egwel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
egwel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die heeft geen geld meer....weggegeven voor evenementenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo moet Eunice nou weer dat nieuwe pakje aan van Mirthe, ze heeft het zelf gisteren even aan gehad... koop gewoon zelf een nieuwe.
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft geen geld meer....weggegeven voor evenementen
Wat een verschrikkelijk mens is die Sas, kan me niet voorstellen dat iemand hier mee samen kan leven!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Sas dekt zichzelf vast in kan ze zonder gêne Bern weer verrot schelden.
bern zegde ook aan mij zal je niet veel hebben vandaag , en ik ga ook zo wandelen met mijn doggy en ik heb ook knallende hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens is die Sas, kan me niet voorstellen dat iemand hier mee samen kan leven!
Zij en Bern allebei hoofdpijn en slecht geslapen, 'dus je hebt niet veel aan me vandaag' zegt Sas, maar ze kan wel uren met die flapdrol van een Jap doorbrengen, dan heeft ze ineens geen hoofdpijn meer!
Overigens vind ik Bern ook een flapdrol, wat een watje is dat zeg!!
Ja, dat hoorde ik ook, snap die 2 gewoon niet, vreemde mensen..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern zegde ook aan mij zal je niet veel hebben vandaag , en ik ga ook zo wandelen met mijn doggy en ik heb ook knallende hoofdpijn
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven tochquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, snap die 2 gewoon niet, vreemde mensen..
Echt handig als je kapster bent, Wendy weet precies wat ze moet doen om haar haar goed te krijgen,quote:
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft geen geld meer....weggegeven voor evenementen
Mijn kleur is het ook niet, ik snap ook niet dat je alles maar pikt onder het mom van, Sas is nog steeds een beetje ziek, zwak en misselijk... kom op zeg.. kom eens op voor jezelf, toon eens ballen.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk mens is die Sas, kan me niet voorstellen dat iemand hier mee samen kan leven!
Zij en Bern allebei hoofdpijn en slecht geslapen, 'dus je hebt niet veel aan me vandaag' zegt Sas, maar ze kan wel uren met die flapdrol van een Jap doorbrengen, dan heeft ze ineens geen hoofdpijn meer!
Zeker is het hun leven, zullen we het forum dan maar opheffen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat hun toch doen wat hun willen is hun leven toch
Twee mensen met knallende hoofdpijn, waarvan er eentje een (dagelijkse) wandeling gaat maken in de buitenlucht, met de bewoner waar ze dagelijks mee in de tuin wandelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, snap die 2 gewoon niet, vreemde mensen..
Ben je je frustratie kwijt?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, post covid noemt ze het toch!quote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan is ze een beetje dom... dan ook niet lenen van een ander..
[..]
Mijn kleur is het ook niet, ik snap ook niet dat je alles maar pikt onder het mom van, Sas is nog steeds een beetje ziek, zwak en misselijk... kom op zeg.. kom eens op voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |