commentaar..
Long covid, ik wist niet dat het 2 benamingen had..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt, spreek helaas uit ervaring. Maar goed, laten we maar weer onn gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarvan aktequote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat post covid inhoudt, en hoe het revalidatieproces van post covid in elkaar steekt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Long covid... het komt haar wel makkelijk uit heb ik idee...
Aanstelleritus...quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het komt mij ook goed uit, dat mijn leven redelijk op mijn kop staat/stond.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |