Ze hebben voor vandaag ook nog eten riep wendy gisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar gisteren lieten ze die koffie apart van alles bezorgen om te benadrukken dat ze enkel koffie in de bestelling hadden (verhaallijn)
En toen kwam er later een lading brood.
OM te vertrekken?quote:
Janet is een LEOquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Ja Janet jij verneukt alles... door met messen in broodroosters te gaan en er tosti 's in te douwen, dat is er aan de hand.
Dacht het niet... Isaac oké..quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM te vertrekken?
Bij mij
Jeff, Babette en Isaac
Ze moet lekker aan het broodrooster likken...quote:
Jeff ook, maar die had ik al in mijn voorspelling. Babette en Isaac wil ik weg hebben, maar ben bang dat die nog even blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OM te vertrekken?
Bij mij
Jeff, Babette en Isaac
Ik heb niet alles meegekregen gisteren maar ze had toch nieuwe bh 's gekochtquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO janet achter eens een goede BH geven
Dit is echt geen pan zo
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff ook, maar die had ik al in mijn voorspelling. Babette en Isaac wil ik weg hebben, maar ben bang dat die nog even blijven
Van die 300 ¤ kon ze geen BH kopen?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien kan de FEBO janet achter eens een goede BH geven
Dit is echt geen pan zo
Kreeg het begin ook niet meer, wel dat Eunice een gesprek aan moest vragen van Mirthequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |